Solarisy 2011+2012
Michalk001 pisze:Jeżeli wisi "coś" żółtego pod tablicą lub na szybie to automatycznie zwraca się na to uwagę. Ja na przykład wsiadając do autobusów od razu patrzę na kartki wiszące pod tablicami gdyż wiem że wtedy "coś jest nie tak".
![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
Bo tych kartek jest czasem za dużo .MZ pisze:Michalk001 pisze:Jeżeli wisi "coś" żółtego pod tablicą lub na szybie to automatycznie zwraca się na to uwagę. Ja na przykład wsiadając do autobusów od razu patrzę na kartki wiszące pod tablicami gdyż wiem że wtedy "coś jest nie tak".Ale są też ludzie, którzy siedzą obok takiej kartki (i to tak, że zasłania im ona widok na zewnątrz) i w momencie wjazdu na objazd potrafią być wybitnie zaskoczeni.
Przegubowce ,to sól tej ziemi .
8550-55 - 08.11.2011r5690 pisze:ma ktos wykaz kiedy i na jaki zaklad przyszedl dany woz ?
1520-29 - 10.11.2011r
8500-02, 1530, 1532-37 - 14.11.2011r
8503-05, 1538-41 - 17.11.2011r
8506-10, 1542-46 - 21.11.2011r
8511-15, 1547, 1550, 1551, 8556 - 23.11.2011r
8557-60, 1531 - 24.11.2011r
8561-63, 8565, 1548, 1549, 1552, 1553, 1555 - 28.11.2011r
8342, 1554 - 29.11.2011r
8343-47, 8564 - 01.12.2011r
Czyli są:
SU12 - 1520-55 36szt
SU18 - 8342-47, 8500-15, 8550-65 razem 38 sztuk
Pozdro.
Dzisiaj pojechali po Solbusy 1020-23 i 1025.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
No to może się teraz ja krótko opiszę swoje wrażenia z jazdy najnowszymi przegubami. Jak już mówiłem, wydają się być dynamiczne, co się w Warszawie przydaje, ale odniosę się głównie do wrażeń z rozplanowania wnętrza. Zgadzam się co do tego, że z tyłu jest ciasno i rzeczywiście te ze dwa fotele można by ująć, żeby zrobić mini-rzeźnie z tyłu jak w poprzednich wersjach. Ale ma to też swoje zalety - takie, że ludzie nie stoją na siłę na tym skrawku wolnej przestrzeni z tyłu pomiędzy dwoma siedzeniami, nie próbują się pchać, tarasując przejście, co ma miejsce w Solarisach 81xx Od razu przechodzą dalej, w przegub lub do sekcji A. Ale faktycznie ludzie oczekują chyba miejsca do stania przed trzecimi drzwiami, a gdy go nie ma, to się muszą gdzieś przeciskać, z czego nie są zadowoleni. Za to w sekcji A więcej miejsca - rzeźnia sporo większa niż w solarkach serii 88xx, co jednak nie wszyscy zauważają pewnie dlatego, że tych jest w Warszawie dość niewiele. Dominują Solarisy 82xx, 84xx i 81xx z dużą rzeźnią w sekcji A, ale brakiem wystarczającej liczby foteli dostępnych z poziomu podłogi przy drugich drzwiach. Tak więc osoby o ograniczonej sprawności ruchowej, żeby wygodnie usiąść musiały często dzielić przestrzeń z "niedomytym elementem pasażerskim", chowającym się przed karzącym wzrokiem kierowcy najczęściej właśnie z tyłu pojazdu. A to tylko jedna z wad podróżowania w sekcji B. Inną są krótkie przystanki, na których nie mieszczą się prawidłowo dwa autobusy przegubowe. Tak więc teraz mimo wszystko jest nastąpił postęp jeżeli chodzi o rozplanowanie wnętrza, choć pewnie niektórzy muszą się do nowej aranżacji wnętrza przyzwyczaić.
-
- Posty: 1222
- Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
- Lokalizacja: Piastów
No ja dziś pierwszy raz jechałem nowym Solarisem (8509
172) Co do wykończenia to jak zwykle w Solarisie trudno się do czegoś przyczepić. Tyle że jednak znów technicznie porażka. Mimo nowego silnika, wciąż uciążliwe wibracje (czy naprawdę nie potrafią z tym nic zrobić?) . Silnik prawie nie do odróżnienia od starych, prawie ten sam dźwięk i osiągi.
![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
Uciążliwe wibracje? Ten sam dźwięk i osiągi? Dzisiaj jechałem 8567(?) na 171, ŚNIEGOCKIEJ – WIDAWSKA w piątkowe popołudnie, więc długo. Moim zdaniem nówki są cichsze i mniej trzęsą; w pewnym momencie byłem święcie przekonany, że w korku kierodziej zgasił silnik, a jednak nie...
Z punktu widzenia pasażera wrażenie pozytywne, tylko zapowiedzi zbyt ciche i hamulce zbyt ostre.
Z punktu widzenia pasażera wrażenie pozytywne, tylko zapowiedzi zbyt ciche i hamulce zbyt ostre.