A według mnie - nie. Jeszcze tego brakuje, żeby metro zatkali całkiem. Chyba że wpadną na pomysł, aby do Młocin dojeżdżać 17-ką lub 33, ale pewnie nie, bo przecież za wolne są tramwaje, zdaniem wielu.Lukasz436 pisze:W/g mnie już można spokojnie 508 ciąć...
Most PĂłĹnocny - propozycje ZTM
Moderator: Wiliam
Ale teraz póki co jeszcze nie jest zatkane. W sumie spodziewałem się, że będzie gorzej...fraktal pisze:Jeszcze tego brakuje, żeby metro zatkali całkiem. Chyba że wpadną na pomysł, aby do Młocin dojeżdżać 17-ką lub 33, ale pewnie nie, bo przecież za wolne są tramwaje, zdaniem wielu.
A co do 33, no to niestety taka prawda - bardzo wolne
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.
Pozdrawiam, Szafran.
Nie jest, bo część przesiada się w tramwaj przy Metrze Marymont lub placu Wilsona i metro omija.Piotrek pisze:Ale teraz póki co jeszcze nie jest zatkane. W sumie spodziewałem się, że będzie gorzej...
[ Dodano: |27 Mar 2012|, 2012 14:09 ]
Edit: A co tam - napiszę to: mogą pociąć 508 wcześniej i wzmocnić 101, ale poprosimy też o wydłużenie Z-1 do Metra Młociny. Nie może być tak, że oni ewentualnie zajmą większość składu na początkowej stacji, a ci co będą chcieli wejść później, będą skazani tylko na solówkowe 156. Jak jest taki koncert życzeń, to proszę kto następny!
Kosztem spadku częstotliwości ponad 2 razy?fraktal pisze:poprosimy też o wydłużenie Z-1 do Metra Młociny.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
A czemuż to? Zawiesić 508 zupełnie, wzmocnić 101, wzmocnić i wydłużyć Z-1 oraz ewentualnie wzmocnić ekspresy do Metra Marymont. (E-4, E-8). Brygad nie starczy? Zawsze można z czegoś tam zdjąć przeguby, na przykład z 503.MisiekK pisze:Kosztem spadku częstotliwości ponad 2 razy?
[ Dodano: |27 Mar 2012|, 2012 15:54 ]
To już chyba lepiej skierować wcześniej ekspresy na Most Północny, tak jak było planowane, a do Marymontu tylko 508 zostawić z obecną częstotliwością. Jeśli już chcemy polepszać. Tak mówiąc poważnie.Lukasz436 pisze:Po dzisiejszych doniesieniach można spokojnie częstotliwość 101 zwiększyć a 508 przyciąć
Tylko na papierze, bo realu już nie. Zwłaszcza w drodze powrotnej na Tarchomin trzeba się sporo nachodzić po różnych ciemnych zaułkach (tunel Encyklopedycznej, ekrany itp.) i w ogóle jest to odludzie, więc do przyjemnych nie należy.MichalJ pisze:Ciekawe, czy będzie popyt na przesiadkę 101->17 przy zajezdni. Na papierze wygląda dość atrakcyjnie...
Kiedy w pn rano mijałem pięć kolejnych brygad 101 z Tarchomina, wyglądało to pozytywnie. W sensie, że linia utrafiona w sam raz - ani masakryczny tłok, ani całkiem luźno. A teraz czytam o niezabieralności. Widać sytuacja wciąż płynna, ale dużo zależy od tego, jak sprawnie będzie się zjeżdżać z mostu w Myśliborską, a to dosyć pogibane skrzyżowanie, więc może tu być jeszcze różnie. 101 ma też szczęście omijać bokiem węzeł Młociny, gdzie na razie nie traci zbyt dużo czasu na czerwonym świetle. Czego nie można już powiedzieć o 114, który musi skręcić w lewo w Kasprowicza.
Dwa razy w życiu dostałem ni z tego, ni z owego w mordę (w tym za drugim razem stłuczono mi okulary): przed kinem Wiedza i przy kiosku obok zejścia na Warszawa Śródmieście WKD. Odludzia są bezpieczniejsze.osa pisze:Tylko na papierze, bo realu już nie. Zwłaszcza w drodze powrotnej na Tarchomin trzeba się sporo nachodzić po różnych ciemnych zaułkach (tunel Encyklopedycznej, ekrany itp.) i w ogóle jest to odludzie, więc do przyjemnych nie należy.MichalJ pisze:Ciekawe, czy będzie popyt na przesiadkę 101->17 przy zajezdni. Na papierze wygląda dość atrakcyjnie...
Po tych pobożnych życzeniach już nie starczy na Z-1. Tam by trzeba było trochę włożyć - 1,2 brygady nie znikną w odległości do przejechania.fraktal pisze:A czemuż to? Zawiesić 508 zupełnie, wzmocnić 101, wzmocnić i (..) ewentualnie wzmocnić ekspresy do Metra Marymont. (E-4, E-8). Brygad nie starczy?
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
Taka ciekawostka o 114. Są 2 kursy: o 5:31 i 7:01 wykonujące ćwierćkurs na trasie: Conrada - Conrada - Sokratesa - Nocznickiego - Kaliszówka - Nocznickiego - Kasprowicza - Przy Agorze - Marymoncka - Pułkowa - Dzierżoniowska - Dankowicka - Żubrowa - Wóycickiego - Młociny-UKSW. Ktoś wie po co takie tajne kursy, w rozkładzie nawet brak adnotacji?
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36672
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Łomatko, ileż razy trzeba jeszcze będzie to napisać? Z akademików na Jelonkach studenci mogą dojechać 112 i 184 do Conrada. Stąd mają na UKSW 114.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Ale kurs o 5:30 jedzie aktualną trasą, a kurs o 5:31 jedzie trasą sprzed tygodnia. Tak twierdzi rozkład, chyba Ashirowi o to chodziło: po jasną cholerę dwa kursy zasuwają przez Przy Agorze i Marymoncką?Bastian pisze:Łomatko, ileż razy trzeba jeszcze będzie to napisać? Z akademików na Jelonkach studenci mogą dojechać 112 i 184 do Conrada. Stąd mają na UKSW 114.