Most Północny - propozycje ZTM

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10669
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 18 kwie 2012, 15:59

Żadnych bisów. 301 :P
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

mw158979
Posty: 358
Rejestracja: 08 gru 2008, 3:01

Post autor: mw158979 » 18 kwie 2012, 23:44

Wprowadzenie 3. linii na TMP dawalo by pewne mozliwosci uregulowania napelnien w popoludniowym szczycie. O ile 103 jezdzace w te i spowrotem miedzy Kasprowicza i Marymoncka mnie nie przekonuje (glownie z tego wlasnie powodu, buczenie o nieregularnosci jest zdecydowanie na wyrost), to linia z Mlocin przez TMP - ZP Porajow - ZP Mysliborska i dalej albo prosto Mysliborska do Mehoffera albo Swiatowida do Modlinskiej zaliczajac kawalek Tarchomina pozwolilaby odchudzic E-6 o te 2 przystanki. To by przerzucilo troche ludzi z E-6 do 101 wyrownujac napelnienia. Przy interwale 9 minut podaz miejsc by byla dostateczna, przy 8 minutach bardzo dobra.

Co do istnienia ekspresa - aktualnie nie zapewnia odseparowania potokow, zapewnia swoim pasazerom(*) 2~3 minuty oszczednosci czasowej, wydluza sredni czas oczekiwania na 101 przez pasazerow(**) korzystajacych z przystanow NZ o 2 minuty - punktem odniesienia jest tu uklad 101 co 4min. Proporcja (*) do (**) jest jak 10:1.

Awatar użytkownika
Bon Jovi
Posty: 759
Rejestracja: 25 maja 2010, 18:05
Lokalizacja: Warszawa - Srodmiescie

Post autor: Bon Jovi » 19 kwie 2012, 12:52

tarantula01 pisze:
Bon Jovi pisze:... ale jak zobaczyłem że pomysłodawca wcześniej chciał i to na poważnie dalej z Białołęki Dworskiej puścić 103 do Dw. Wschodniego, to mi szczęka opadła.
Ja nie chciałem puszczać 103 z B.Dworskiej na Dw. Wschodni, więc kto?
Masz racje. Cofam to co napisąłem że z Białołęki Dworskiej. Powinno być "... dalej z Białołęki puścić ...". Przepraszam za pomyłkę.

A czy nie lepiej takie E-6 przemianować na 301?
Wtedy pasażerowie będą wsiadali w to co pierwsze będzie miało odjechać.
"Livin' On A Prayer"
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.

grzegorz
Posty: 1364
Rejestracja: 03 mar 2011, 21:16
Lokalizacja: Mokotów/Grochów

Post autor: grzegorz » 19 kwie 2012, 13:36

Bon Jovi pisze: Wtedy pasażerowie będą wsiadali w to co pierwsze będzie miało odjechać.
No i jaka z tego korzyść (poza ideologiczną)? Może lepiej jak są jakieś autobusy luźniejsze, bo wtedy starsi, nie śpieszący się czy wreszcie wymęczeni dniem mogą na nie poczekać i wygodniej pojechać.

Łukasz
Posty: 11055
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 19 kwie 2012, 14:12

W ogóle po co ta cała dyskusja. Jeśli da się do wyboru darmową autostradę i polną dróżkę, to dopóki autostrada będzie pusta, to nikt nie będzie jeździć polną dróżką. A jak się autostrada zapcha, to wszyscy szukają objazdów i polnych dróżek. Tu też się samo ustabilizuje wszystko.
ŁK

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25760
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 19 kwie 2012, 19:13

No i mamy zmiany po południu na Moście Północnym. 101 będzie jeździło co 10 minut, E-6 co 5. Wszystko za sprawą dwóch popołudniowych dodatków z ITS-u.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 19 kwie 2012, 19:46

Wracamy w zasadzie do starej łącznej częstotliwości. Nadal nie wiem, jakim cudem ZTM uważał, że może dać mniej.
I 101 minutę po E-6, to chyba wyprzedzania nie będzie... :)

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 7004
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 19 kwie 2012, 22:36

MichalJ pisze:Wracamy w zasadzie do starej łącznej częstotliwości. Nadal nie wiem, jakim cudem ZTM uważał, że może dać mniej.
I 101 minutę po E-6, to chyba wyprzedzania nie będzie... :)
No i tak będzie jako tako porządnie, teraz to rozumiem ;)

mw158979
Posty: 358
Rejestracja: 08 gru 2008, 3:01

Post autor: mw158979 » 19 kwie 2012, 23:38

Jako tako wyklucza porzadnie.

Czy E-6 przed ktorym nic nie bylo 5 minut bedzie luzniejsze niz te w obecnym rozkladzie?

grzegorz
Posty: 1364
Rejestracja: 03 mar 2011, 21:16
Lokalizacja: Mokotów/Grochów

Post autor: grzegorz » 20 kwie 2012, 10:03

Luźniejsze to będzie 101, mój drogi.

Fort Radiowo
Posty: 57
Rejestracja: 03 wrz 2011, 22:44
Lokalizacja: Nowe Bemowo
Kontakt:

Post autor: Fort Radiowo » 20 kwie 2012, 20:11

porownywalne
Linie: 109, 112, 171, 220, 523

mw158979
Posty: 358
Rejestracja: 08 gru 2008, 3:01

Post autor: mw158979 » 20 kwie 2012, 21:58

Nie moze byc porownywalne skoro kursow przybedzie, a E-6 bedzie - no nie luzniejsze w kazdym razie.

Awatar użytkownika
tarantula01
Posty: 1714
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: tarantula01 » 20 kwie 2012, 23:14

mw158979 pisze:Wprowadzenie 3. linii na TMP dawalo by pewne mozliwosci uregulowania napelnien w popoludniowym szczycie. (...) linia z Mlocin przez TMP - ZP Porajow - ZP Mysliborska i dalej albo prosto Mysliborska do Mehoffera albo Swiatowida do Modlinskiej zaliczajac kawalek Tarchomina pozwolilaby odchudzic E-6 o te 2 przystanki. To by przerzucilo troche ludzi z E-6 do 101 wyrownujac napelnienia.
Z uwagi na osiedle przy Obrazkowej "Cichy Zakątek", to jednak trzeba, jeśli już miałaby być taka linia, puścić ją przez skrzyżowanie Modlińskiej z TMP.
Ach gdyby istniała Pomorska na całej długości od Modlińskiej do Majolikowej. Można by było wtedy te 103 skierować: TMP - Modlińska - Światowida - Milenijna - Pomorska - Klasyków itd.
Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26914
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 20 kwie 2012, 23:30

A gdyby tak zostawić to 103 w spokoju, to już w ogóle byłoby super. Ostatnia rzecz, której tej linii trzeba, to pogorszenie regularności przez jakieś eskapady na Białołękę (o idiotycznym pomyśle z Dworcem Wschodnim nie wspominając). Obecna trasa jest dobra, potrzebuje jedynie poprawy częstotliwości, czemu wydłużenie trasy nie sprzyja.

Tak, nie pisałeś o 103 w kontekście Tarchomina. W kontekście Białołęki, którą miałoby wg wartej co najmniej pułkownika propozycji obsługiwać, nie wygląda jednak dużo mniej absurdalnie - 509 ma tam bowiem jedynie dwa razy lepszą częstotliwość, a skoordynowane całkowicie niskopodłogowe w DS 3 i 7 nie rozwiązują problemu podjazdu z Targowej do Wschodniego ani na jotę...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
JotPeCet
Posty: 2527
Rejestracja: 19 kwie 2006, 14:07
Lokalizacja: WPT Ochota

Post autor: JotPeCet » 21 kwie 2012, 1:28

radeom pisze:
pawcio pisze:To zakręt koło zakładu karnego już poprawili?
Jeśli chodzi o ten zakręt, to nic się nie zmieniło.
Oj. Wydaje mi się że jakiś czas temu pojawiło się tam lustro. Nie pamiętam, ale zdaje się był to jedyny warunek (prócz przystanków oczywiście) do uruchomienia linii – zgodnie z notatka którą to pewnie Radny.com zaraz przytoczy :)

[ Dodano: |21 Kwi 2012|, 2012 01:31 ]
tarantula01 pisze:Nie, na Kobiałkę można pojechać od niedawna inną ulicą -> Wałuszewską.
Wałuszewska o ile się orientuję to jest asfalt na destrukcie, a ulica Szamoty ma miejscami mniej niż 5 metrów szerokości.
Polityka złym doradcą w pracy!

ODPOWIEDZ