Jedno pytanie - po co?Łukasz pisze:IMO akurat 133 to powinno pojechać na Metro Młociny, ma całkiem niezłą trasę do tego, tylko jak zrobić, żeby nie jeździli nim Tarchominianie!
Most PĂłĹnocny - nasze przewidywania
Moderator: Wiliam
Jakaś wartość dodana z tego rozwiązania?zeus pisze:BTW po otwarciu TMP to czy nie byłoby warto zastanowić się nad 503 jadącym przez most Śląsko-Dąbrowski![]()
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
I tu kryje się problem, z którego zdałem sobie sprawę chwilę później (tylko net mi padł).Bastian pisze:Co ile w DS?
Na czuja co nie więcej niż 12 min każde. Generalnie mamy do wyboru:
1. 1xx i 5xx częste w DS, w których będzie ukryta nadpodaż.
2. 1xx i 5xx odpowiednio do popytu rzadkie w DS i ludzie będą musieli poczekać na swój autobus.
3. Jednak 5xx uszczytawiamy i tworzymy (kolejną) linię czarną Nowodwory - Metro, a która w szczycie jeździ pusta tam, gdzie jest ekspres (czyli Nowodwory - Tarchomin).
4. Dopuszczamy przełączanie między systemami, np. DP - po mojemu, DS - jedna silna linia czarna.
NB. któryś z tych scenariuszy musi być realizowany także we wcześniejszych propozycjach.
Co do 511 przez TMP, nie będę się upierał. Chciałem, żeby także mieszkańcy Dąbrówek i Legionowa skorzystali na otwarciu TMP. Z ZP Myśliborska pomóc może także wprowadzenie rozdzielenie czarnucha do Nowodworów.
Zwracam jednak uwagę, że albo miejsca dla 7xx będą jeździły puste w 511, albo w 510. Niemniej
to o zdanie za dużo.zeus pisze:Trasa tramwajowa z Żerania może jedynie funkcjonować jako ciąg wspomagający silne 510/511![]()
Nawiasem mówiąc, przyspieszenie 510 wygląda tak:
Kod: Zaznacz cały
510 ++++++++--++++-+++++(++)
Co napisał Kierownik, wcale nie zrozumiałem. Jakie 302 do metra?! Jakie upychanie Nowodworów w 510?!
Żadnego 133 do Młocin. Problem z miejscem będzie i tak. Zwolennikom zadaję pytanie: jeżeli 133, to czemu nie 152?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Popieram, choć ja bym 510 zostawil na trasie Nowodwory-Arkadia (jednak ludzie tym jezdza). Mozna takze przeanalizowac, czy w kierunku Nowodworów nie przepuścic jej przez Włościańską. Zyskujemy wspolny przystanek Kaskada dla Modlińskiej razem ze 186 i 511, co po wycofaniu 508 i E-4 nie pozostaje bez znaczenia.Kierownik pisze:Jak dla mnie powinno wyglądać to mniej więcej tak:
Powstaje nowa linia - niech będzie 101 - kursująca od Nowodworów, przez TMP do Młocin.
508 kasujemy.
511 zostaje bez zmian.
510 skracamy - od Tarchomina, przez Grota do Marymontu.
E-8 zostaje, kierujemy ją przez TMP, tylko jednokierunkowo.
E-4 kasujemy.
E-8 nazwałbym jednak 4xx.
Źle zrozumiałeś. Pisałem, że te linie zapewniają wewnętrzną komunikację Nowodwory-Tarchomin, której mój układ nie zapewnia. I, wobec ich mnogości, nie musi.Kierownik pisze:Zrozumiałem to w sposób jakoby którąś z w/w linii można by puścić do metra. Jeżeli jednak źle zrozumiałem, to najmocniej przepraszam.KwZ pisze: (510, 503, 516, 211, 186, 133, 302 - mało nie)
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Powoli, proszę, z tym skracaniem 510. Ta linia musi zostać przynajmniej na odcinku do Arkadii, bo jest tu dobrze wykorzystywana.
Ja uważam jednak, że 511 powinno podjeżdżać do Metra Młociny, odbierając pasażerów z siedemsetek legionowsko-jabłonnowskich i zapewniając szybszy transport do metra (na pierwszą stację) mieszkańcom Dąbrówki.
Przyjeżdżającym siedemsetkami od strony Nieporętu + innym wsiadającym przy Konwaliowej do metra zostałoby właśnie 510, 503 (fakt, że gorzej to wygląda w drodze powrotnej, ale za priorytet uważam szczyt poranny) i jeszcze jedna linia. Ja w tej roli cały czas widzę 516 do Metra-Marymont - przyznam, że nie rozumiem, w czym jest lepszy podjazd do tramwajów na Żeraniu od bezpośredniego skomunikowania z metrem. Jeśli takie połączenie z tramwajami rzeczywiście jest unikatowe, to w dużej części zapewnia je też 302. Do tego wzdłuż trasy 516 w obrębie Tarchomina i Nowodworów można posłać 133.
A jeśli 516 musi zostać na Żeraniu, to rozważyłbym wydłużenie do Metra Marymont 152 z nieco lepszą częstotliwością (co 15 min). Ostatecznie siedemsetki z Nieporętu mają też przesiadkę na Żeraniu do 114 i metra.
Ja uważam jednak, że 511 powinno podjeżdżać do Metra Młociny, odbierając pasażerów z siedemsetek legionowsko-jabłonnowskich i zapewniając szybszy transport do metra (na pierwszą stację) mieszkańcom Dąbrówki.
Przyjeżdżającym siedemsetkami od strony Nieporętu + innym wsiadającym przy Konwaliowej do metra zostałoby właśnie 510, 503 (fakt, że gorzej to wygląda w drodze powrotnej, ale za priorytet uważam szczyt poranny) i jeszcze jedna linia. Ja w tej roli cały czas widzę 516 do Metra-Marymont - przyznam, że nie rozumiem, w czym jest lepszy podjazd do tramwajów na Żeraniu od bezpośredniego skomunikowania z metrem. Jeśli takie połączenie z tramwajami rzeczywiście jest unikatowe, to w dużej części zapewnia je też 302. Do tego wzdłuż trasy 516 w obrębie Tarchomina i Nowodworów można posłać 133.
A jeśli 516 musi zostać na Żeraniu, to rozważyłbym wydłużenie do Metra Marymont 152 z nieco lepszą częstotliwością (co 15 min). Ostatecznie siedemsetki z Nieporętu mają też przesiadkę na Żeraniu do 114 i metra.
Tylko że my dyskutujemy, jak mają się zmienić trasy za 2-3 miesiące. Dlatego argument z dublowaniem 17 przez 510 od Tarchomina jest pomijalny. Prawdę mówiąc, w ogóle średnio jestem przekonany do puszczania 17-ki na Tarchomin. Na te 2 przystanki przy Trasie M. Płn. i linię dwukierunkową - nie ma technicznych możliwości. Do pętli przy Mehoffera - czy potrzebne są dwie silne linie na ten ogryzek Tarchomina? Do pętli w Winnicy, która nie wiadomo, czy i kiedy będzie, to ludzie nie będą raczej jeździć tramwajem z centrum, tylko od najbliższej stacji metra.