Pętle autobusowe i tramwajowe
Moderator: Wiliam
-
- Posty: 3304
- Rejestracja: 02 kwie 2006, 13:08
- Lokalizacja: Warszawa-Bródno
Wątpię.
Co do projektowania i fachowców: na papierze wszystko pięknie wygląda, nawet można wyliczyć promienie skrętu. Ale to jest tylko teoria, która po przeniesieniu do praktyki skutkuje w najlepszym wypadku urwanym lusterkiem...
Co do projektowania i fachowców: na papierze wszystko pięknie wygląda, nawet można wyliczyć promienie skrętu. Ale to jest tylko teoria, która po przeniesieniu do praktyki skutkuje w najlepszym wypadku urwanym lusterkiem...
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Jak tak sobie patrzę na tę FOTKĘ, to chyba rozumiem, czemu podczas pomiarów nikt nie dostrzegł, że dwa SU15 mogą mieć problem z omijaniem się. Równie dobrze można było pojechać Fabią i Matizem, też by penisa te pomiary dały, a przynajmniej koszty mniejsze.
No tak, ale zdjęcie przedstawia ztm-owski pomiar odległości, a nie tego czy każdy autobus się zmieści. Co nie zmienia faktu, że to kolejna infrastrukturalna porażka po super wygodnych węzłach przesiadkowych...
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.
-
- Posty: 1767
- Rejestracja: 08 sty 2009, 9:03
- Lokalizacja: Warszawa-Ursynów (Zachodni)
ZTM napisał:
124, 154, 177, 317
Zmiany przystankowe na pętli P+R AL. KRAKOWSKA
od 03.09.2011 (sobota)
Zmianie ulega rozmieszczenie przystanków na pętli P+R AL. KRAKOWSKA.
Dla niżej wymienionych linii obowiązują następujące przystanki krańcowe:
* 124: przystanek 12 (zamiast przystanku 11)
* 154: przystanek 10 (zamiast przystanku 09)
* 177: przystanek 11 (zamiast przystanku 12)
* 317: przystanek 09 (zamiast przystanku 10)
Najczęściej jeżdżę liniami: M1, 179, 185, 195, 209, 503, 737.
-
- Posty: 3304
- Rejestracja: 02 kwie 2006, 13:08
- Lokalizacja: Warszawa-Bródno
na ssc toczy sie ciekawa dyskusja o dwc, udzial bierze tam m.in. przesluga i co strone wyplywaja ciekawe rzeczy
na przyklad :
Jaki jest status tej petli, na jakich zasadach ztm z niej korzysta? etc.
To chyba nic poufnego
PS: tak wiem ze zajezdnia ale nie podniecajcie sie przez nastepne 10 stron tym.
na przyklad :
Jakis ZTMowski insider moze potwierdzic/zaprzeczyc?Jacek Prześluga pisze: Irytuje mnie ulokowana przy DC zajezdnia autobusowa, kompletnie poza jakością obu obiektów. Żeby przy okazji podtrzymać wątek finansowania dworca - miasto nie płaci PKP za użytkowanie tego gruntu... Taką umowę kiedyś zawarto, dzisiaj nikt nie ma odwagi, by ją wzruszyć, ja już tyle dostałem po łapach, że wolę z takim wnioskiem nie wyskakiwać. Znów jednak przepadają nam przychody, które można by przeznaczyć na utrzymanie DC. Gdyby miasto było zainteresowane wsparciem swojej wizytówki, płacąc czynsz za powierzchnię eksploatowane przez autobusy, mogłoby dopomóc Centralnemu... Ale to takie fanaberyjne moje myślenie, zbyt odważne, żeby je traktować serio. Stolica ma swoje kłopoty. A jej urzędnicy, jak ostatnio, wypowiadają się krytycznie o reklamie, zarzucając nam... chęć zysku... Ech, gdybym ja mógł na dworcach myśleć w kategoriach zysk, dochód do opodatkowania...
Jaki jest status tej petli, na jakich zasadach ztm z niej korzysta? etc.
To chyba nic poufnego
PS: tak wiem ze zajezdnia ale nie podniecajcie sie przez nastepne 10 stron tym.
Ale kto czeka i z czym?
ZTM z platnoscia?
Zreszta co ma tutaj warstwowa wlasnoc gruntow skoro petla jest najwyrazniej tylko dzierzawiona i to na jakis niedlugi okres (a nie dzierzawe wieczysta)?
W obecnym stanie prawnym na tego typu dzialkach mozna podpisywac umowy dzierzawy na 20 lat czy nawet dluzej. W taki sposob powstal budynek dawnej IKEI nad wykopem srednicowym przy Zelaznej.
Warstwowa wlasnosc gruntow jest potrzebna zeby podpisywac umowy dzierzawy na dluzszy okres (pod budowe nieruchomosci) te 50 czy 99 lat albo centralnie przeniesc wlasnosc danej warstwy na kogos innego co dzis nie jest mozliwe.
ZTM z platnoscia?
Zreszta co ma tutaj warstwowa wlasnoc gruntow skoro petla jest najwyrazniej tylko dzierzawiona i to na jakis niedlugi okres (a nie dzierzawe wieczysta)?
W obecnym stanie prawnym na tego typu dzialkach mozna podpisywac umowy dzierzawy na 20 lat czy nawet dluzej. W taki sposob powstal budynek dawnej IKEI nad wykopem srednicowym przy Zelaznej.
Warstwowa wlasnosc gruntow jest potrzebna zeby podpisywac umowy dzierzawy na dluzszy okres (pod budowe nieruchomosci) te 50 czy 99 lat albo centralnie przeniesc wlasnosc danej warstwy na kogos innego co dzis nie jest mozliwe.
Miałem na myśli raczej miasto czekające na wywłaszczenie. Ale jeśli faktycznie PKP-któreś-tam miało mieć wpływy z tytułu takiej umowy, to im się to należy i tyle.ness pisze:Ale kto czeka i z czym?
ZTM z platnoscia?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Prześluga jojczy wszem i wobec, że chciałby za oddychanie na dworcach zdzierać i jakoś nikt nie kwapi się do płacenia. Proponuję wywalić autobusy, podobnie zrobić z taksówkami, najlepiej drutem kolczastym się ogrodzić i czekać na pasażerów...
Dlaczego pieprzone pierożki są dobre, a pieprzone życie już nie? (B. Schaeffer)
Historia uczy jednego - nigdy nikogo niczego nie nauczyła.
Historia uczy jednego - nigdy nikogo niczego nie nauczyła.
Ta... Zajezdnia sąsiaduje z dworcem towarowym.ness pisze:Jacek Prześluga pisze: Irytuje mnie ulokowana przy DC zajezdnia autobusowa, kompletnie poza jakością obu obiektów.
Tyle że nad jakością przy projektowaniu czuwało PKP.
Szkoda że JP nie wspomina kto wg umowy zajmuje się sprzątaniem, utrzymaniem pętli wraz z wymianą szyb, żarówek, odtykaniem kratek ściekowych (bo niedałosię pętli w całości zadaszyć - to akurat jest złą domeną prawie wszystkich krańców).
Polityka złym doradcą w pracy!