Komunikacja miejska w Ursusie

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10669
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 16 sty 2012, 15:18

Np. zdjęcie pasażerów z linii pruszkowskiej :P
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 16 sty 2012, 15:29

KwZ pisze:Np. zdjęcie pasażerów z linii pruszkowskiej :P

Tak w momencie gdy majtkowy węzeł skusi ich do przesiadki do samochodu (pomijając fakt, że w drugą stronę sobie spokojnie postoją w korku...) =;
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

mariow
Posty: 2655
Rejestracja: 13 lut 2007, 16:10
Lokalizacja: Warszawa Ursus

Post autor: mariow » 16 sty 2012, 16:17

ja tam dostrzegam plusy

wolę jechać autobusem bez przesiadki niż marznąć na peronie i "wbijać się" do pociągu, żeby się zmieścić
PURA VIDA!

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 16 sty 2012, 17:49

mariow pisze:ja tam dostrzegam plusy

wolę jechać autobusem bez przesiadki niż marznąć na peronie i "wbijać się" do pociągu, żeby się zmieścić

Na przystanku autobusowym nie marzniesz :p


Tak czy siak pokazuje to problem Warszawy czyli zbyt szerokie arterie prowadzące w kierunku Śródmieścia, które sprawiają, że samochód (tudzież autobus zamiast szybszej szyny - tzn. szybszej w relacji szeroko pojęte osiedle - Śródmieście, nie przystanek A - przystanek B) jest szybszym połączeniem ze Śródmieściem. Przykre, że dalej w to brniemy (vide Kasprowicza) =;
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

mariow
Posty: 2655
Rejestracja: 13 lut 2007, 16:10
Lokalizacja: Warszawa Ursus

Post autor: mariow » 16 sty 2012, 18:17

Kwestia marzniecia na 1 przystanku jest często zredukowana bo wychodzę na konkretny autobus. Przy przesiadce różnie bywa, zwłaszcza na pociąg na stacji ursus.
PURA VIDA!

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 16 sty 2012, 18:22

mariow pisze:Kwestia marzniecia na 1 przystanku jest często zredukowana bo wychodzę na konkretny autobus. Przy przesiadce różnie bywa, zwłaszcza na pociąg na stacji ursus.

I wracamy do mojego ulubionego sedna sprawy czyli ucywilizowania pociągów ;)
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Awatar użytkownika
Solaris U10
Posty: 2715
Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26

Post autor: Solaris U10 » 10 kwie 2012, 20:21

W marcowym Dzienniku Ursusa możemy przeczytać, że dzielnica przyjęła do wiadomości ustalony z MZA (sic!) układ tras po otwarciu wiaduktu na Gierdziejewskiego. Wie ktoś coś więcej na ten temat?

216
Posty: 26
Rejestracja: 02 kwie 2012, 13:00
Lokalizacja: Kępa Zawdowska

Post autor: 216 » 22 kwie 2012, 16:59

Witam nie jestem mieszkańcem ursusa ale bywam tam czasami i pytam sie czy upadł już pomysł utworzenia linii osiedlowej niedźwiadek i zredukowania trasy 194

Radko
Posty: 11
Rejestracja: 06 maja 2012, 22:19
Lokalizacja: Mory

Post autor: Radko » 06 maja 2012, 22:23

Od razu się przywitam, gdyż jestem tu nowy :P
Romansuje długo i namiętnie czyli od jakiś 5 miesięcy z ZTM a propos układu komunikacyjnego po otwarciu wiaduktu na Gierdziejewskiego i za każdym razem ZTM upiera się poprowadzeniu linii lokalnej. Minął już miesiąc od złożenia mojego 4 wniosku, więc niedługo powinienem dostać odpowiedź i ciekawe co tym razem powie ZTM.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27568
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 06 maja 2012, 22:45

A jaką Ty byś linię chciał na tym wiadukcie? E-5? :shock:
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36842
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 06 maja 2012, 22:51

Właśnie, też jestem ciekaw. Ja kiedyś myślałem o 112, ale ono przecież nie przeżyje (raczej) na Jelonkach nawet roku...

A gdyby 194 z UD Ursus przez Niedźwiadek, Gołąbki itp.? Włochy zostawić z 716 i poprawionym (także trasowo) 206... :-k
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26920
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 06 maja 2012, 22:54

Raczej wypadałoby nową trasą puścić 716, jako bardziej dalekobieżne. Choć brak dobrej linii między starym, a nowym ursusem trochę tę ideę psuje (716 to np. dojazdy do liceum w Ursusie, obecnie znajdującego się w zasadzie w strefie dojścia do siedemsetki).
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36842
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 06 maja 2012, 23:02

Glonojad pisze:Raczej wypadałoby nową trasą puścić 716, jako bardziej dalekobieżne.
Tylko że akurat nim, jak sam napisałeś, wszystko byś ominął...
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

osa
Posty: 2595
Rejestracja: 23 wrz 2009, 12:04

Post autor: osa » 06 maja 2012, 23:12

Urząd Ursusa pytany usilnie milczy na ten temat, choć odbyła się publiczna prezentacja jakiegoś projektu dot. Nowolazurowej i wiaduktu na Gierdziejewskiego. Usłyszałem, że "nie jest wskazane" (sic!) publikować żadnych konkretów. W sąsiednich Włochach twierdzą, że chodzi o przedłużenie trasy 206, ale tak, żeby nadal zahaczało o pętlę przy ks. Chrościckiego. Nic więcej.

Radko
Posty: 11
Rejestracja: 06 maja 2012, 22:19
Lokalizacja: Mory

Post autor: Radko » 08 maja 2012, 20:32

We wniosku do ZTM zaproponowałem:
177: P+R al. Krakowska - ..., Orłów Piastowskich, Czerwona Droga, Kadłubka, Kazimierza Jagiellończyka, Bolesława Krzywoustego, Przejazdowa, Leszka Białego, Kadłubka, Leszczyńskiego, Gierdziejewskiego, Połczyńska - Karolin
194: Ursus Ratusz - Traktorzystów, Wojciechowskiego, Keniga, Orląt Lwowskich, Warszawska, Orłów Piastowskich, Czerwona Droga, Gierdziejewskiego, Połczyńska, Wolska, Fort Wola - cm. Wolski
206: Odolany - ..., al Chróścickiego, Obywatelska, Świerszcza, Traktorzystów, Wojciechowskiego, Keniga, Orłów Piastowskich, Czerwona Droga, Kadłubka, Kazimierza Jagiellończyka, Bolesława Krzywoustego, Przejazdowa, Leszka Białego, Kadłubka, Leszczyńskiego, Gierdziejewskiego, Posag 7 Panien - Zajezdnia Ursus płn.
394 (bądź przedłużenie 197): Nowe Włochy - al. Chróścickiego, Świerszcza, Globusowa, Dźwigowa, Połczyńska, Wolska, Fort Wola - cm. Wolski

Na Gołąbkach nie potrzeba linii co 10 minut, a w zamian 2 linie co 30 minut, czyli średnio co 15. Wydłużenie 177 na Karolin jako linia "sklepowa" będzie miała szczególnie znaczenie zwłaszcza w soboty. 206 zastąpi 394 w Ursusie i 177 na zakładach. 194 główną linią w Ursusie płn.
716 bym zostawił w spokoju, ponieważ sporo ludzi wsiada na PKP Włochy i PKP Ursus, a przez Gierdziejewskiego będzie się musiał trochę cofać.

ODPOWIEDZ