No z tym 211 rzeczywiście coś pod dowóz można pokombinować...Od biedy - 211. Wątpię natomiast, żeby był sens cięcia dowozówek z Nowodworów, to zupełnie inny teren...![]()
![:-k :-k](./images/smilies/eusa_think.gif)
Moderator: Wiliam
Fajnie, z tego wynika, że nie będzie opłacało się czekać na ekspresy - czyli będą przez pasażerów traktowane jak linie czarne. Natomiast na Nowodworach nikt albo prawie nikt do 101 nie wsiądzie.ashir pisze:Rano 101 będzie skoordynowane z E-4, a po południu z E-6.
Ale przecież właśnie tak NIE będzie.ashir pisze:Nie rozumiem twojego toku myślenia. Czy to źle, że na przystankach początkowych jest skoordynowana linia zwykła z ekspresową? Według mnie to dobrze.
Źle, że linia zwykła z ekspresową.ashir pisze:Czy to źle, że na przystankach początkowych jest skoordynowana linia zwykła z ekspresową? Według mnie to dobrze.
Ale 101 będzie skoordynowane z E-4, a nie E-8. Co prawda nie na początkowych przystankach - to dotyczyło tylko E-6 i stąd pewnie nieporozumienie.drja pisze:Ale to nie będą dwie linie co 4 minuty. I chyba nie ma sensu się dalej kopać w tym temacie, bo projekt ma większe wady.
Tak jak pisał ashir: jeśli się da, to przy okazji warto. Zwróć uwagę, że jak autobus może być +1-3, to ta koordynacja nawet formalnie (a tym bardziej w praktyce) i tak ma prawo być losowa.primoż pisze:W moim przypadku, to jest linie 105 i 109 jeżdżące co 4 min. w szczycie, też nie trzeba ich koordynować?