O spółce PKP Intercity
Moderator: JacekM
Zarząd spółki.
Ja się orzeniosłem na karnet wakacyjny - drożej, ale i inne wykonanie
Ja się orzeniosłem na karnet wakacyjny - drożej, ale i inne wykonanie
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
Rynerk Kolejowy pisze:PKP Intercity sp. z o.o. podpisała piętnastoletnią umowę kredytową z Europejskim Bankiem Inwestycyjnym na sfinansowanie zakupu i modernizacji taboru kolejowego.
Zakres inwestycyjny całego projektu wynosi 115 mln EUR, z czego 50 mln EUR będzie pochodziło z kredytu udzielonego przez Europejski Bank Inwestycyjny. Planowany jest zakup 10 lokomotyw (jedno i dwusystemowych), 5 wagonów I klasy, 7 wagonów II klasy oraz 2 wagonów restauracyjnych. Zmodernizowane zostaną również 94 wagony I i II klasy.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26938
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Kiepura bez zmiany loka? Fajowo by było, można by jeszcze do Paryżewa wydłużyć...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Bardzo by mi się przydał taki pociąg. Ale tutaj potrzeba by lokomotywy trójsystemowej, bo we Francji dominuje napięcie 25kV/~50Hz AC.inż. Glonojad pisze:do Paryżewa wydłużyć...
Dodam tylko, że obstawiam zakup lokomotyw BOMBARDIER TRAXX P200MSP. Pudła lokomotyw z rodziny TRAXX produkowane są we wrocławskich zakładach d. Pafawagu.
15/12/2005-12/7/2019
Co sądzicie o letnich promocyjnych połączeniach PKP?
Niedawno jadąc nad morze, nie zastanawiając się wybrałem tańsze połączenia.
Z tym, że dla pociągu Bikini zawsze wykupione są już miejsca (2-misięczna przedsprzedaż - bilet dla wszystkich za 16 zł), zaś pociąg Słoneczny nie ma limitu, więc ścisk był maksymalny (bilet ogółem za 26/16zł).
Ta w ogóle to są one tylko z Warszawy nad morze czy gdzieś jeszcze?
Niedawno jadąc nad morze, nie zastanawiając się wybrałem tańsze połączenia.
Z tym, że dla pociągu Bikini zawsze wykupione są już miejsca (2-misięczna przedsprzedaż - bilet dla wszystkich za 16 zł), zaś pociąg Słoneczny nie ma limitu, więc ścisk był maksymalny (bilet ogółem za 26/16zł).
Ta w ogóle to są one tylko z Warszawy nad morze czy gdzieś jeszcze?
R1+R2
R3+R7
R8+R9
R3+R7
R8+R9
O Jezusiemaryjo, z choinki sie urwał.Andrzej pisze:I tylko z Warszawy?
Za co taki przywilej dla stolicy?
A widział kiedyś choćby mapę połączeń Inter City, połączeń wewnątrzkrajowych LOT? Dane dotyczące inwestycji, ale i bezrobocia i średnich zarobków?
Z jednej strony Wawa jest faworyzowana, ale z drugiej nie da się zaprzeczyć, że jest największym rynkiem miejskim/aglomeracyjnym, generuje największe potoki pasażerskie itp. itd. Słowem: tu są pieniądze, a inne miasta dopiero zaczynają walczyć o swoje.
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
proste: Koleje Mazowieckie są podmiotem działającym na terenie województwa mazowieckiego, stąd też uruchamiają pociąg "Słoneczny" z warszawy, natomiast "Bikini" to tegoroczna oferta IC mająca stanowić konkurencję dla "Słonecznego" (jednak odebrał trochę klientów IC)Andrzej pisze:I tylko z Warszawy?
Za co taki przywilej dla stolicy?
Temat o "Słonecznym": viewtopic.php?t=66
Temat o ofercie "Bikini": viewtopic.php?t=1261
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26938
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Czy "P" w "MSP" nie oznacza głowicy napędowej, a więc czoła dla zespołu trakcyjnego?
Dodam, że włoskie E464, "jednokierunkowe" (do składów ze sterowaniem w ostatnim wagonie, włoski push&pull) maja właśnie oznaczenie TRAXX P160DCP.
Dodam, że włoskie E464, "jednokierunkowe" (do składów ze sterowaniem w ostatnim wagonie, włoski push&pull) maja właśnie oznaczenie TRAXX P160DCP.
bombardier.com pisze: The Bombardier TRAXX family consists of the following locomotive types:
* AC locomotives
* Multi-system locomotives (MS)
* DC locomotives
* Diesel-electric locomotives (DE)
The locomotives of the Bombardier TRAXX family are classified as follows:
Product name: TRAXX
Application: F for Freight
H for Heavy Haul
P for Passenger services (Regio/Intercity trains)
S for High Speed
Speed: km/h
Propulsion type: AC, DC, MS, DE
Differentiation: 1 for version 1, 2 for version 2
P for powerhead
Product name, application and speed classify the respective locomotive family.
Examples:
TRAXX F140 AC1 TRAXX P200 MSP
TRAXX F140 DC TRAXX S350 AC
TRAXX F140 DE TRAXX H80 AC
TRAXX P 160 AC
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Wszystko byłoby okey z "Bikini" gdyby nie to, że biletów na niego nie ma już do końca sezonu. Próbowałem miesiąc przed planowanym wyjazdem kupić (czyli w połowie lipca na weekend sierpniowy) to się dowiedziałem, że od dawna już nie ma biletów. A "Słoneczny" hmmm nawet całkiem całkiem. Jedynie co to współczułem ludziom którzy te 6 godzin stali wracając do wawy.
oferta 'Bikini' obejmuje także TLK Wolin rel. Poznań - Świnoujście Port
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!