Tabor SKM w Warszawie
Moderator: JacekM
Ostatnio zauważałem ze niektóre EN57 po modernizacji jednak maja wyświetlacze na dole, jak to sie ma do przepisówsajbeer pisze:Jeśli chodzi o wyświetlacz na SKM to wszystkie pojazdy zostaną przebudowane na koszt Pesy i będą miały wyświetlacze na górze.
Wynika to z obowiązujących przepisów prawa i standardów kolejowych które w międzyczasie jakoś weszły ale nikt tego nie dopilnował.
http://inforail.pl/admin/FCK/editor/plu ... to.info%29
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Rany, ale jakie drewno i jaki metal?
A sklejka to normalny material na podlogi.
A sklejka to normalny material na podlogi.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
A z czym porównujesz? Z miedzią? Z ołowiem? To też metale...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
SKM Warszawa potrzebuje w godzinach szczytu pociągów o duuużej pojemnosci.... Moze NEWAG skusi się zaprojektowac pociąg taki jak na obrazku:
Szwajcaria
Szwajcaria
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Nieprzemyślany pomysł. Wymiany będą trwały dłużej, niż czas następstwa. Może jednak zacznijmy od wykorzystania pełnej długości krawędzi oraz przepustowości trasy średnicowej (bez marnowania slotów przez kursy do Wschodniej czy Zachodniej), a potem kombinujmy z piętrusami na 3 (jak KM) albo 5 (jak ICccc) wagonach...AAdamq pisze:SKM Warszawa potrzebuje w godzinach szczytu pociągów o duuużej pojemnosci.... Moze NEWAG skusi się zaprojektowac pociąg taki jak na obrazku:
Szwajcaria
Coś takiego można ewentualnie przemyśleć dla linii tłuszczańskiej lub legionowskiej (do Gdańskiego) no i oczywiście dla regioekspresów, które slotów dużo nie dostaną, jadą po układzie dalekobieżnym (i tak zostać powinno), a i tak mają największy sens w ścisłym mikroszczycie... dobrze dobrane Siedlce, Skierniewice, czy nawet Otwock mogłyby wówczas wypełnić i 8 wagonów piętrowych.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Najpierw zacznijmy od tego.Glonojad pisze:Może jednak zacznijmy od wykorzystania pełnej długości krawędzi oraz przepustowości trasy średnicowej
Dopóki infra i tabor dookoła jest, jaka jest - zawsze będę przeciwny całkowitemu łączeniu relacji.
Według mnie, dopóki ryzyko awarii jest wysokie (a jest, o widać), relacje takie jak Siedlce, Radom, Łowicz, Skierniewice i Dęblin - powinny startować z Warszawy. Mniejsze - proszę uprzejmie, łączcie. Ale raz na godzinę ja chcę mieć pewność, że dojadę. 3 lata temu kwitłem sobie na Śródmieściu 2 godziny, bo była jakaś awaria na Włochach, a wszystkie pociągi w kierunku Mińska i Siedlec jechały co najmniej z Grodziska, zaś obrócić awaryjnie czegoś na Zachodniej jak widać niedałosie.
SKMki - oczywiście, że muszą tak jeździć.
Ano niestety. Pociągi ozdobiono w barwy ZTM z czarną wstążką...Zmarł Prezes SKM Warszawa... pan Leszek Walczak