Bzdura i to... na resorach.Kosiniak pisze:(..) a alternatywa dla tramwaju musi być wzdłuż każdego torowiska.
KM na Bielanach
Moderator: Wiliam
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Kosiniak pisze:już nie mówię o szybkości poruszania się tym środkiem lokomocji
I słusznie, że nie mówisz
Zamiast czytać codziennie zacznij jeździć codziennie. Mnie się zdarzało utknąć w korku tramwajowym - raz na rokKosiniak pisze:taka prawda, zwłaszcza, gdy codziennie czyta się na stronie ZTM o awariach na torowiskach
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Tylko że jak jeden autobus zdechnie to nie blokuje setki następnych...
To samo tyczy się kolizji, wypadków, wykolejeń etc etc
To samo tyczy się kolizji, wypadków, wykolejeń etc etc
Ja utykam codziennie na Radosławie, stoje po kilka minut na skrzyżowaniu/przystanku i widzę jak autobus mnie wyprzedza a ludzie znajdujący się w środku śmieją się z tych z tramwaju. Także ...KwZ pisze:Mnie się zdarzało utknąć w korku tramwajowym - raz na rok
Kosiniak pisze:taka prawda, zwłaszcza, gdy codziennie czyta się na stronie ZTM o awariach na torowiskachGlonojad pisze: Bzdura i to... na resorach.
już nie mówię o szybkości poruszania się tym środkiem lokomocji
Nie zagalopowaliście się za daleko?
Przypominam, że 114 na Broniewskiego nie stanowi alternatywy dla tramwaju, a jest jedynym środkiem lokomocji umożliwiającym szybki dostęp do metra z wielu przystanków. Przykładowo z Włościańskiej nie ma autobusu do metra przez Włościańską, jest 114/303 lub 28. Tylko 114 jeździ względnie często i szybko do metra. 28 jedzie znacznie dłużej, mimo podniecania się, że jest to pojazd szynowy, gdyż jedzie aż do Gdańskiego z wieloma przystankami - na Radosława spędza nawet 3-4 minuty, a 114 z Sadów do Wilsona realnie jedzie właśnie tyle!
Proszę więc raz na zawsze między bajki włożyć opowieści, że 114 jest niepotrzebnym dublem tramwajów. Jest podstawowym środkiem lokomocji dla wszystkich mieszkańców okolic Broniewskiego, którzy wybierają jazdę z uciążliwymi przesiadkami (często dwoma, trzema) aby kosztem tego zyskać szybszy transport do miejsca docelowego. Inaczej zostaliby z ręką w nocniku w postaci znacznie rzadszego od 114 i mozolnego 28 aż do Gdańskiego lub mega powolnego 35 do Wilanowskiej.
ps. częste awarie na torowiskach i odcinanie w ten sposób ludzi do czasu przybycia autobusów zastępczych to zupełnie inna kwestia. Z uwagi na to, poza 114, przez Broniewskiego winna jeździć jakaś linia do Radosława. Widziałbym tu przede wszystkim 510 skrócone do Radosława/Arkadii na trasie ...Trasa AK-Park Olszyna-Broniewskiego-Pl.Grunwaldzki-Radosława/CH Arkadia w ten sposób wreszcie Żoliborz w okolicach Broniewskiego i Tarchomin zyskałyby jakiekolwiek bezpośrednie połączenie i przy okazji zapewnienie komunikacji Sady-Radosława na wypadek awarii (186 pomijam, bo omija osiedla tak jak Broniewskiego z obu stron, którą tylko przecina).
-
- (XXXX)
- Posty: 865
- Rejestracja: 26 sie 2007, 18:42
- Lokalizacja: Warszawski Uniwersytet Medyczny
I lekką ręką ścina się podaż na terenie Marymontu. Żeby zwiększyć podaż na Krasińskiego najlepiej dać tam 303 tj. dawniej 103, czyli:adw pisze:Ale jest potrzebne częstrze 122, co przyznał ZTM, ale mu wozów brakuje. Więc kierując 185 na Powązki ZTM zwiększyłby podaż na najbardziej obleganym odcinku 122 tj. Wilsona-Powązki.
CM. PÓŁNOCNY /BRAMA GŁÓWNA/ ... Broniewskiego - Trasa AK - Powązkowska - Krasińskiego - PL. WILSONA
Poza szczytem można by skoordynować ze 122, żeby było 15-7-8-15-7-8-15-..., a w szczycie 10-10-5-5-10-10-5-5-...
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Tak, trzecia tischnerowska....Kosiniak pisze: taka prawda
Po pierwsze, szybkość liczy się od drzwi do drzwi. Gęstsze przystanki dają większą dostępność.już nie mówię o szybkości poruszania się tym środkiem lokomocji
Po drugie, ja dziękuję za szybkość autobusów okupioną niewykonalnymi legalnie rozkładami jazdy...
Po trzecie, jak się przestawi dobrze światełka, to autobus leży i kwiczy, np. 184 na północnej Powstańców Śląskich...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Ale o tym na stronie ZTM nie przeczytasz. Niestety, ale - specjalnie, czy nie - bije to przede wszystkim w tramwaje. Może dlatego, że centrala najgrzeczniej raportujeperson pisze:Gdyby były wrzucane wszystkie informacje o zakłóceniach w ruchu autobusów, to strona byłaby nieczytelna...Kosiniak pisze:taka prawda, zwłaszcza, gdy codziennie czyta się na stronie ZTM o awariach na torowiskach
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
wydaje się względnie sensowne, ale:Pan Piotr pisze:I lekką ręką ścina się podaż na terenie Marymontu. Żeby zwiększyć podaż na Krasińskiego najlepiej dać tam 303 tj. dawniej 103, czyli:adw pisze:Ale jest potrzebne częstrze 122, co przyznał ZTM, ale mu wozów brakuje. Więc kierując 185 na Powązki ZTM zwiększyłby podaż na najbardziej obleganym odcinku 122 tj. Wilsona-Powązki.
CM. PÓŁNOCNY /BRAMA GŁÓWNA/ ... Broniewskiego - Trasa AK - Powązkowska - Krasińskiego - PL. WILSONA
Poza szczytem można by skoordynować ze 122, żeby było 15-7-8-15-7-8-15-..., a w szczycie 10-10-5-5-10-10-5-5-...
- skąd weźmiesz dodatkowe wozy na częstsze 303 z dłuższą trasą?
- krańcowanie jeszcze więcej wozów na Wilsona nie ma sensu, ZTM raczej będzie wyganiał stamtąd krańce (choćby brak WC, miejsca itd.)
- długa trasa od Cmentarza powoduje ryzyko, że na najbardziej newraligicznym odcinku tj. Powązkowska-Krasińskiego autobus złapie opóźnienia i żadnej koordynacji w rzeczywistości ze 122 nie będzie
A największym grożącym tu absurdem byłoby, że ktoś z ZTM podchwyci pomysł, tyle, że nie będzie gdzie tego krańcować na Wilsona i kolejny muchowóz wyląduje na...Gwiaździstej
Poza tym wyjaśnij, jaki przystanek masz na myśli, mówiąc o ścinaniu podaży na Marymoncie, wszędzie na trasie 185 jest wystarczająco dużo linii i kursów. Dla porównania 122 na Powązkowskiej aż do przystanku Przasnyska na Krasińskiego jest jedyną linią zapewniającą najkrótszy dojazd do metra, nie mówiąc o Przasnyskiej jako przystanku ze 122 jako jedyną linią w ogóle.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
...przy dużo lepszej dostępności (Muranów, Królewska, Świętokrzyska!!!) i z obsługą Arkadii po drodze...Pan Piotr pisze:Tyle, że to mega powolne 35 jedzie z Broniewskiego do Centrum raptem 4 minuty dłużej niż dawne chwalone przez Ciebie pod niebiosa 520.adw pisze: Inaczej zostaliby z ręką w nocniku w postaci znacznie rzadszego od 114 i mozolnego 28 aż do Gdańskiego lub mega powolnego 35 do Wilanowskiej.
.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.