Poprawa komunikacji na Ochocie
Moderator: Wiliam
nie obraziłem się
jeszcze raz powtórzę, że trasa linia 228 nie jest idealna, ale pomysł likwidacji nie dając na Rakowcu niczego w zamian jest żenujący
chętnie w zamian przyjąłbym nawet dawne 157, przypomnę, że 228 zostało wprowadzone w zamian za 157
pierwszy raz Jasielska została oszukana poprzez likwidację 186, nie otrzymując nic w zamian, stąd moja propozycja, aby zabrać jeden autobus z Pruszkowskiej - 172 lub 136,
likwidacja 228 oznaczałaby, że Rakowiec zostałby z jedną linią, zamiast trzech w 2009 r. pomimo rozbudowy osiedla - byłby to chyba jedyny przypadek w Warszawie
228 nie służy tylko do wyjazdów do Reduty, jest linią dojazdową do 186 i 414 (Wola, Żoliborz, Tarchomin), 191,127,517 (Makro, Castorama, Ursus, Włochy)
rozumiem argument, że trasa omijająca Rakowiec jest szybsza, ale chyba tylko w przypadku 136. 172 miałoby szybciej przez Jasielską, ominięty zostałby zakręt w lewo ze Żwirki i Wigury w Racławicką
to nieprawda, że Rakowiec zyskał poprzez częste 128, gdyż wprawdzie 128 (linia zwykła) jeździ częściej niż 512 (linia przyspieszona), jednak 228 jest rzadsze niż 157, zatem wychodzi mniej więcej na to samo
poza tym jest również nieprawdą, że 128 jest punktualne, dziś przy Dworcu Centralnym ok. godz. 16:30 jechał jeden za drugim w stronę Ochoty, zaś wybrałem trzeci tj. szybkie 504
kolejną sprawą jest 512 - tak jak wcześniej pisałem trasa na Ochotę była za długa, zaś na Górczewską już nie ...
jeszcze raz powtórzę, że trasa linia 228 nie jest idealna, ale pomysł likwidacji nie dając na Rakowcu niczego w zamian jest żenujący
chętnie w zamian przyjąłbym nawet dawne 157, przypomnę, że 228 zostało wprowadzone w zamian za 157
pierwszy raz Jasielska została oszukana poprzez likwidację 186, nie otrzymując nic w zamian, stąd moja propozycja, aby zabrać jeden autobus z Pruszkowskiej - 172 lub 136,
likwidacja 228 oznaczałaby, że Rakowiec zostałby z jedną linią, zamiast trzech w 2009 r. pomimo rozbudowy osiedla - byłby to chyba jedyny przypadek w Warszawie
228 nie służy tylko do wyjazdów do Reduty, jest linią dojazdową do 186 i 414 (Wola, Żoliborz, Tarchomin), 191,127,517 (Makro, Castorama, Ursus, Włochy)
rozumiem argument, że trasa omijająca Rakowiec jest szybsza, ale chyba tylko w przypadku 136. 172 miałoby szybciej przez Jasielską, ominięty zostałby zakręt w lewo ze Żwirki i Wigury w Racławicką
to nieprawda, że Rakowiec zyskał poprzez częste 128, gdyż wprawdzie 128 (linia zwykła) jeździ częściej niż 512 (linia przyspieszona), jednak 228 jest rzadsze niż 157, zatem wychodzi mniej więcej na to samo
poza tym jest również nieprawdą, że 128 jest punktualne, dziś przy Dworcu Centralnym ok. godz. 16:30 jechał jeden za drugim w stronę Ochoty, zaś wybrałem trzeci tj. szybkie 504
kolejną sprawą jest 512 - tak jak wcześniej pisałem trasa na Ochotę była za długa, zaś na Górczewską już nie ...
128 - jedyna linia na Rakowcu Płd + 105,136,138,141,154,172,175,188,191,208,218,306,504
-
- Posty: 12142
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26847
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
W przypadku starego 512 trasa nie była "za długa", ona była raczej "za bardzo nonsensowna". Także charakter linii był raczej pseudoprzyspieszony, teraz zaś mamy coś jak 523 - na lewym brzegu przyspieszony, na prawym czarny.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
To dobrzetomi pisze:nie obraziłem się
Jest jakiś. Stoją za nim argumenty i kontrargumenty.tomi pisze:pomysł likwidacji (...) jest żenujący
Nie. Myśl raczej, że zamiast 512+157 jest 128, a 228 to coś nowego: socjal zamknięty w dzielnicy. Zamknięty, żeby odizolować odtomi pisze:228 zostało wprowadzone w zamian za 157
Nawiasem mówiąc, określaliśmy 128 raczej jako "regularne" niż "punktualne" i też dowozi do 186 czy 414.tomi pisze:128 (...) jechał jeden za drugim w stronę Ochoty,
I dlatego był użyty do 136. 172 zbiera pasażerów na Rakowcu - nie miałoby dla kogo być szybsze.tomi pisze:rozumiem argument, że trasa omijająca Rakowiec jest szybsza, ale chyba tylko w przypadku 136.
To jedyny argument za 172 na Jasielskiej a nie Pruszkowskiej. Możesz wysmarować podanie do ZTM w oparciu o niego. Pamiętaj, żeby nie pisać o rzekomym poszkodowaniu ZP Jasielska na zmianach i żeby się podpisać imieniem i nazwiskiem (i chyba jeszcze adres). Powinni ustosunkować się w ciągu 30 dni.tomi pisze:172 miałoby szybciej przez Jasielską, ominięty zostałby zakręt w lewo ze Żwirki i Wigury w Racławicką
Akurat podjechało czy wyprzedziłeś 128?tomi pisze: zaś wybrałem trzeci tj. szybkie 504
Ja uważam puszczenie 512 na Górczewską za niesłuszne - grozi obcięciem 190. To wbrew modelowi na korki. Ale to nie ten wątek.tomi pisze:tak jak wcześniej pisałem trasa na Ochotę była za długa, zaś na Górczewską już nie ...
I napisz jeszcze, dlaczego ZP Jasielska ma mieć dojazd do Blue City (19 min) a nie Galerii Mokotów (11 min + dojście do Rakowca).
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
228 zastępuje 157 na linii CH Reduta/Blue City - Rakowiec i obecnie umożliwia bezpośredni dojazd do Centrów Handlowych, po drodze do CH Reduta ma jeszcze inne przystanki przesiadkoweKwZ pisze:228 to coś nowego
nie dowozi Rakowca - 128 jedzie prosto Żwirki i Wigury do pl. Zawiszy, zaś 186/414 są na Bitwy Warszawskiej, 127/517 - na Al. Jerozolimskich na Berestyckiej, do której dojeżdża 228KwZ pisze:128 raczej jako "regularne" niż "punktualne" i też dowozi do 186 czy 414.
Podjechały trzy autobusy: 128,128 i 504, po drodze oczywiście 504 wyprzedziło oba 128KwZ pisze:Akurat podjechało czy wyprzedziłeś 128?
jeszcze niedawno był dojazd również do GM, jednak linię zabrano nie dając nic w zamianKwZ pisze:dlaczego ZP Jasielska ma mieć dojazd do Blue City (19 min) a nie Galerii Mokotów (11 min + dojście do Rakowca).
128 - jedyna linia na Rakowcu Płd + 105,136,138,141,154,172,175,188,191,208,218,306,504
Ale też na Dickensa.tomi pisze:zaś 186/414 są na Bitwy Warszawskiej
Ale ponieważ podjechały naraz, to nie jest to dowodem szybkości 504.tomi pisze:po drodze oczywiście 504 wyprzedziło oba 128
Ale te 390 m (w połowie wypadków mniej) do Rakowca możesz chyba podejść w 8 min, więc BC nie jest bliżej dla ciebie od GM.tomi pisze:jeszcze niedawno był dojazd również do GM, jednak linię zabrano nie dając nic w zamian
Beresteckiej. To już drugi raz.tomi pisze:Berestyckiej
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
128 nie jeździ z Rakowca na Dickensa, 128 jeździ na Dickensa z MariensztatuKwZ pisze:Ale też na Dickensa.
sprawa 228 sprowadza się wyłącznie do CH Reduta, zatem powtórzę - 228 nie jest wyłącznie linią dojazdową do centrów handlowych, ma również inne przystanki przesiadkoweKwZ pisze:Ale te 390 m (w połowie wypadków mniej) do Rakowca możesz chyba podejść w 8 min, więc BC nie jest bliżej dla ciebie od GM.
uważam, że zmiana trasy jest do rozważania poprzez skierowanie przez Halę Banacha,
linia na Mokotów (niekoniecznie do GM) powinna być moim zdaniem wprowadzona za odebrane bez rekompensaty 186
przepraszam za literówkiKwZ pisze:Beresteckiej. To już drugi raz.
[ Dodano: |9 Gru 2011|, 2011 19:14 ]
ale najbliżej jest nowo otwarty Simply Market i nie potrzeba dodatkowej komunikacji )KwZ pisze:BC nie jest bliżej dla ciebie od GM.
Jeżeli tak, to wydłużenie 172 do BC faktycznie przekreśla sens 228.tomi pisze:sprawa 228 sprowadza się wyłącznie do CH Reduta,
[ Dodano: |9 Gru 2011|, 2011 19:22 ]
Napisałeś
co jest zwyczajną nieprawdą i do tego się odniosłem.tomi pisze:128 nie jeździ z Rakowca na Dickensa,
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Jeżeli chcesz uznawać przystanek Jasielska za najważniejszy przystanek na sieci, to ciężko będzie nam dojść do porozumienia.tomi pisze:to w jaki sposób 128 może zastąpić 228 jako linię przesiadkową z Rakowca do 517+191+127+186+167 ??KwZ pisze:Że nie jeździ z ZP Jasielska to nie znaczy, że wcale na Rakowcu jej nie ma
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Czekaj, nie sumuj wszystkiego, bo to nie same relacje.tomi pisze:to w jaki sposób 128 może zastąpić 228 jako linię przesiadkową z Rakowca do 517+191+127+186+167 ??
Ze wszystkich przystanków na Rakowcu (poza połową Jasielskiej) do 517, 191, 127 oraz 167 można przesiąść się ze 172. 186 - Dickensa lub 172. Ze Szczęśliwic jest 184. Z Dickensa - tramwaje lub 186/414.
[ Dodano: |9 Gru 2011|, 2011 19:30 ]
Albo Biedronka przy Mołdawskiej Jasielskiej, nomen omen. Co podważa sens dowozu wszystkich i zewsząd do dużych CH.tomi pisze:ale najbliżej jest nowo otwarty Simply Market i nie potrzeba dodatkowej komunikacji
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
na tym forum się sprowadza do CH Reduta, próbuję argumentować, że nie jest to tylko dojazd do CH Reduta, tylko również m.in. do zabranego z Rakowca 186, jak i innych wymienionych powyżej liniiKwZ pisze:sprawa 228 sprowadza się wyłącznie do CH Reduta,
proszę, czytajcie ze zrozumieniem
128 jeżdzi z Dickensa na Rakowiec i dalej na Mariensztat, zaś z Mariensztatu, ul. Żwirki i Wigury i Pruszkowską do Dickensa - dyskusja o 228 dotyczy okolic Jasielskiej i stąd dojedzie się na Dickensa tylko 228, 128 jedzie prosto Żwirki i Wigury w kierunku Pl. ZawiszyKwZ pisze:Napisałeś tomi napisał/a:
128 nie jeździ z Rakowca na Dickensa,
co jest zwyczajną nieprawdą i do tego się odniosłem.
oczywiście nie jest to istotny przystanek w sieci komunikacyjnej Warszawy, czy nawet Ochoty, jednak od początku chciałem zwrócić uwagę na znaczne pogorszenie komunikacji na tym przystanku przez ostatnie dwa latapawcio pisze:Jeżeli chcesz uznawać przystanek Jasielska za najważniejszy przystanek na sieci, to ciężko będzie nam dojść do porozumienia.
przystanek Jasielska jest kluczowy dla 128+228, jeżeli tak by nie było 128 jechałoby ze Szczęśliwic na Śródmieście o wiele prostszą trasą, zaś sens istnienia 228 również byłby niewielki
po raz ostatni powtórzę, w tym miejscu 228 sprowadza się tylko do dojazdu Jasielska - CH Reduta, a faktycznie 228 służy w szczególności do dojazdu Jasielska - Dickensa/Grójecka, Jasielska - dawny Hotel Vera, Jasielska - CH Reduta, Szczęśliwice - CH Reduta oraz w przeciwnych kierunkach
jedną z kolejnych opcji do rozważania mogłoby być skrócenie 136 do Blue City (tak kiedyś jeździł) i wydłużenie 172 do Młynowa z drogą powrotną przez Rakowiec, w ten sposób dokonanoby rekompensaty wycofanego z Jasielskiej 186
[ Dodano: |9 Gru 2011|, 2011 21:06 ]
186 jest obecnie nieosiągalny z jakiejkolwiek części Rakowca, nie mówiąc o części południowej, 184 - podobnieKwZ pisze:Ze wszystkich przystanków na Rakowcu (poza połową Jasielskiej) do 517, 191, 127 oraz 167 można przesiąść się ze 172. 186 - Dickensa lub 172. Ze Szczęśliwic jest 184. Z Dickensa - tramwaje lub 186/414.
128 - jedyna linia na Rakowcu Płd + 105,136,138,141,154,172,175,188,191,208,218,306,504
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26847
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Linia co 20/30/30 nie jest dowozem do niczego i to jest najzwyklejszy w świecie fakt.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.