Moderator: JacekM
-
fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27601
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Post
autor: fik » 11 sty 2012, 3:07
przewoz pisze:PRzecież można by je skierować na krótkie pociągi w stylu Poznań - Szczecin, Warszawa - Białystok, Warszawa - Kielce.
Ale się tego mimo to nie robi, upchnięto je jakimś cudem na kilka par i tyle.
Bo one MUSZĄ stacjonować na Prokocimiu, który wyremontowano specjalnie pod nie, dlatego te dziwne obiegi z Krakowa.
Aha, i nie da się ich skierować na Wawa-Kraków via Kielce, bo MI nie zgadza się na to, żeby jeździły przez Radom.
Tak, to jest bez sensu.
Tak, przeniosę to kiedyś do odpowiedniego tematu.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
-
pawcio
- Posty: 25791
- Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
- Lokalizacja: Os. Wilga
Post
autor: pawcio » 11 sty 2012, 7:39
fik pisze:Bo one MUSZĄ stacjonować na Prokocimiu, który wyremontowano specjalnie pod nie, dlatego te dziwne obiegi z Krakowa.
Za czasów łódzkich też tam stały?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
KwZ
- Posty: 10669
- Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
- Lokalizacja: z Parku Odkrywców
Post
autor: KwZ » 11 sty 2012, 8:14
O co chodzi z Radomiem?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
-
przewoz
- Posty: 6157
- Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58
Post
autor: przewoz » 11 sty 2012, 9:46
KwZ pisze:3:20-4:00 i bez możliwości wykorzystania 160 km/h.
Ta... A na Terespol też jeżdżą 130.
Z resztą.
O ich sprawności niech świadczy choćby dzień dzisiejszy:
11101 na którym normalnie jeżdżą ED74 pojechał dziś z tego co widziałem na składzie zastępczym 07+4B+1A, z opóźnieniem 60 minut z resztą...
[ Dodano: |11 Sty 2012|, 2012 09:46 ]
fik pisze:Bo one MUSZĄ stacjonować na Prokocimiu, który wyremontowano specjalnie pod nie, dlatego te dziwne obiegi z Krakowa.
Poza tymi, co stoją na Olszynce oczywiście?
-
KwZ
- Posty: 10669
- Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
- Lokalizacja: z Parku Odkrywców
Post
autor: KwZ » 11 sty 2012, 9:48
przewoz pisze:A na Terespol też jeżdżą 130.
Do Siedlec nie jeżdżą 160?
przewoz pisze:O ich sprawności niech świadczy choćby dzień dzisiejszy:
11101 na którym normalnie jeżdżą ED74 pojechał dziś z tego co widziałem na składzie zastępczym 07+4B+1A, z opóźnieniem 60 minut z resztą...
Tyle składów, a nie organizują nawet rezerwy czy jak to mam rozumieć? Ew. mam nie starać się zrozumieć?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
-
przewoz
- Posty: 6157
- Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58
Post
autor: przewoz » 11 sty 2012, 10:03
KwZ pisze:przewoz napisał/a:
A na Terespol też jeżdżą 130.
Do Siedlec nie jeżdżą 160?
Nie.
A rezerwa to widać jak wygląda. To co stoi, to niekoniecznie rezerwa. Może być po prostu zdefektowane...
-
fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27601
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Post
autor: fik » 11 sty 2012, 14:27
pawcio pisze:
Za czasów łódzkich też tam stały?
Najpierw Kaliska, potem Grochów.
KwZ pisze:O co chodzi z Radomiem?
Pytaj w ministerstwie.
przewoz pisze: Poza tymi, co stoją na Olszynce oczywiście?
Wszystkie są przypisane do Prokocimia.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
-
sajbeer
- Posty: 1078
- Rejestracja: 06 maja 2008, 21:06
- Lokalizacja: Warszawa-Bielany
Post
autor: sajbeer » 11 sty 2012, 21:38
pawcio pisze:fik pisze:Bo one MUSZĄ stacjonować na Prokocimiu, który wyremontowano specjalnie pod nie, dlatego te dziwne obiegi z Krakowa.
Za czasów łódzkich też tam stały?
ONE MUSZĄ stacjonować tam gdzie jest instalacja do nawadniania i opróżniania WC.Jak nie będzie wody to drzwi do toalety się blokują i wyświetla się "WC defekt".
-
KwZ
- Posty: 10669
- Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
- Lokalizacja: z Parku Odkrywców
Post
autor: KwZ » 11 sty 2012, 21:41
Ale wcześniej nie stały na Prokocimiu, czyli nie tylko ta stacja jest w stanie wyssać zawartość toalety?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
-
sajbeer
- Posty: 1078
- Rejestracja: 06 maja 2008, 21:06
- Lokalizacja: Warszawa-Bielany
Post
autor: sajbeer » 11 sty 2012, 22:26
fik pisze:14 jednostek.
TLK 37104/5 Kraków Główny 15.07 - Poznań Główny 22.05
TLK 73104/5 Poznań Główny 6.00 - Kraków Główny 12.57
TLK 17102/3 Warszawa Wschodnia 18.43 - Poznań Główny 21.49
TLK 71102/3 Poznań Główny 5.25 - Warszawa Wschodnia 8.42
TLK 31102/3 Kraków Płaszów 6.05 - Warszawa Wschodnia 9.22
TLK 13102/3 Warszawa Wschodnia 20.23 - Kraków Płaszów 23.38
TLK 11103 Warszawa Zachodnia 17.20 - Biała Podlaska 19.31
TLK 11112 Biała Podlaska 20.23 - Warszawa Zachodnia 22.39
TLK 11101 Warszawa Zachodnia 7.15 - Terespol 10.07
TLK 11110 Terespol 10.47 - Warszawa Zachodnia 13.49
TLK 13502/3 Terespol 17.46 - Kraków Płaszów 23.38
Widać po obiegach gdzie jest instalacja (jeśli można to niech ktoś to potwierdzi):
Poznań,Kraków,Warszawa.
Brakuje tu pociągu Kraków - Terespol,a na stronie PKP wyskakuje mi nie ma takiego połączenia.
-
rufio198
- Posty: 3601
- Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
- Lokalizacja: Z Doliny Muminków
-
Kontakt:
Post
autor: rufio198 » 12 sty 2012, 8:43
Bo nie ma takiego. Jest tylko ,,powrotny'' z Terespola do Krakowa kursujący w (7)
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
-
MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
Post
autor: MeWa » 30 sty 2012, 22:43
Kiedy i w jakich okolicznościach przenumerowano perony na Wschodnim?
W tunelu środkowym pod mleczną tablicą z peronem piątym przebija na ścianie namalowana czwórka. Również w tunelu zachodnim przy wejściu na peron 2 zachowała się jedna jedynka, a przy peronie trzecim i czwartym tabliczki z numerem peronu przyczepione są na numery także o jeden niższe...
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
-
Szymon
- (Mr_Kolesław)
- Posty: 7086
- Rejestracja: 31 sie 2007, 19:03
- Lokalizacja: Szamoty
-
Kontakt:
Post
autor: Szymon » 30 sty 2012, 23:05
MeWa pisze:Kiedy i w jakich okolicznościach przenumerowano perony na Wschodnim?
W tunelu środkowym pod mleczną tablicą z peronem piątym przebija na ścianie namalowana czwórka. Również w tunelu zachodnim przy wejściu na peron 2 zachowała się jedna jedynka, a przy peronie trzecim i czwartym tabliczki z numerem peronu przyczepione są na numery także o jeden niższe...
Bałagan zaczął się gdy w połowie lat 80. dobudowany został obecny peron 1. Wtedy zaszła potrzeba zmiany numeracji peronów
-
Daniel_FCB
- (kaczofob)
- Posty: 1602
- Rejestracja: 23 lut 2008, 20:54
- Lokalizacja: Natolin
Post
autor: Daniel_FCB » 24 lut 2012, 17:47
Z lektury tego forum kojarzę pojęcie "cegła". Mam dwa pytania:
1) Co konkretnie zawiera "cegła"? Czy są to wszystkie połączenia kolejowe w kraju czy tylko w części?
2) Gdzie to dostać?
Bo dostałem zadanie zdobycia "książki zawierającej wszystkie możliwe rozkłady kolejowe" od MiKola zza Odry
Wciąż się zastanawiał, jak nielogiczne może się stać logiczne rozumowanie, jeśli zajmuje się nim dostatecznie duży komitet - Pratchett, Świat finansjery
A mówili nauczyciele "z gminem nie zadajemy się nie z powodu ich niskiego urodzenia, ale dlatego, że nie ma po co" - Ziemiański, Achaja
FCBARCA.COM
-
R-9 Chełmska
- Posty: 7825
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Tarchomin/Rakowiec
Post
autor: R-9 Chełmska » 24 lut 2012, 17:56
Wszystkie pociągi w Polsce, jednak jest już nieaktualny w chwili wydania. Dostać go nie możńa nigdzie, można co najwyżej kupić:
http://przewozyregionalne.pl/img_in//SR ... 02012a.pdf
Kosztuje coś koło 70 złotych chyba.
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 3, 6, 17, 26, 136, 141, 172, 186, 188, 509, 518, N01, N32