Bastian pisze:Kosiniak pisze:najważniejsze, należy skasować Międzynarodową i Rozbrat. Od obsługi tych przystanków jest 182,188 i najnowsze dzieło ZTM, czyli 143.
Przy czym żadne z nich nie jedzie tam, skąd byli wnioskodawcy uruchamiania tych przystanków dla czerwońców.
A dokąd jeżdżą, że przesiąść się nie mogą?
Rozróżnijmy: to Rozbrat uruchamiano. Międzynarodowa historycznie łapała wszystkie przelatujące czerwone i dlatego staje tam np. 523 (dawne K) i 520 (J). Opinie zmieniły się i nowych linii (525, śp. 515, 502, 514) tam nie zatrzymywano. A potem któreś (514) jednak uziemiono przy ,,Latawcu'' (ktoś go jeszcze pamięta?).
bepe pisze:
Na obecną chwilę najlepszym rozwiązaniem jest chyba jednak ta kostka na Wawelskiej dla 502 i 514. Zwróćcie jednak uwagę, jak bardzo wydłuży to trasę tych linii, a do tego pozbawi wspólnego przystanku z 520 i 525 przy metrze.
Wydaje mi się, że darcie szat, że Ostrobramska straci wspólny przystanek porządnego zestawu 520, 525 oraz marginalnych 502, 514, możemy sobie darować. Nie wiem, czy z 502, 514 nie powinno się zrobić ekspresów do obsługi Wesołej, albo ewentualnie wyciąć. Tak, czy siak: zapomnieć o nich w kontekście podaży na Ostrobramskiej właśnie. Nie są godne strzępienia języka w tym wątku, z uwagi na żałosną częstotliwość. Zawadzają - przesunąć bez łez.
bepe pisze:
182 przerzuconym z Łukowskiej na Ostrombramską na przykład.
Łukowska darmo mocną linię dostała, darmo musiałaby ją oddać, tak? No, nie całkiem. Kiedyś miała 141 i (słabe) 182 ma Ostrobramską/TŁ - a tak zostałaby raptem ze 158 i przesiadką przy Rawarze i 141 przez Wiatrak.