Większość tych podróżnych ma WKM, więc nikt im nie broni przesiadki w osobowy na DWZ...MichalJ pisze:No to niech PKP poprawi taryfę. Nie ma żadnego racjonalnego powodu takiej różnicy cen.
O spółce PKP Intercity
Moderator: JacekM
Trafiona analogia. IMHO spółka powinna rozważyć, czy prościej/taniej/korzystniej PRowo jest dla niej angażować dodatkowych kontrolerów wątpliwej renomy (i narażać się na kąśliwe komentarze prasy) czy zmienić taryfę tak, żeby podróżnym nie opłacało się uprawiać kombinacji z biletamifik pisze:Nie ma żadnego racjonalnego powodu, aby jej nie było. Któryś busiarz bierze za kurs Białystok-PKiN 24 PLN, za Białystok-Lotnisko Okęcie 40 PLN, też ma "poprawiać" taryfę?
Tymczasem na stronie PKP IC...
Szalenie ważna informacja! Nie wiem, jak bym sobie bez niej poradził! Ciekawe, czy będą również informować o strajkach kolei na innych kontynentachSzanowni Podróżni, uprzejmie informujemy, że w dniu 11 listopada br. odbędzie się strajk Kolei Portugalskich (CP). W związku z tym nie będą również kursowały pociągi relacji Lisboa-Hendaye (poc. nr 310) oraz Irun-Lisboa (poc. nr 313). Prosimy o wzięcie powyższych informacji pod uwagę w przypadku planowania zagranicznych podróży.
noidea
Nie skontrujesz tak taryfy, żeby z każdego miejsca w PL do każdej z Warszaw była taka sama cena. Można zrobić co najwyżej tak jak z Łodzią, że bilet do Widzewa jest ważny do Chojen i Kaliskiej lub przy jeździe przez Łowicz do Zgierza, Żabieńca lub Kaliskiej.jasiu pisze:Trafiona analogia. IMHO spółka powinna rozważyć, czy prościej/taniej/korzystniej PRowo jest dla niej angażować dodatkowych kontrolerów wątpliwej renomy (i narażać się na kąśliwe komentarze prasy) czy zmienić taryfę tak, żeby podróżnym nie opłacało się uprawiać kombinacji z biletami
[ Dodano: |25 Lis 2011|, 2011 06:33 ]
Żeby rozliczyć ile osób z tego skorzystałoWolfchen pisze:Nie nazwałbym tego narzekaniem. Po prostu nie rozumiem, po co taka biurokracja jest
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
To jedyne wytłumaczenie, jakie mi do głowy przyszło. Niemniej powinno być tak, że taki "bilet" wydaje konduktor w pociągu bez opłaty dodatkowej i po problemie by było.bohunu pisze:Żeby rozliczyć ile osób z tego skorzystało
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27406
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Konduktorzy w wielu pociągach i tak już nie nadążają ze wszystkimi czynnościami służbowymi, a Ty chcesz ich jeszcze dokładać?Wolfchen pisze:Niemniej powinno być tak, że taki "bilet" wydaje konduktor w pociągu bez opłaty dodatkowej i po problemie by było.
W ogóle zrobiłbym tak, żeby każdy bilet kosztował 50 PLN, niezależnie czy jedzie się z Żyrardowa do Zachodniej, czy ze Świnoujścia do Przemyśla, będzie jeszcze prościej i nie będzie możliwości kombinowania.piotram pisze:Podejrzewam że dla informatyka to niewielkie wyzwanie, aby bilet kupowany do Warszawy Jakiejśtam był zawsze rozliczany jak do Centralnej.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Czy ja wiem, czy tak dokładać? Ilu funkcjonariuszy jeździ służbowo pociągami? To są śladowe ilości, a jak idę np. do kasy na Centralnym, gdzie jest zawijająca się kolejka (uprzedzając: nie da się wcześniej biletu kupić, bo kwita się dostaje w ostatniej chwili), to kupienie biletu oznacza spóźnienie się na pociąg często. A skorzystanie z zakupu z pominięciem kolejki często kończy się awanturą, jak jest się po cywilnemu...fik pisze:Konduktorzy w wielu pociągach i tak już nie nadążają ze wszystkimi czynnościami służbowymi, a Ty chcesz ich jeszcze dokładać?
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27406
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Uprawnienia do ulgi 100% mają nie tylko funkcjonariusze.Czy ja wiem, czy tak dokładać? Ilu funkcjonariuszy jeździ służbowo pociągami?
Do kupna biletu nie potrzebujesz kwita, kasjerka nie ma uprawnień do kontrolowania dokumentów uprawniających do ulgi. Ja po bilety z ulgą 95% też stoję w kolejce i jakoś żyję.Wolfchen pisze: (uprzedzając: nie da się wcześniej biletu kupić, bo kwita się dostaje w ostatniej chwili)
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
No bez przesady, stuknięcie kilka razy w terminal (a gdyby takie wydawanie darmowych kwitków okazało się być bardzo powszechne, przecież zawsze można wyciągnąć to bardziej na wierzch w oprogramowaniu) to nie jest jakaś czynność nie do wykonania. I z tego samego powodu opłata za wydanie biletu w pociągu powinna maleć, a nie rosnąćfik pisze: Konduktorzy w wielu pociągach i tak już nie nadążają ze wszystkimi czynnościami służbowymi, a Ty chcesz ich jeszcze dokładać?
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27406
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Zwłaszcza, jak czekasz 15 minut, żeby terminal łaskawie połączył się z serwerem i wydał miejscówkę, a drugie 15 - na autoryzację karty płatniczej.px33 pisze: No bez przesady, stuknięcie kilka razy w terminal (a gdyby takie wydawanie darmowych kwitków okazało się być bardzo powszechne, przecież zawsze można wyciągnąć to bardziej na wierzch w oprogramowaniu) to nie jest jakaś czynność nie do wykonania.
Są pociągi, na których sprzedaje się koło setki biletów i naprawdę nie ma czasu na nic więcej; wczoraj prowadzona od Sosnowca kontrola w 41004 skończyła się na wysokości Pruszkowa, a to tylko sześć wagonów...
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Fakt, uprościłem.fik pisze:Uprawnienia do ulgi 100% mają nie tylko funkcjonariusze.
Ode mnie parę razy wołała biomasa kwita... Dzięki, teraz to już więcej im się nie okażę.fik pisze:Do kupna biletu nie potrzebujesz kwita, kasjerka nie ma uprawnień do kontrolowania dokumentów uprawniających do ulgi.
Jak jadę prywatnie, to też stoję w kolejce i bez problemu kupuję bilety. Ja jedynie polemizuję z przypadkami "służbowymi".fik pisze:Ja po bilety z ulgą 95% też stoję w kolejce i jakoś żyję.
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43