Most PĂłĹnocny - propozycje ZTM
Moderator: Wiliam
Wprowadzenie 3. linii na TMP dawalo by pewne mozliwosci uregulowania napelnien w popoludniowym szczycie. O ile 103 jezdzace w te i spowrotem miedzy Kasprowicza i Marymoncka mnie nie przekonuje (glownie z tego wlasnie powodu, buczenie o nieregularnosci jest zdecydowanie na wyrost), to linia z Mlocin przez TMP - ZP Porajow - ZP Mysliborska i dalej albo prosto Mysliborska do Mehoffera albo Swiatowida do Modlinskiej zaliczajac kawalek Tarchomina pozwolilaby odchudzic E-6 o te 2 przystanki. To by przerzucilo troche ludzi z E-6 do 101 wyrownujac napelnienia. Przy interwale 9 minut podaz miejsc by byla dostateczna, przy 8 minutach bardzo dobra.
Co do istnienia ekspresa - aktualnie nie zapewnia odseparowania potokow, zapewnia swoim pasazerom(*) 2~3 minuty oszczednosci czasowej, wydluza sredni czas oczekiwania na 101 przez pasazerow(**) korzystajacych z przystanow NZ o 2 minuty - punktem odniesienia jest tu uklad 101 co 4min. Proporcja (*) do (**) jest jak 10:1.
Co do istnienia ekspresa - aktualnie nie zapewnia odseparowania potokow, zapewnia swoim pasazerom(*) 2~3 minuty oszczednosci czasowej, wydluza sredni czas oczekiwania na 101 przez pasazerow(**) korzystajacych z przystanow NZ o 2 minuty - punktem odniesienia jest tu uklad 101 co 4min. Proporcja (*) do (**) jest jak 10:1.
Masz racje. Cofam to co napisąłem że z Białołęki Dworskiej. Powinno być "... dalej z Białołęki puścić ...". Przepraszam za pomyłkę.tarantula01 pisze:Ja nie chciałem puszczać 103 z B.Dworskiej na Dw. Wschodni, więc kto?Bon Jovi pisze:... ale jak zobaczyłem że pomysłodawca wcześniej chciał i to na poważnie dalej z Białołęki Dworskiej puścić 103 do Dw. Wschodniego, to mi szczęka opadła.
A czy nie lepiej takie E-6 przemianować na 301?
Wtedy pasażerowie będą wsiadali w to co pierwsze będzie miało odjechać.
"Livin' On A Prayer"
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.
No i mamy zmiany po południu na Moście Północnym. 101 będzie jeździło co 10 minut, E-6 co 5. Wszystko za sprawą dwóch popołudniowych dodatków z ITS-u.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
- Posty: 57
- Rejestracja: 03 wrz 2011, 22:44
- Lokalizacja: Nowe Bemowo
- Kontakt:
- tarantula01
- Posty: 1714
- Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Z uwagi na osiedle przy Obrazkowej "Cichy Zakątek", to jednak trzeba, jeśli już miałaby być taka linia, puścić ją przez skrzyżowanie Modlińskiej z TMP.mw158979 pisze:Wprowadzenie 3. linii na TMP dawalo by pewne mozliwosci uregulowania napelnien w popoludniowym szczycie. (...) linia z Mlocin przez TMP - ZP Porajow - ZP Mysliborska i dalej albo prosto Mysliborska do Mehoffera albo Swiatowida do Modlinskiej zaliczajac kawalek Tarchomina pozwolilaby odchudzic E-6 o te 2 przystanki. To by przerzucilo troche ludzi z E-6 do 101 wyrownujac napelnienia.
Ach gdyby istniała Pomorska na całej długości od Modlińskiej do Majolikowej. Można by było wtedy te 103 skierować: TMP - Modlińska - Światowida - Milenijna - Pomorska - Klasyków itd.
Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26915
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
A gdyby tak zostawić to 103 w spokoju, to już w ogóle byłoby super. Ostatnia rzecz, której tej linii trzeba, to pogorszenie regularności przez jakieś eskapady na Białołękę (o idiotycznym pomyśle z Dworcem Wschodnim nie wspominając). Obecna trasa jest dobra, potrzebuje jedynie poprawy częstotliwości, czemu wydłużenie trasy nie sprzyja.
Tak, nie pisałeś o 103 w kontekście Tarchomina. W kontekście Białołęki, którą miałoby wg wartej co najmniej pułkownika propozycji obsługiwać, nie wygląda jednak dużo mniej absurdalnie - 509 ma tam bowiem jedynie dwa razy lepszą częstotliwość, a skoordynowane całkowicie niskopodłogowe w DS 3 i 7 nie rozwiązują problemu podjazdu z Targowej do Wschodniego ani na jotę...
Tak, nie pisałeś o 103 w kontekście Tarchomina. W kontekście Białołęki, którą miałoby wg wartej co najmniej pułkownika propozycji obsługiwać, nie wygląda jednak dużo mniej absurdalnie - 509 ma tam bowiem jedynie dwa razy lepszą częstotliwość, a skoordynowane całkowicie niskopodłogowe w DS 3 i 7 nie rozwiązują problemu podjazdu z Targowej do Wschodniego ani na jotę...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Oj. Wydaje mi się że jakiś czas temu pojawiło się tam lustro. Nie pamiętam, ale zdaje się był to jedyny warunek (prócz przystanków oczywiście) do uruchomienia linii – zgodnie z notatka którą to pewnie Radny.com zaraz przytoczyradeom pisze:Jeśli chodzi o ten zakręt, to nic się nie zmieniło.pawcio pisze:To zakręt koło zakładu karnego już poprawili?
[ Dodano: |21 Kwi 2012|, 2012 01:31 ]
Wałuszewska o ile się orientuję to jest asfalt na destrukcie, a ulica Szamoty ma miejscami mniej niż 5 metrów szerokości.tarantula01 pisze:Nie, na Kobiałkę można pojechać od niedawna inną ulicą Wałuszewską.
Polityka złym doradcą w pracy!