Pętla Metro Politechnika

Moderator: Wiliam

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 25 sty 2012, 12:03

No to już trudno. Dziś przecież te linie przystanku tam nie mają, to i mieć nie muszą. Za to obsługa GUS na wspólnym przystanku byłaby pozytywna.
(Czy przy Lotniku wolno zawracać? Bo np. przy Centralnym - formalnie nie, bo są kierunkowe sygnalizatory do skrętu :) :) :) ).

Kosiniak
Posty: 106
Rejestracja: 13 sty 2012, 13:21
Lokalizacja: Grochów

Post autor: Kosiniak » 25 sty 2012, 12:08

182 przerzuconym z Łukowskiej na Ostrombramską na przykład.
a czym będzie jeździć Łukowska w takim razie? :neutral:

bepe
Posty: 3516
Rejestracja: 04 wrz 2010, 15:33
Lokalizacja: Gocław

Post autor: bepe » 25 sty 2012, 12:16

Kosiniak pisze:a czym będzie jeździć Łukowska w takim razie?
Też 182. Z Ostrobramskiej. Daleko nie jest. Poza tym jest jeszcze 158.

Gdynianin
Posty: 653
Rejestracja: 13 sie 2011, 21:32

Post autor: Gdynianin » 25 sty 2012, 12:34

bepe pisze:
Kosiniak pisze:a czym będzie jeździć Łukowska w takim razie?
Też 182. Z Ostrobramskiej. Daleko nie jest. Poza tym jest jeszcze 158.
Brawo... =D> Im dalej idzie tu dyskusja tym więcej głupich pomysłów wpada . Wywalenie częstej linii z Łukowskiej, usunięcie wspólnego przystanku przy Politechnice itd. itp. W ramach poprawiania sytuacji na jednej pętli chcemy popsuć komunikację na całej TŁ i w okolicach?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25437
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 25 sty 2012, 12:38

MichalJ pisze:Czy przy Lotniku wolno zawracać?
Formalnie tak, tylko łuk dramatycznie ciasny.
grzegorz pisze:Wydaje mi się, że darcie szat, że Ostrobramska straci wspólny przystanek porządnego zestawu 520, 525 oraz marginalnych 502, 514, możemy sobie darować. Nie wiem, czy z 502, 514 nie powinno się zrobić ekspresów do obsługi Wesołej, albo ewentualnie wyciąć. Tak, czy siak: zapomnieć o nich w kontekście podaży na Ostrobramskiej właśnie. Nie są godne strzępienia języka w tym wątku, z uwagi na żałosną częstotliwość.
Nie da się ukryć, że odcięcie tych linii od Waryńskiego pomogłoby tym liniom trochę zdechnąć.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10660
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 25 sty 2012, 12:45

bepe pisze:Za późno, Tarchominowi już naobiecywali bezpośrednich autobusów wszędzie.
Za 3 miesiące pomiary wykażą... Sorry, takie są realia.
bepe pisze:nawet bez postoju tam (postoje tylko na Nowodworach)
Chyba nie ma potrzeby - jak nie na Dzikiej, to na CH Arkadia powinno być miejsce.
bepe pisze:Nie wiem natomiast, czy przeznaczanie przystanku 510 dla 502 i 514 to najmądrzejszy pomysł.
Może niekoniecznie najlepszy, ale imo lepsze to niż wysadzanie pasażerów na jezdni (!).
grzegorz pisze:Tak, czy siak: zapomnieć o nich w kontekście podaży na Ostrobramskiej właśnie.
To da się zrobić, tylko jest droższe brygadowo. Wszak te 4 autobusy/h musiałbyś skądś wziąć (tudzież nadpodaż zza Marsa).
pawcio pisze:Nie da się ukryć, że odcięcie tych linii od Waryńskiego pomogłoby tym liniom trochę zdechnąć.
Tylko aby to nie był główny cel zmian 8-(
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

grzegorz
Posty: 1364
Rejestracja: 03 mar 2011, 21:16
Lokalizacja: Mokotów/Grochów

Post autor: grzegorz » 25 sty 2012, 12:47

pawcio pisze:Nie da się ukryć, że odcięcie tych [502, 514] linii od Waryńskiego pomogłoby tym liniom trochę zdechnąć.
Taak? A czemu? Mam wrażenie, że niektórzy uważają, że z metra na przystanki przy TŁ jest daleko. Nie zgadzam się - nigdy nie jest mi daleko. No, może jestem za młody, ale podkreślmy: ,,daleko'', to może być do jednego z nich.
Fakt, do 118, 519 przesiadka byłaby niewygodna. O to chodzi?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25437
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 25 sty 2012, 12:49

Nie. Odcięte by zostały od 520 i 525. A to jednak te linie niosą główny ciężar transportu Ostrobramskiej. Nikt nie pójdzie do pary 502+514 (razem co 15 minut, w tą stronę koordynacja jeszcze działa), skoro na Waryńskiego ma dużo silniejsze 520 wsparte 525. Na tej samej zasadzie swego czasu zdechło 410.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Rosa
Posty: 4598
Rejestracja: 20 gru 2005, 14:47
Lokalizacja: os Wilga

Post autor: Rosa » 25 sty 2012, 12:50

Daleko i odległościowo i czasowo (przez światła). Na Waryńskiego się wychodzi i jesteś na przystanku.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36685
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 25 sty 2012, 12:55

Rosa pisze:Daleko i odległościowo i czasowo (przez światła). Na Waryńskiego się wychodzi i jesteś na przystanku.
A potem i tak stoisz na światłach, albo i dwóch.

[ Dodano: |25 Sty 2012|, 2012 12:56 ]
grzegorz pisze:
Bastian pisze: Przy czym żadne z nich nie jedzie tam, skąd byli wnioskodawcy uruchamiania tych przystanków dla czerwońców.
A dokąd jeżdżą, że przesiąść się nie mogą?
Do Rembertowa, Marysina, Miłosny... :-"
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 25 sty 2012, 12:57

No ale z drugiej strony - czy sensem istnienia 502 i 514 są przypadkowi pasażerowie na Ostrobramską?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25437
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 25 sty 2012, 12:59

MichalJ pisze:No ale z drugiej strony - czy sensem istnienia 502 i 514 są przypadkowi pasażerowie na Ostrobramską
Nie są. Ale to oni utrzymują zapełnienie tych linii, szczególnie 502.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10660
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 25 sty 2012, 13:00

Połowicznie tak (tj. z połowa ich pasażerów). Bez nich należałoby je dobić, ale to nie przechodzi politycznie. I tak w koło Macieju... Odcięcie ich od tych przypadkowych pasażerów pokazałoby, jak mało ludzi jeździ nimi z Zapłowiecza, co pozwoliłoby je dobić i zrobić porządną reformę w Woli Grzybowskiej (np. silne 173) i Starej Miłosnej.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Rosa
Posty: 4598
Rejestracja: 20 gru 2005, 14:47
Lokalizacja: os Wilga

Post autor: Rosa » 25 sty 2012, 13:05

Bastian pisze:
Rosa pisze:Daleko i odległościowo i czasowo (przez światła). Na Waryńskiego się wychodzi i jesteś na przystanku.
A potem i tak stoisz na światłach, albo i dwóch.
A na TŁ to niby nie stoisz tylko śmigasz po czerwonym.
NA TŁ swiatła maja i piesi i potem autobusy. Szanse na to że przejdzie sie na zielonym a potem jeszcze zdąży na autobus który tez przejedzie na swoim zielonym sa minimalne. Tylko dobry sprinter w połączeniu ze sprawnie ruszającym kierowca moga tego dokonać. Na Waryńskiego masz klasyczne 50/50. Albo przejedziesz albo stoisz na JEDNYCH światłach.

grzegorz
Posty: 1364
Rejestracja: 03 mar 2011, 21:16
Lokalizacja: Mokotów/Grochów

Post autor: grzegorz » 25 sty 2012, 13:11

pawcio pisze:Nie. Odcięte by zostały od 520 i 525. A to jednak te linie niosą główny ciężar transportu Ostrobramskiej. Nikt nie pójdzie do pary 502+514 (razem co 15 minut, w tą stronę koordynacja jeszcze działa), skoro na Waryńskiego ma dużo silniejsze 520 wsparte 525. Na tej samej zasadzie swego czasu zdechło 410.
W kierunku Gocławia zyskałyby - jednak 182 + 188 + 143 + 523 są lepsze od 520 + 525. Na Ostrobramskiej 182 nie staje raptem przy ,,Promenadzie'', a do ,,Promenady'' można jechać ,,aby do przodu'' i ewentualnie przesiąść się na Pl. na Rozdrożu. Zresztą, o czym my tu mówimy? Jeśli Wesoła nie zapełnia 4 autobusów na godzinę, to nie ma co tam pchać dwóch długich linii. Zdecydujmy się: czyje problemy mają 502 i 514 rozwiązywać? ,,Promenady''? To zakrańcować na Witolinie. Wesołej? Jeśli zapełniają się w Wesołej, to na Ostrobramskiej i tak mały z nich pożytek. No, chyba, że w DS (bo nie DP, chyba?!) są dowozówkami do ,,Promenady''. Wtedy robimy ,,kolejne 409'' - linie okresowe z kursami w DS.
Rosa pisze:Daleko i odległościowo i czasowo (przez światła). Na Waryńskiego się wychodzi i jesteś na przystanku.
Gdybyż to wszędzie w Warszawie tak było, że tylko w jednym kierunku, tylko jedne światła o niezbyt długim cyklu, ehhh, rozmarzyłem się.

[ Dodano: |25 Sty 2012|, 2012 13:18 ]
KwZ pisze:Połowicznie tak (tj. z połowa ich pasażerów). Bez nich należałoby je dobić.
Nie, na solówki, odprzystankowić na TŁ, żeby rozdzielic potoki.
Basian pisze: Do Rembertowa, Marysina, Miłosny... :-"
Akurat jadący do Miłosny nie są ,,przypadkowymi pasażerami'' - oni wsiąda tam, gdzie bedzie przystanek ich 502. Dla nich możliwość podjechania 520 jest psu na budę.

ODPOWIEDZ