Most Północny - propozycje ZTM

Moderator: Wiliam

fraktal
Posty: 5502
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 27 mar 2012, 13:33

Lukasz436 pisze:W/g mnie już można spokojnie 508 ciąć...
A według mnie - nie. Jeszcze tego brakuje, żeby metro zatkali całkiem. Chyba że wpadną na pomysł, aby do Młocin dojeżdżać 17-ką lub 33, ale pewnie nie, bo przecież za wolne są tramwaje, zdaniem wielu.

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 6106
Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
Lokalizacja: Radiowo/Bemowo

Post autor: Piotrek » 27 mar 2012, 13:35

fraktal pisze:Jeszcze tego brakuje, żeby metro zatkali całkiem. Chyba że wpadną na pomysł, aby do Młocin dojeżdżać 17-ką lub 33, ale pewnie nie, bo przecież za wolne są tramwaje, zdaniem wielu.
Ale teraz póki co jeszcze nie jest zatkane. W sumie spodziewałem się, że będzie gorzej...

A co do 33, no to niestety taka prawda - bardzo wolne :(
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.

fraktal
Posty: 5502
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 27 mar 2012, 13:37

Piotrek pisze:Ale teraz póki co jeszcze nie jest zatkane. W sumie spodziewałem się, że będzie gorzej...
Nie jest, bo część przesiada się w tramwaj przy Metrze Marymont lub placu Wilsona i metro omija.

[ Dodano: |27 Mar 2012|, 2012 14:09 ]
Edit: A co tam - napiszę to: mogą pociąć 508 wcześniej i wzmocnić 101, ale poprosimy też o wydłużenie Z-1 do Metra Młociny. Nie może być tak, że oni ewentualnie zajmą większość składu na początkowej stacji, a ci co będą chcieli wejść później, będą skazani tylko na solówkowe 156. Jak jest taki koncert życzeń, to proszę kto następny! :keke:

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 27 mar 2012, 14:15

Ciekawe, czy będzie popyt na przesiadkę 101->17 przy zajezdni. Na papierze wygląda dość atrakcyjnie...

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7692
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 27 mar 2012, 15:15

fraktal pisze:poprosimy też o wydłużenie Z-1 do Metra Młociny.
Kosztem spadku częstotliwości ponad 2 razy?
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Awatar użytkownika
Lukasz436
Posty: 2277
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:22
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Post autor: Lukasz436 » 27 mar 2012, 15:36

Po dzisiejszych doniesieniach można spokojnie częstotliwość 101 zwiększyć a 508 przyciąć.

fraktal
Posty: 5502
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 27 mar 2012, 15:51

MisiekK pisze:Kosztem spadku częstotliwości ponad 2 razy?
A czemuż to? Zawiesić 508 zupełnie, wzmocnić 101, wzmocnić i wydłużyć Z-1 oraz ewentualnie wzmocnić ekspresy do Metra Marymont. (E-4, E-8). Brygad nie starczy? Zawsze można z czegoś tam zdjąć przeguby, na przykład z 503.

[ Dodano: |27 Mar 2012|, 2012 15:54 ]
Lukasz436 pisze:Po dzisiejszych doniesieniach można spokojnie częstotliwość 101 zwiększyć a 508 przyciąć
To już chyba lepiej skierować wcześniej ekspresy na Most Północny, tak jak było planowane, a do Marymontu tylko 508 zostawić z obecną częstotliwością. Jeśli już chcemy polepszać. Tak mówiąc poważnie.

osa
Posty: 2595
Rejestracja: 23 wrz 2009, 12:04

Post autor: osa » 27 mar 2012, 16:56

MichalJ pisze:Ciekawe, czy będzie popyt na przesiadkę 101->17 przy zajezdni. Na papierze wygląda dość atrakcyjnie...
Tylko na papierze, bo realu już nie. Zwłaszcza w drodze powrotnej na Tarchomin trzeba się sporo nachodzić po różnych ciemnych zaułkach (tunel Encyklopedycznej, ekrany itp.) i w ogóle jest to odludzie, więc do przyjemnych nie należy.
Kiedy w pn rano mijałem pięć kolejnych brygad 101 z Tarchomina, wyglądało to pozytywnie. W sensie, że linia utrafiona w sam raz - ani masakryczny tłok, ani całkiem luźno. A teraz czytam o niezabieralności. Widać sytuacja wciąż płynna, ale dużo zależy od tego, jak sprawnie będzie się zjeżdżać z mostu w Myśliborską, a to dosyć pogibane skrzyżowanie, więc może tu być jeszcze różnie. 101 ma też szczęście omijać bokiem węzeł Młociny, gdzie na razie nie traci zbyt dużo czasu na czerwonym świetle. Czego nie można już powiedzieć o 114, który musi skręcić w lewo w Kasprowicza.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 27 mar 2012, 17:14

osa pisze:
MichalJ pisze:Ciekawe, czy będzie popyt na przesiadkę 101->17 przy zajezdni. Na papierze wygląda dość atrakcyjnie...
Tylko na papierze, bo realu już nie. Zwłaszcza w drodze powrotnej na Tarchomin trzeba się sporo nachodzić po różnych ciemnych zaułkach (tunel Encyklopedycznej, ekrany itp.) i w ogóle jest to odludzie, więc do przyjemnych nie należy.
Dwa razy w życiu dostałem ni z tego, ni z owego w mordę (w tym za drugim razem stłuczono mi okulary): przed kinem Wiedza i przy kiosku obok zejścia na Warszawa Śródmieście WKD. Odludzia są bezpieczniejsze. :)

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7692
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 27 mar 2012, 18:06

fraktal pisze:A czemuż to? Zawiesić 508 zupełnie, wzmocnić 101, wzmocnić i (..) ewentualnie wzmocnić ekspresy do Metra Marymont. (E-4, E-8). Brygad nie starczy?
Po tych pobożnych życzeniach już nie starczy na Z-1. Tam by trzeba było trochę włożyć - 1,2 brygady nie znikną w odległości do przejechania.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 27 mar 2012, 18:10

Taka ciekawostka o 114. Są 2 kursy: o 5:31 i 7:01 wykonujące ćwierćkurs na trasie: Conrada - Conrada - Sokratesa - Nocznickiego - Kaliszówka - Nocznickiego - Kasprowicza - Przy Agorze - Marymoncka - Pułkowa - Dzierżoniowska - Dankowicka - Żubrowa - Wóycickiego - Młociny-UKSW. Ktoś wie po co takie tajne kursy, w rozkładzie nawet brak adnotacji?

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36672
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 27 mar 2012, 18:42

Łomatko, ileż razy trzeba jeszcze będzie to napisać? :roll: Z akademików na Jelonkach studenci mogą dojechać 112 i 184 do Conrada. Stąd mają na UKSW 114.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 27 mar 2012, 18:46

To do mnie było? :-k

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 27 mar 2012, 18:46

Bastian pisze:Łomatko, ileż razy trzeba jeszcze będzie to napisać? :roll: Z akademików na Jelonkach studenci mogą dojechać 112 i 184 do Conrada. Stąd mają na UKSW 114.
Ale kurs o 5:30 jedzie aktualną trasą, a kurs o 5:31 jedzie trasą sprzed tygodnia. Tak twierdzi rozkład, chyba Ashirowi o to chodziło: po jasną cholerę dwa kursy zasuwają przez Przy Agorze i Marymoncką?
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 27 mar 2012, 18:50

Dokładnie o to mi chodziło, dlatego zdziwiłem się o czym mówi do mnie Bastian. Pozostałe kursy startujące z Conrada oczywiście jadą normalnie. Ciekawi mnie czym się kierował ZTM, żeby 2 kursy puścić ulicami Przy Agorze-Marymoncką i jeszcze to utajnić, bo na dobrą sprawę powinna być adnotacja? :-s

ODPOWIEDZ