Ile osób ma/może mieszkać w tym osiedlu? Uruchamiać nową linię dla jednej deweloperki?!tarantula01 pisze:Z uwagi na osiedle przy Obrazkowej "Cichy Zakątek", to jednak trzeba,
Most PĂłĹnocny - propozycje ZTM
Moderator: Wiliam
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36842
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
103 z Ursusa na Kobiałkę? Uwaga, dziemieszczyzna jest mocno zaraźliwa...JotPeCet pisze:Wałuszewska o ile się orientuję to jest asfalt na destrukcie, a ulica Szamoty ma miejscami mniej niż 5 metrów szerokości.tarantula01 pisze:Nie, na Kobiałkę można pojechać od niedawna inną ulicą Wałuszewską.
Na Wałuszewskiej pojawił się rzeczywiście asfalt, ale poza tym - po co jeździć przez kawał lasu? Na Szamocinie faktycznie jest wąsko, choć nie jakoś tragicznie.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
- tarantula01
- Posty: 1714
- Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Na Kobiałkę miało pojechać 214, a nie 103. Poza tym Wałuszewską jest najbliżej do Kobiałki, której jak nie połączy się w miarę dobrą komunikacją miejską, to ludzie pojadą samochodami Płochocińską lub przez ZB (Ostródzka, Głębocka) do centrum. Dojazd do SKM-ki z tego osiedla byłby w sam raz. Póki co zobaczymy co wyjdzie z ustnej sugestii podczas spotkania w sprawie 176 w dzielnicy, aby 214 po naprawie Fletniowej (ma być gotowa za ok. 2 i pół tygodnia) skierować z Choszczówki przez Fletniową do Płud.Bastian pisze:103 z Ursusa na Kobiałkę? Uwaga, dziemieszczyzna jest mocno zaraźliwa...JotPeCet pisze:Wałuszewska o ile się orientuję to jest asfalt na destrukcie, a ulica Szamoty ma miejscami mniej niż 5 metrów szerokości.
Na Wałuszewskiej pojawił się rzeczywiście asfalt, ale poza tym - po co jeździć przez kawał lasu? Na Szamocinie faktycznie jest wąsko, choć nie jakoś tragicznie.
Co do lustra, to byłbym (prawie) pierwszym, który by to zauważył. Nie ma lustra (skrzyżowanie w zarządzie ZDM).
Alternatywnie pozostaje skierować 511 do Młocin, ale jakoś pasażerowie 511 sobie nie za bardzo tego życzą.person pisze:Ile osób ma/może mieszkać w tym osiedlu? Uruchamiać nową linię dla jednej deweloperki?!tarantula01 pisze:Z uwagi na osiedle przy Obrazkowej "Cichy Zakątek", to jednak trzeba,
Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl
Zależy którzy:tarantula01 pisze:pozostaje skierować 511 do Młocin, ale jakoś pasażerowie 511 sobie nie za bardzo tego życzą.
http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34 ... tobus.html
- tarantula01
- Posty: 1714
- Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Skierowanie tego autobusu do Młocin nie pomoże zmniejszyć ścisku w środku. 103 jak znalazł.
Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl
- tarantula01
- Posty: 1714
- Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
184 byłoby w sumie też dobre (odciąża pętlę Młociny i nie wprowadza opóźnień na trasie - korków brak), ale czy pomieściłoby chętnych z okolic Modlińskiej, którzy jechaliby do Młocin? Być może warto też połączyć 723 (kursy do Wieliszewa) z którąś z 7xx (bardziej z 701 niż z 708).
Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl
- Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
- Kontakt:
tarantula01 pisze:Być może warto też połączyć 723 (kursy do Wieliszewa) z którąś z 7xx (bardziej z 701 niż z 708).
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Ten pomysł połączenia 723 z 701 to wcale nie jest taki głupi, jakby się wydawało Przedpiścom (nie obciążamy stanowisk postojowych na pętli, robiąc Młociny "na przelocie", natomiast może się posypać regularność).tarantula01 pisze:184 byłoby w sumie też dobre (odciąża pętlę Młociny i nie wprowadza opóźnień na trasie - korków brak), ale czy pomieściłoby chętnych z okolic Modlińskiej, którzy jechaliby do Młocin? Być może warto też połączyć 723 (kursy do Wieliszewa) z którąś z 7xx (bardziej z 701 niż z 708).
Generalnie - powstał nowy most, który oprócz krótkiego (jak widać obleganego, a więc dobrego) połączenia do metra, nie oferuje mieszkańcom żadnej innej wartości dodanej oprócz zmiany punktu przesiadania autobus<->metro. Dziwi mnie bardzo, że Mostem Północnym nie pojechała ani 133, ani 152, ani 516, o liniach podmiejskich z kierunku Legionowa nie mówiąc, które nadal jadą do węzła komunikacyjnego w środku niczego.
Moim zdaniem, po otwarciu Mostu Świętokrzyskiego oraz tramwaju na tym moście, pętlę Żerań FSO spokojnie można będzie zlikwidować.
Zastanawiałbym się również np nad wydłużeniem 184 do Tarchomina (zamiast E4), przynajmniej do czasu uruchomienia tramwaju.
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36842
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Hę?Piottr pisze:Moim zdaniem, po otwarciu Mostu Świętokrzyskiego oraz tramwaju na tym moście, pętlę Żerań FSO spokojnie można będzie zlikwidować.
A co, jest za krótkie? Przesiadka 101 184 gryzie?Piottr pisze:Zastanawiałbym się również np nad wydłużeniem 184 do Tarchomina (zamiast E4), przynajmniej do czasu uruchomienia tramwaju.
Po gwint linia z Modlińskiej na Młociny co 20/30 minut?!!Piottr pisze:Ten pomysł połączenia 723 z 701 to wcale nie jest taki głupi, jakby się wydawało Przedpiścom (nie obciążamy stanowisk postojowych na pętli, robiąc Młociny "na przelocie", natomiast może się posypać regularność).
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
A czemu nie z 706???tarantula01 pisze:Być może warto też połączyć 723 (kursy do Wieliszewa) z którąś z 7xx (bardziej z 701 niż z 708).
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.