Komunikacja w Rembertowie
Moderator: Wiliam
Jeżeli robi się takie kombinacje z 225, żeby się skomunikowało ze 168, to rodzi się podstawowe pytanie: a czemu by tego 225 nie połączyć ze 168 w linię przypieszoną (o numerze np. 515) na trasie Mokry Ług - Rakowiecka? Wykorzystując brygady obsługujące obie linie mielibyśmy częstotliwość 15/20/20 i w dodatku nawet pewne oszczędności, jeśli idzie o obsługę.
Tu byłbym dość radykalny. Na obecnej trasie 225 i 168 jest cała masa przystanków z praktycznie zerową wymianą.
W kierunku Mokrego Ługu wywaliłbym następujące:
* Łowicka
* Kulskiego
* Rakowiecka-Sanktuarium
* Batorego
* POD Czerniaków
* Małe Siekierki
* Siekierki-Sanktuarium
* Bukowskiego
* Perkuna
* PKP Gocławek
* Strażacka-Magazyny
* Żołnierska
* Szafarzy
* Listonoszy.
W drugą stronę niewiele mniej.
Dałoby to zysk co najmniej 10 min. w półkursie, dzięki czemu nowe wcielenie 168 miałoby szansę wreszcie zyskać pasażerów.
W kierunku Mokrego Ługu wywaliłbym następujące:
* Łowicka
* Kulskiego
* Rakowiecka-Sanktuarium
* Batorego
* POD Czerniaków
* Małe Siekierki
* Siekierki-Sanktuarium
* Bukowskiego
* Perkuna
* PKP Gocławek
* Strażacka-Magazyny
* Żołnierska
* Szafarzy
* Listonoszy.
W drugą stronę niewiele mniej.
Dałoby to zysk co najmniej 10 min. w półkursie, dzięki czemu nowe wcielenie 168 miałoby szansę wreszcie zyskać pasażerów.
-
- Posty: 2848
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Sorry, Strażacka-Magazyny powinno być przystankiem na żądanie. Natomiast linia przyspieszona powinna też, moim zdaniem, omijać przystanki Oraczy (lub Gontarską) i Dziewanowską.michael112 pisze:I co by się na tym przystanku zatrzymywało?man1956 pisze:* Strażacka-Magazyny
Takie radykalne podejście spowodowałoby, że czas przejazdu "nowego" 515 na trasie z centrum Rembertowa do Płowieckiej byłby porównywalny ze 143, dając pasażerom alternatywę.
Z kolei dla pasażerów jadących z Gocławia na Górny Mokotów bezpośrednie (i szybkie) 515 byłoby alternatywą wobec podróży z przesiadką przez Trasę Ł.
I to, jak wspomniałem, przy mniejszym bilansie brygadowym.
Porównajmy:
DP: 168 (5c + 2d) + 225 (4c), razem: 9c + 2d.
DS: 168 (5c) + 225 (3c), razem: 8c.
W wersji jako 515:
DP: 7c + 4d
DS: 7c.
wszystkim psychofanom sprawdzania frekwencji linii 225, czy też miłośnikom robienia zdjęć odradzam przejażdżkę po trasie ze względu na niekończący się korek na ul. Marsa, który skutecznie rozłożył na łopatki regularność pojawienia się autobusu na czas. Nie wiem skąd się bierze ten zator o tej godzinie i to w kierunku do Rembertowa. Od McDonalda na ul. Ostrobramskiej do Naddnieprzańskiej jechałem 30 minut
Ale pasażerowie są, więc uspokajam z góry.
![:-? :-?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Może dlatego http://www.wystawa-motocykli.pl/PiotrekP pisze: Nie wiem skąd się bierze ten zator o tej godzinie i to w kierunku do Rembertowa.
KS Unibax Toruń - mój klub
503 - moja linia
208 - linia z przymusu
503 - moja linia
208 - linia z przymusu
Regularność była zachowana, wszyscy trzej jezdzilismy co 40min, tyle ze po 50min solidarnie opoznieni (dobrze, ze na Goclawiu jest po 43min przerwy).PiotrekP pisze:wszystkim psychofanom sprawdzania frekwencji linii 225, czy też miłośnikom robienia zdjęć odradzam przejażdżkę po trasie ze względu na niekończący się korek na ul. Marsa, który skutecznie rozłożył na łopatki regularność pojawienia się autobusu na czas
1. Chlopcy w pomaranczowych kamizelkach grzebali najpierw do ok.10.30 w studzience za wiaduktem tuz przed Okularowa (konieczność ograniczenia ruchu do 1 pasa) - w efekcie korek do zaj.Ostrobr.PiotrekP pisze:Nie wiem skąd się bierze ten zator o tej godzinie i to w kierunku do Rembertowa
2. Jak juz chlopcy poszli to zaczely sie targi motocyklowe - poprzedni korek nierozladowany a juz najechali nastepni motocykle sobie poogladac.
Slowem: inauguracja 225 bardzo mecząca (jazda praktycznie w kolko non-stop).
Najlepiej wywal wszystkie przystanki, z których nie korzystasz.man1956 pisze:Tu byłbym dość radykalny. Na obecnej trasie 225 i 168 jest cała masa przystanków z praktycznie zerową wymianą.
(...) Dałoby to zysk co najmniej 10 min. w półkursie, dzięki czemu nowe wcielenie 168 miałoby szansę wreszcie zyskać pasażerów.