Kolej na kolej - czyli Kolejowe ABC
Moderator: JacekM
Deja vu z innego tematu... To jest tylko lista tras katalogowych, czyli gotowych do kupienia tras, które przewoźnik towarowy może kupić teoretycznie do dwóch godzin przed odjazdem (w praktyce nawet w minutach można liczyć czas od zakupu do pojechania).
Zważ, że gotowy katalog na np. ET22-2000 ton może w rzeczywistości objawić się SM42+150 t, na odcinku stanowiącym np. 5% trasy.
Zważ, że gotowy katalog na np. ET22-2000 ton może w rzeczywistości objawić się SM42+150 t, na odcinku stanowiącym np. 5% trasy.
Dlaczego pieprzone pierożki są dobre, a pieprzone życie już nie? (B. Schaeffer)
Historia uczy jednego - nigdy nikogo niczego nie nauczyła.
Historia uczy jednego - nigdy nikogo niczego nie nauczyła.
Nie sa. To tak, jak w małych manufakturach gitarowych - maz jakieś gotowce na sprzedaz, ale na ogół instrumenty robione sa na zamówienie. Wiem, ze dziwne porównanie, ale to z autopsji
Aha, rozklad jazdy przewoźnika jest tajemnica przedsiębiorstwa, więc z PLK oficjalnie nie dostaniesz.
Aha, rozklad jazdy przewoźnika jest tajemnica przedsiębiorstwa, więc z PLK oficjalnie nie dostaniesz.
Dlaczego pieprzone pierożki są dobre, a pieprzone życie już nie? (B. Schaeffer)
Historia uczy jednego - nigdy nikogo niczego nie nauczyła.
Historia uczy jednego - nigdy nikogo niczego nie nauczyła.
Zdecydowana przesada to 15 lat.MichalJ pisze:Wyjście z tego przejścia na peron 2 (środkowy) to jakieś tysiąclecia temu, a wyjścia na perony skrajne to gdzieś 10-15 lat, ale nie powołujcie się na mnie, bo pamięć mam dobrą, ale krótką.
Jeżeli nie było to w 2007 r., to proszę szukać terminu w okolicy zdarzenia - płonący pociąg na torze w kierunku wschodnim, po którym pozostał osmalony sufit i pochłonięte przez pożar osłony żyletek na peronie 1. To według mnie było właśnie po tym pożarze.
W 2001 roku na pewno jeszcze przechodziłem z peronu 1 na 3 tym wąskim przejściem.
Wagen fahr!
Pożar był jakoś w okolicach 2001-2002 [edit: 31 października 2002] właśnie... Pamiętam scenerię tuż po tym pożarze... Ale on by się raczej nie przyczynił do zamknięcia przejścia. Ja jego sobie nie przypominam nawet wtedy. Może nieco starsi pracownicy okolic Śródmieścia by pamiętali
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
Podczas ostatniego remontu to tylko je bardziej zabudowali, nieczynne były wcześniej. Właściwie nie pamiętam, żeby kiedykolwiek były czynne, odkąd korzystam z dworca. Stąd pytanie.
I drugie pytanie - czemu je tak właściwie zamknęli?
I drugie pytanie - czemu je tak właściwie zamknęli?
podziemne - pomiędzy peronami, takie jak na zachodnim krańcu.Michał W. pisze:A co to za środkowe przejście?
W dużej mierze taki stan utrzymał się aż do remontu dworca - dla mnie osobiście trochę niebywałeprzewoz pisze:Pamiętam scenerię tuż po tym pożarze...
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
Tak, podobne przejście (bez połączenia z Centralnym) jest też po środku - tyle że zamknięte. Mniej więcej obok toalety dla niepełnosprawnych - łatwo poznać, pomiędzy kolumnami jest przestrzeń zabudowana białą (obecnie brudną) ścianą z billboardem.KwZ pisze:To, z którego da się też przejść na perony Dworca Centralnego?MeWa pisze:podziemne - pomiędzy peronami, takie jak na zachodnim krańcu.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
Ile takich składów posiada IC?
I gdzie one najczęściej jeżdżą?
I gdzie one najczęściej jeżdżą?
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27606
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
14 jednostek.
TLK 37104/5 Kraków Główny 15.07 - Poznań Główny 22.05
TLK 73104/5 Poznań Główny 6.00 - Kraków Główny 12.57
TLK 17102/3 Warszawa Wschodnia 18.43 - Poznań Główny 21.49
TLK 71102/3 Poznań Główny 5.25 - Warszawa Wschodnia 8.42
TLK 31102/3 Kraków Płaszów 6.05 - Warszawa Wschodnia 9.22
TLK 13102/3 Warszawa Wschodnia 20.23 - Kraków Płaszów 23.38
TLK 11103 Warszawa Zachodnia 17.20 - Biała Podlaska 19.31
TLK 11112 Biała Podlaska 20.23 - Warszawa Zachodnia 22.39
TLK 11101 Warszawa Zachodnia 7.15 - Terespol 10.07
TLK 11110 Terespol 10.47 - Warszawa Zachodnia 13.49
TLK 13502/3 Terespol 17.46 - Kraków Płaszów 23.38
TLK 37104/5 Kraków Główny 15.07 - Poznań Główny 22.05
TLK 73104/5 Poznań Główny 6.00 - Kraków Główny 12.57
TLK 17102/3 Warszawa Wschodnia 18.43 - Poznań Główny 21.49
TLK 71102/3 Poznań Główny 5.25 - Warszawa Wschodnia 8.42
TLK 31102/3 Kraków Płaszów 6.05 - Warszawa Wschodnia 9.22
TLK 13102/3 Warszawa Wschodnia 20.23 - Kraków Płaszów 23.38
TLK 11103 Warszawa Zachodnia 17.20 - Biała Podlaska 19.31
TLK 11112 Biała Podlaska 20.23 - Warszawa Zachodnia 22.39
TLK 11101 Warszawa Zachodnia 7.15 - Terespol 10.07
TLK 11110 Terespol 10.47 - Warszawa Zachodnia 13.49
TLK 13502/3 Terespol 17.46 - Kraków Płaszów 23.38
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories