Nie podmienią. Wagon ma już oficjalną opinię kasacyjną, a demontaż tych 4 pojazdów jest już zbyt mocno posunięty.beni pisze:A może podmienią z któryś Wolskich pudeł. Cztery mamy do wyboru
TW - skreślenia ze stanu, kasacje, sprzedaż taboru
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
W zamian za 3208 Praga oddała skład 105Na na R4. Tym samym na Pradze pozostało już tylko 51 sztuk 105Na. 24 składy i 3 solówki tego typu.
Wszystkie 105Na mają podobno trafić na R4 a 105 pochodne na R3. Zajezdnia ma się stać w pełni niskopodłogowa.
R1 - tyrystory, delfiny, 116N, 120Na, 123N.
R2 - 112N, 116Na, 120Na
R3 - 105Na , 105pochodne, 120N i Na
R4 - 105Na, 120Na
Tak ma to podobno wyglądać po zakończeniu dostaw 120Na.
Wszystkie 105Na mają podobno trafić na R4 a 105 pochodne na R3. Zajezdnia ma się stać w pełni niskopodłogowa.
R1 - tyrystory, delfiny, 116N, 120Na, 123N.
R2 - 112N, 116Na, 120Na
R3 - 105Na , 105pochodne, 120N i Na
R4 - 105Na, 120Na
Tak ma to podobno wyglądać po zakończeniu dostaw 120Na.
105Nf mają zostać na R-2 by w weekendy i poza szczytem na R-2 nie stały stada niskopodłogowców a w tym czasie na mieście pętały się tabuny stopiątek z R-3 i R-4.Lonik pisze:Jeszcze 105Nf maja pozostać, aby czymś ubooty i stringi ściągać z miasta
ZTMowi nie podobają się już solówki z R2 i R4.
Solówki z R-2 (aż 5...) i R-3 (aż 3...) nie podobały się od dawna TW (długie dojazdy, konieczność utrzymania dużej rezerwy) i w końcu ZTM to zaakceptował
Aktualnie: R1-10, R2-5, R3-3, R4-11(z 1137) :->mkm101 pisze: Solówki z R-2 (aż 5...) i R-3 (aż 3...) nie podobały się od dawna TW (długie dojazdy, konieczność utrzymania dużej rezerwy) i w końcu ZTM to zaakceptował
Po dorzuceniu 1424 który też robił za solówkę, na R2 by się znalazło w sumie 6 solówek
16.02.2012 - zdjęte ze stanu liniowego i wpisane na stan historyczny #400+#642, z R-2 na R-4 trafiły #1266+1265.
17.02.2012 - zdjęte ze stanu #762+#404, z R-2 ma R-4 trafiły #1252+#1251.
17.02.2012 - zdjęte ze stanu #762+#404, z R-2 ma R-4 trafiły #1252+#1251.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
Czyżby 642 stan historyczny ze względu na średni film.MisiekK pisze:16.02.2012 - zdjęte ze stanu liniowego i wpisane na stan historyczny #400+#642, z R-2 na R-4 trafiły #1266+1265.
17.02.2012 - zdjęte ze stanu #762+#404, z R-2 ma R-4 trafiły #1252+#1251.
A tak w tym temacie czy TW planuje 13N na wagony gospodarcze bo N-ki nie są wieczne.
I jeszcze może znalazłby się sponsor do dorobienia kasety z "małym filmem"dla jednego wagonu.
tatra