Komunikacja na Tarchominie i Nowodworach
Moderator: Wiliam
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27424
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Bełkotem to bym nazwał raczej twoje stosowanie pytajników i wykrzykników; język polski jest piękny, nie musisz go tak boleśnie kaleczyć, bo to na czytelność twoich wypowiedzi dobrze nie wpływa.sprokett pisze: o co kaman? obecne 17 nie jezdzi na T-min ???????!!
jakis belkot Ci wyszedl.
A co do meritum:
fik pisze:fik pisze: Ty naprawdę bardzo nie chcesz nic zrozumieć.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Wychodze naprzeciw temu co o mnie napisales:fik pisze:W starciu z kimś równie twardogłowym, zapartym w sobie, nieprzyjmującym żadnych argumentów, manipulującym danymi i skrajnie aroganckim - tak.
Zadałem sobie trud (KwZ Cie rozumie, wiec i ja sprobuje) i przesledzilem Twoje wpisy w tym temacie i wnioskuje, że Twoim zdaniem:
nowa 17stka z Tarchomina ma rację bytu na ciąg JPII - taaaak?
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
Nie twierdzę, że wszyscy są myślący, ale trzeba znać specyfikę tej pracy. Czasem nie możesz przeczekać świateł, bo opóźnisz kolegę.Aleksander2560 pisze:To zasługa myślącego motorowego, szkoda, że 100% motorowych nie wykazuje się takim "czytaniem" sytuacji na szynach.KwZ pisze: Stada tutaj to wynik wysokiej częstotliwości. Zresztą, przy 9 co 5 min i 7 do tego często jeżdżą razem. Gdy zaś chwilowo 7 nie było, a 9 była co 3 min, to zauważyłem ciekawe zjawisko. Mianowicie drugi motorniczy widząc, że jest drugim tramem w składzie odczekiwał cykl na światłach, likwidując zestadzenie. Wcześniej tego nie widziałem. Więc, być może, wzrost częstotliwości nie musi prowadzić do częstszych stad.
Co do wcześniejszych utyskiwań tramwaje jeżdżą tak często, bo jest taka potrzeba. Zapewniam, przynajmniej z Grójeckiej, że w szyczycie daleko im do pustości, nawet jak przyjadą jakieś wozy razem. Ale to trzeba regularnie pojeździć, żeby to zobaczyć.
[ Dodano: |7 Sty 2012|, 2012 02:29 ]
Nie potwierdzam. Ostatnio w weekendy i wolne nie tak mało jest wcale chętnych.Glonojad pisze:Całorocznie pusty dodajmy...
[ Dodano: |7 Sty 2012|, 2012 02:39 ]
Ogólnie w ciepłe dni w parku Szczęśliwickim jest sporo ludzi, ale rozumiem argument, że to nie są Łazienki. Nie rozumiem natomiast, czemu akurat z tego osiedla potrzebne jest bezpośrednie połączenie z tym akurat parkiem. I w czym to osiedle jest lepsze od innych, pozbawionych wygodnego dojazdu do Łazienek.
W ogóle to nie da się na Tarchominie i Nowodworach zorganizować jakiegoś cywilizowanego terenu zielonego, wymóc to na wybieranych przez siebie radnych? Dawanie połączenia do jakiegoś dalekiego parku czy centrum handlowego nie rozwiązuje tak naprawdę problemów urbanistycznych dzielnicy...
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26847
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
(EOT) O ile pamiętam, Bastian sugerował unikanie bezpośrednich polemik między nami. Byłoby fajnie, gdybyś się do tego zalecenia zastosował tak, jak i ja się staram z dość dużą konsekwencją (którą niestety muszę w tej chwili złamać). Ale oczywiście masz prawo pisać, jak chcesz i o kim chcesz i co chcesz, wiadomo. (/EOT)MeWa pisze:Nie potwierdzam.
To jest oczywiście kwestia pory obserwacji, tym niemniej w tym roku do środka jesieni mniej więcej dość często trasę z Blue City w rejon Szczęśliwic przemierzałem pieszo i nie pamiętam, bym widział na stoku więcej, niż jednego - dwóch chętnych. Zimą (śnieżną) sytuacja wygląda lepiej, natomiast znajomi narciarze mówią, że jak już gdzieś mają na narty jechać i nie w góry, to do Bełchatowa tylko i wyłącznie... nie wiem, nie narcę, piszę tylko, co widzę.Ostatnio w weekendy i wolne nie tak mało jest wcale chętnych.
Tak, Szczęśliwice to nie Łazienki, ale nie uważam, by prawo bezpośredniego dojazdu do Łazienek było prawem konstytucyjnym.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 07 sty 2012, 9:20
Moim zdaniem po otwarciu mostu Północnego linię 103 należy skierować na trasę:Dw.Zachodni(Tunelowa) , Tunelowa , Prądzyńskiego , Brylowska , Szarych Szeregów , Krzyżanowskiego , Płocka , Obozowa , Ostroroga , Tatarska , Powązkowska , Gen.Maczka , Rudnickiego , Kochanowskiego , Galla Anonima , Jarzębskiego , Al.Zjednoczenia , Marymoncka , most Północny , Modlińska , Jagiellońska , Pl.Hallera , Dąbrowszczaków , Inżynierska , Wileńska , Rzeszotarskiej , Al.Solidarności , Jagiellońska , Okrzei , Targowa i Dw.Wschodni(Kijowska). Moim zdaniem trzeba linię 103 skierować na taką trasę po otwarciu mostu Północnego ponieważ będzie połączenie między Wolą a Bielanami które jest dotychczas a mieszkańcy Bielan będą mieli nowe połączenie z Białołęką i Dw.Wschodnim na Pradze Północ. Co o takiej trasie myślicie. Jak mnie popieracie to piszcie do ZTM żeby skierował linię 103 na taką trasę o której napisałem po otwarciu mostu Północnego. Ja już napisałem w tej sprawie do ZTM. Jak będzie dużo głosów to ZTM będzie musiało skierować linię 103 na taką trasę o której napisałem po otwarciu mostu Północnego. Pozdrawiam Łukasz Kowal z Warszawy.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26847
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Myślimy, że to nieładnie się klonować.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.