Zmiany od marca 2012

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Awatar użytkownika
MJ
(Jachim)
Posty: 2226
Rejestracja: 24 lut 2012, 14:57

Post autor: MJ » 04 mar 2012, 12:19

Domas pisze:
Adam G. pisze:To chyba jakaś wewnętrzna fanaberia MZA albo zajezdni - w rozkładzie wszystko jest przecież wysokie.
302 jest też całe wysokie w rozkładzie, a obsługuje je ITS. ;]
A może pod spodem jest napis, że obsługa przez nikopodłogowce :P

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3480
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 04 mar 2012, 12:37

wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17

fraktal
Posty: 5491
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 04 mar 2012, 12:53

To może w takim razie ja się odniosę do tej dyskusji na temat niskaczy. Uważam, że to po prostu błąd jak się na zajezdni zostawia kilka autobusów z wysoką podłogą, a reszta niskich. Dlaczego? Z bardzo prostego powodu - trzeba w rozkładzie specjalnie zostawiać wysokie brygady, żeby dana zajezdnia miała gdzie je wysyłać. I dlatego to był dobry ruch, że zapadła decyzja o zabraniu ikarusów z ostrobramskiej (jak widać jakiś się tam ostał, ale to tylko sprawę komplikuje). No bo po co zostawiać brygadę wysoką w rozkładzie skoro jest duża szansa, że i tak przyjedzie niskacz? Powtarzam jeszcze raz: po co? Co do zmodernizowanych jelczy na redutowej - jest dokładnie taka sama sytuacja. One powinny zostać przeniesione na zajezdnię, która ma dużo wysokich solówek - czyli w tym wypadku na Stalową lub Woronicza. I problem byłby rozwiązany. A i tak większość poważnych napraw robi się na CWSie, więc ta polityka ujednolicania taboru większego sensu nie ma, zresztą nawet gdyby to na Stalowej jest dużo jelczy. Niestety, brakuje jakiejś dobrej koncepcji taborowej w MZA chyba i stąd problem. Jeśli nie ma gdzie wysyłać jednego typu wozów z danej zajezdni, przenieść je do innego oddziału trzeba!

A i jeszcze się odniosę do stanu wizualnego ikarusów - chyba mówicie o wyglądzie zewnętrznym, bo w środku wiele z tych solówek już tak dobrze się nie prezentuje - zgniła płyta poniżej linii okien mówi wszystko. Może nie jest to reguła, ale ikarusy w takim stanie można nierzadko spotkać na ulicach.

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 07 mar 2012, 21:35

Przegubowiec pisze:Budowa ronda u zbiegu ulic Kaliskiego i Radiowej wymusza zamknięcie przejazdu przez najważniejsze skrzyżowanie na Starym Bemowie. Od 9 marca nie przejadą tamtędy nawet autobusy – linie 122 i 523 zostaną skrócone do przystanku Radiowa-WAT, 154 zawróci przed pętlą Stare Bemowo i będzie czekać na odjazd na przystanku WAT, 410 pojedzie Górczewską bezpośrednio do Lazurowej, a 220 w stronę Nowego Bemowa będzie omijać plac budowy wąskimi uliczkami Boernerowa. W zastępstwie za skrócone 122 kursować będzie linia zastępcza Z-5 z Nowego Bemowa przez Powstańców Śląskich, Górczewską i Lazurową do przystanku WAT (po zawrotce przed pętlą).

Linię zastępczą Z-5 obsłuży Mobilis (3 „stare” SU12 przez cały tydzień), którego w godzinach szczytu wesprze jeden krótki Jelcz z Redutowej. Po skróceniu trasy mniej wozów kursować będzie na 122 i 523, zniknie także brygada łączona 729+122, za to na linii podmiejskiej pojawi się poranny dodatek. Redutowa przejmie od Mobilisu dodatek na 128, a na dwa dodatki linii 181 będzie wysyłać przegubowce.

Stare Bemowo ominą także linie nocne: od nocy z 8 na 9 marca N45 i N95 zamiast prosto Radiową pojadą przez Powstańców Śląskich do Górczewskiej, skąd N45 skręci w lewo na Jelonki, a N95 w prawo, aby przez Kocjana dotrzeć na Groty.
To od jutra Redutowa ma tylko wysokie 6/510 i 09/156? :shock:

MC
Posty: 1828
Rejestracja: 16 paź 2009, 23:11

Post autor: MC » 07 mar 2012, 21:44

Nieśmiało zapytam o niskie 010/159, na które często wyjeżdżał kwadrat - praktykuje się to jeszcze czy nie?

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 07 mar 2012, 21:45

O tym to nawet nie wiedziałem, a kiedy na tym ostatni raz był kwadrat?

Awatar użytkownika
Kelly
Posty: 1514
Rejestracja: 14 lis 2011, 18:29

Post autor: Kelly » 07 mar 2012, 21:46

ashir pisze:
Przegubowiec pisze:
Linię zastępczą Z-5 obsłuży Mobilis (3 „stare” SU12 przez cały tydzień), którego w godzinach szczytu wesprze jeden krótki Jelcz z Redutowej. Po skróceniu trasy mniej wozów kursować będzie na 122 i 523, zniknie także brygada łączona 729+122, za to na linii podmiejskiej pojawi się poranny dodatek. Redutowa przejmie od Mobilisu dodatek na 128, a na dwa dodatki linii 181 będzie wysyłać przegubowce.
To od dziś Redutowa ma tylko wysokie 6/510 i 09/156? :shock:
A 2 brygady 154?

MC
Posty: 1828
Rejestracja: 16 paź 2009, 23:11

Post autor: MC » 07 mar 2012, 21:49

ashir pisze:O tym to nawet nie wiedziałem, a kiedy na tym ostatni raz był kwadrat?
W archiwum GG znalazłam 30 grudnia 2011... :/

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 07 mar 2012, 21:50

09/154 oraz 011/154 będą od jutra niskopodłogowe, chyba że BusMan czy inny program do tworzenia rozkładów je przez pomyłkę uniskopodłogwił, a to się zdarzało. ;-)

Awatar użytkownika
konri
Posty: 2061
Rejestracja: 21 paź 2011, 18:41
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: konri » 07 mar 2012, 21:51

Kelly pisze:A 2 brygady 154?
One stały się niestety niskie :neutral:

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 07 mar 2012, 21:56

MC pisze:
ashir pisze:O tym to nawet nie wiedziałem, a kiedy na tym ostatni raz był kwadrat?
W archiwum GG znalazłam 30 grudnia 2011... :/
A od 16 stycznia jest ta brygada niska. ;/

MC
Posty: 1828
Rejestracja: 16 paź 2009, 23:11

Post autor: MC » 07 mar 2012, 21:57

Cały czas była niska. Czytaj ze zrozumieniem...

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 07 mar 2012, 22:00

Wcześniej była wysoka.

Awatar użytkownika
Maciek
Posty: 3674
Rejestracja: 15 gru 2005, 23:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Maciek » 07 mar 2012, 22:00

Mniej wozów na 523? :shock: Jakim cudem skoro tylko dwa przystanki są pominięte? Może długie postoje na ten czas zostaną zlikwidowane? :-k
M1 6 33 112 171 181 184 523 E-2 701

Paweł D.
Posty: 5313
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 07 mar 2012, 22:04

A nie dałoby się jednego z tych długich dodatków 181 przenieść na M21, które jest krótkie? Rano jeszcze nie ma tak dużo studentów, po południu szczyt się rozrzedza, a to M21 jeździ w międzyszczycie (a szczycie dojazdu na UKSW) nawalone pod dach.

Zablokowany