Ulokować 712 razem z 156, a na stanowiska 21 i 22 upchnąć linie podmiejskiej z Legionowa.Wolfchen pisze:Nie. Za długie trasy, postoje wyrównawcze też musza być.
Komunikacja podmiejska
Moderatorzy: Poc Vocem, Wiliam
Nierealne. Brak miejsca, takim działaniem nie zrobisz go wystarczająco dużo...Domas pisze:Ulokować 712 razem z 156, a na stanowiska 21 i 22 upchnąć linie podmiejskiej z Legionowa.
Budowanej od podstawkonri pisze:To trochę dziwne, że na niedawno wyremontowanej pętli brakuje miejsca.
Nie bardzo, zakładany był dowóz Tarchomina głównie tramwajami.konri pisze:Czy nikt nie mógł przewidzieć wcześniej, że zapotrzebowanie po otwarciu Mostu Północnego na tę pętlę wzrośnie
OIDP, to pociągi na tej linii są przeładowane...Adam G. pisze:Litości, wio do S9 jak chcą do metra.
Domas pisze:Węzeł na Młocinach powstał w 2008 roku, Most Północny chyba zaczęto planować trochę później.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
No i jeszcze Łomianki.
Zeszłoroczna ankieta na stronie KMŁ miała przecież rozstrzygnąć odwieczny dylemat łomiankowiczów - na Marymont, czy na Młociny? Minęło kilka miesięcy, a wyniki ankiety pozostają nieznane, ale domyślam się, że opcja młocińska zwyciężyła. Mam nadzieję, że ZTM trzyma tam przynajmniej pół peronu dla ełki, biski i Sadowej
Zeszłoroczna ankieta na stronie KMŁ miała przecież rozstrzygnąć odwieczny dylemat łomiankowiczów - na Marymont, czy na Młociny? Minęło kilka miesięcy, a wyniki ankiety pozostają nieznane, ale domyślam się, że opcja młocińska zwyciężyła. Mam nadzieję, że ZTM trzyma tam przynajmniej pół peronu dla ełki, biski i Sadowej
Taaa, jasne, ciekawe gdzie... Chociaż... Może Metro Młociny 54? 409 można się stamtąd pozbyć, z nocnym raczej kolizji by nie było...alojzy pisze:No i jeszcze Łomianki.
Zeszłoroczna ankieta na stronie KMŁ miała przecież rozstrzygnąć odwieczny dylemat łomiankowiczów - na Marymont, czy na Młociny? Minęło kilka miesięcy, a wyniki ankiety pozostają nieznane, ale domyślam się, że opcja młocińska zwyciężyła. Mam nadzieję, że ZTM trzyma tam przynajmniej pół peronu dla ełki, biski i Sadowej
Raczej plotki, już z pół roku temu o tym słyszałem i nic się nie zmieniło.Nxo pisze:Krążą pogłoski wśród mieszkańców gminy Wiązowna że od czerwca ZTM Wraz z gminą ma skrócić większość linii 7XX na terenie gminy tylko do Wiązowny. Podobno ma być coś w zamian. Czy ktoś się orientuje czy to będą "L" czy gmina będzie myślała o czymś własnym ??
Nie mieszkańcy, tylko prezydent robiąc cholernie głupią ankietę, nie pisząc w niej o pozytywach tylko o samych negatywach. Mało kto wie, że nie długo rusza linia kolejowa przez centrum Warszawy z Legionowa, że pociągi by były co około 10 minut, napisał po prostu, że tną autobusy i dają eLke.Wolfchen pisze: MichalJ napisał/a:
Legionowo ma kolej, jak ruszy linia lotniskowa, to będzie pociąg za pociągiem.
Szkoda, ze mieszkańcy sobie rozwalili możliwość zorganizowania do niej dobrych dowozówek...
Z drugiej strony zastanawiało by mnie przesadzenie mieszkańców L-wo do eLki, niby co 10 minut, ale ile kierowca by stracił na sprzedaży jednorazówek? Mieszkańcy też bali się braku biletów minutowych. Dam przykład taki PKS Polonus- nie otworzy tylnych drzwi dla ludzi z kartą miejską, tylko wszyscy wpychają się przednimi, oczywiście "piknięcie" kartą to obowiązek, a zdarzają się ciamajdy co przykladają portfel w którym mają jeszcze jedną karte stykową, no to zaczyna się blokowanie, bo taki delikwent musi ją wyjąć, piknąć no i stoi jak idiota przy tym kasowniku i ją wkłada, po tym dopiero idzie na miejsce. Widać lepiej łapać opóźnienie niż robić częste kontrole. Dalem przykład tego przewoźnika, bo on by był jednym z pierwszych który by się starał o to w Legionowie.