Pętle autobusowe i tramwajowe

Moderator: Wiliam

michał1984
Posty: 3304
Rejestracja: 02 kwie 2006, 13:08
Lokalizacja: Warszawa-Bródno

Post autor: michał1984 » 02 wrz 2011, 20:46

Najciekawiej mają kierowcy linii 124,141,703,706 bo tam najczęsciej jeżdżą u15 lub neosie a takim wozem wjechać,wyjechać lub ominąć inny pojazd to sztuka ;-)
Biedny moderator jak nie może sobie poradzić zamyka kolejne tematy.Brawo :)

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14787
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 02 wrz 2011, 20:47

Wątpię.

:arrow: Co do projektowania i fachowców: na papierze wszystko pięknie wygląda, nawet można wyliczyć promienie skrętu. Ale to jest tylko teoria, która po przeniesieniu do praktyki skutkuje w najlepszym wypadku urwanym lusterkiem... 8-(
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 02 wrz 2011, 22:40

Jak tak sobie patrzę na tę FOTKĘ, to chyba rozumiem, czemu podczas pomiarów nikt nie dostrzegł, że dwa SU15 mogą mieć problem z omijaniem się. Równie dobrze można było pojechać Fabią i Matizem, też by penisa te pomiary dały, a przynajmniej koszty mniejsze.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10151
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23
Lokalizacja: OX11

Post autor: JacekM » 02 wrz 2011, 22:43

No tak, ale zdjęcie przedstawia ztm-owski pomiar odległości, a nie tego czy każdy autobus się zmieści. Co nie zmienia faktu, że to kolejna infrastrukturalna porażka po super wygodnych węzłach przesiadkowych...
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

Domino2001
Posty: 1767
Rejestracja: 08 sty 2009, 9:03
Lokalizacja: Warszawa-Ursynów (Zachodni)

Post autor: Domino2001 » 05 wrz 2011, 14:12

ZTM napisał:
124, 154, 177, 317
Zmiany przystankowe na pętli P+R AL. KRAKOWSKA

od 03.09.2011 (sobota)

Zmianie ulega rozmieszczenie przystanków na pętli P+R AL. KRAKOWSKA.

Dla niżej wymienionych linii obowiązują następujące przystanki krańcowe:

* 124: przystanek 12 (zamiast przystanku 11)
* 154: przystanek 10 (zamiast przystanku 09)
* 177: przystanek 11 (zamiast przystanku 12)
* 317: przystanek 09 (zamiast przystanku 10)
Najczęściej jeżdżę liniami: M1, 179, 185, 195, 209, 503, 737.

michał1984
Posty: 3304
Rejestracja: 02 kwie 2006, 13:08
Lokalizacja: Warszawa-Bródno

Post autor: michał1984 » 14 lis 2011, 15:26

Pytanko na Marysinie to tylko bedą nawierzchnie wymieniać bo chyba no zmiane kształtu lub powiększenie jej nie ma miejsca :-k pytam bo dawno mnie tam nie było ;-)
Biedny moderator jak nie może sobie poradzić zamyka kolejne tematy.Brawo :)

sajbeer
Posty: 1078
Rejestracja: 06 maja 2008, 21:06
Lokalizacja: Warszawa-Bielany

Post autor: sajbeer » 24 lis 2011, 22:10

Dzisiaj około 13.00 widziałem komisje na pętli Bokserska.
Ostatnia skonsumowana "PARÓWKA"
21.12.2012
366+218 :arrow: 013B/28
Przedostatnia:
7.12.2012
140+685 :arrow: 019B/33 :D :tancze:

ness
Posty: 1029
Rejestracja: 13 lut 2007, 20:19
Lokalizacja: pro-Q3dm6

Post autor: ness » 10 gru 2011, 17:49

na ssc toczy sie ciekawa dyskusja o dwc, udzial bierze tam m.in. przesluga i co strone wyplywaja ciekawe rzeczy

na przyklad :
Jacek Prześluga pisze: Irytuje mnie ulokowana przy DC zajezdnia autobusowa, kompletnie poza jakością obu obiektów. Żeby przy okazji podtrzymać wątek finansowania dworca - miasto nie płaci PKP za użytkowanie tego gruntu... Taką umowę kiedyś zawarto, dzisiaj nikt nie ma odwagi, by ją wzruszyć, ja już tyle dostałem po łapach, że wolę z takim wnioskiem nie wyskakiwać. Znów jednak przepadają nam przychody, które można by przeznaczyć na utrzymanie DC. Gdyby miasto było zainteresowane wsparciem swojej wizytówki, płacąc czynsz za powierzchnię eksploatowane przez autobusy, mogłoby dopomóc Centralnemu... Ale to takie fanaberyjne moje myślenie, zbyt odważne, żeby je traktować serio. Stolica ma swoje kłopoty. A jej urzędnicy, jak ostatnio, wypowiadają się krytycznie o reklamie, zarzucając nam... chęć zysku... Ech, gdybym ja mógł na dworcach myśleć w kategoriach zysk, dochód do opodatkowania...
Jakis ZTMowski insider moze potwierdzic/zaprzeczyc? :>
Jaki jest status tej petli, na jakich zasadach ztm z niej korzysta? etc.
To chyba nic poufnego

PS: tak wiem ze zajezdnia ale nie podniecajcie sie przez nastepne 10 stron tym.

Awatar użytkownika
Os0
Posty: 1644
Rejestracja: 01 sie 2011, 18:11
Lokalizacja: Nowodwory

Post autor: Os0 » 10 gru 2011, 19:46

Te informacje niepoufne są czasem najbardziej strzeżone :P
:mewa: 2 17 186 211 233 509 516 518 N01 N03 N13

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10651
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 10 gru 2011, 20:07

Może czekają na ustawę o warstwowej własności gruntów?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

ness
Posty: 1029
Rejestracja: 13 lut 2007, 20:19
Lokalizacja: pro-Q3dm6

Post autor: ness » 10 gru 2011, 20:47

Ale kto czeka i z czym?
ZTM z platnoscia? #-o

Zreszta co ma tutaj warstwowa wlasnoc gruntow skoro petla jest najwyrazniej tylko dzierzawiona i to na jakis niedlugi okres (a nie dzierzawe wieczysta)?
W obecnym stanie prawnym na tego typu dzialkach mozna podpisywac umowy dzierzawy na 20 lat czy nawet dluzej. W taki sposob powstal budynek dawnej IKEI nad wykopem srednicowym przy Zelaznej.
Warstwowa wlasnosc gruntow jest potrzebna zeby podpisywac umowy dzierzawy na dluzszy okres (pod budowe nieruchomosci) te 50 czy 99 lat albo centralnie przeniesc wlasnosc danej warstwy na kogos innego co dzis nie jest mozliwe.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10651
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 10 gru 2011, 20:57

ness pisze:Ale kto czeka i z czym?
ZTM z platnoscia? #-o
Miałem na myśli raczej miasto czekające na wywłaszczenie. Ale jeśli faktycznie PKP-któreś-tam miało mieć wpływy z tytułu takiej umowy, to im się to należy i tyle.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

ness
Posty: 1029
Rejestracja: 13 lut 2007, 20:19
Lokalizacja: pro-Q3dm6

Post autor: ness » 10 gru 2011, 22:09

A na jakiej niby podstawie miasto moze to wywlaszczyc?
Specustawa petlowa? :>

Chyba ze PKP S.A. ma jakies dlugi wobec miasta, to wtedy moznaby to jakos przejac w rozliczeniu ale to nie byloby zadne wywlaszczenie.

Awatar użytkownika
chester
Posty: 3937
Rejestracja: 25 paź 2009, 22:07
Lokalizacja: Natolin

Post autor: chester » 10 gru 2011, 22:41

Prześluga jojczy wszem i wobec, że chciałby za oddychanie na dworcach zdzierać i jakoś nikt nie kwapi się do płacenia. Proponuję wywalić autobusy, podobnie zrobić z taksówkami, najlepiej drutem kolczastym się ogrodzić i czekać na pasażerów...
Dlaczego pieprzone pierożki są dobre, a pieprzone życie już nie? (B. Schaeffer)
Historia uczy jednego - nigdy nikogo niczego nie nauczyła.

Awatar użytkownika
JotPeCet
Posty: 2527
Rejestracja: 19 kwie 2006, 14:07
Lokalizacja: WPT Ochota

Post autor: JotPeCet » 12 gru 2011, 16:24

ness pisze:
Jacek Prześluga pisze: Irytuje mnie ulokowana przy DC zajezdnia autobusowa, kompletnie poza jakością obu obiektów.
Ta... Zajezdnia sąsiaduje z dworcem towarowym. :D
Tyle że nad jakością przy projektowaniu czuwało PKP.
Szkoda że JP nie wspomina kto wg umowy zajmuje się sprzątaniem, utrzymaniem pętli wraz z wymianą szyb, żarówek, odtykaniem kratek ściekowych (bo niedałosię pętli w całości zadaszyć - to akurat jest złą domeną prawie wszystkich krańców).
Polityka złym doradcą w pracy!

ODPOWIEDZ