Jakoś nie widzi mi sie jednak ten pomysl z linia do kranca Tarchomin. Jeśli juz, to bardziej korzystne byłoby skierowanie takiej 3xx trasą MMłoc-MP-Mysliborska-Swiatowida-Bialoleka Ratusz- Modlińska-Obrazkowa-MP-MMłoc. Wówczas dajemy mozliwosc dogodnej przesiadki z 7xx i 152.KwZ pisze:W sumie dla koordynacji 1xx NwD->MM z 3xx Tar->MM i tak się liczy odcinek Nowodwory - Tarchomin.
Oprocz tego 101 Nowodwory-MMłoc (obsługa min ZP Tarchomin) i 4xx Nowodwory-MMłoc (przystanki jak E-8). Reszta bez zmian.
Nie sadzicie, ze powyzsze rozwiazanie realizuje wiekszosc postulatow, ktore tu padaly?:
1. pozostawienie 511 na obecnej trasie (podobno szybszy czas przejazdu do Marymontu niz Mlocin oraz przejecie podstawowych zadan przewozowych do metra dla ZP Konwaliowa po kasacji 508)
2. skomunikowanie Modlinskiej z MMlociny
3. odseparowanie potokow pasazerskich Tarchomina i Nowodworow (z wylaczeniem linii 101, ktora w DS wystepuje jako, jedna wspolna dla T-mina i Nowodworow)
Ma to sens?