3 minuty to R-4, Marymoncka i Świderska. Zapomniałeś o Myśliborskiej i Tarchominie i spokojnie robi Ci się 5-6 minut, co przy całkowitym prognozowanym czasie przejazdu 21-22 minuty robi już różnicę i uzasadnia uruchomienie linii przyspieszonej.MisiekK pisze:3 minuty. Nie więcej.sprokett pisze:No wlasnie, to że odległość skraca sie diametralnie nie musi oznaczać wcale diametralnie krótszego czasu przejazdu a jak wiadomo rano każda minuta się liczy. Bez kilkumiesięcznych obserwacji trudno przewidzieć o ile 408 bedzie szybsze od 101 (przekonajmy sie).
NŻ. To są te 3 minuty. A 3 minuty to dopuszczalna odchyłka od rozkładu jaka sobie może zrobić kierowca.sprokett pisze:Druga sprawa: po diabła zatrzymywać w każdym kursie autobus z Nowodworów (co 3min) na wiadukcie przy Świderskiej, Marymonckiej czy R-4 dla 2-3 osób,
Więcej problemów będzie z sygnalizacją świetlną, niż z tymi przystankami
Reszte przystankow, w tym tak postulowane przy ul. Marymonckiej spokojnie obsluży częsta linia zwykla 101.
A tak na marginesie, chciałbym zapytać oponentów mojego pomysłu: Skoro w największym zagęszczeniu porannym obecnie 508 kursuje co 3 minuty a E-8 co 4 minuty, to co ile minut miałoby kursować "Wasze" jedyne 101? Co 2? A moze 1,5 (chlapiac drzwiami na kazdym przystanku)?
![#-o #-o](./images/smilies/eusa_doh.gif)