O spółce PKP Intercity

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
hafilip84
Jego Gryząca Albumowość
Posty: 7641
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:03
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: hafilip84 » 30 cze 2006, 9:39

swoja droga... Przesluga zrobil mi piekne plany wakacyjne... Rada Nadzorcza, czy jak sie tam nazywa ten zlozony z kolejarzy twor bardzo mi je popsula... ;/

Awatar użytkownika
bohunu
Posty: 5755
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
Lokalizacja: dolina absurdu

Post autor: bohunu » 01 lip 2006, 0:44

Zarząd spółki.

Ja się orzeniosłem na karnet wakacyjny - drożej, ale i inne wykonanie :)
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!

Flash8222
Posty: 7829
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 19 lip 2006, 23:45

Rynerk Kolejowy pisze:PKP Intercity sp. z o.o. podpisała piętnastoletnią umowę kredytową z Europejskim Bankiem Inwestycyjnym na sfinansowanie zakupu i modernizacji taboru kolejowego.
Zakres inwestycyjny całego projektu wynosi 115 mln EUR, z czego 50 mln EUR będzie pochodziło z kredytu udzielonego przez Europejski Bank Inwestycyjny. Planowany jest zakup 10 lokomotyw (jedno i dwusystemowych), 5 wagonów I klasy, 7 wagonów II klasy oraz 2 wagonów restauracyjnych. Zmodernizowane zostaną również 94 wagony I i II klasy.

Awatar użytkownika
hafilip84
Jego Gryząca Albumowość
Posty: 7641
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:03
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: hafilip84 » 20 lip 2006, 0:03

Flash8222 pisze:10 lokomotyw
ze niby Cargo'wskie im nie pasuja? :-k (znaczy jednosystemowki.... bo dwusystemowek Cargo chyba nie ma?)

Flash8222
Posty: 7829
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 20 lip 2006, 0:05

hafilip84 pisze:
Flash8222 pisze:10 lokomotyw
ze niby Cargo'wskie im nie pasuja? :-k (znaczy jednosystemowki.... bo dwusystemowek Cargo chyba nie ma?)
No nie ma dwusystemowych i nie ma przystosowanych do jazdy 200km/h.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26938
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 22 lip 2006, 18:52

Kiepura bez zmiany loka? Fajowo by było, można by jeszcze do Paryżewa wydłużyć... :-k
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

TLG
Posty: 5895
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:20

Post autor: TLG » 27 lip 2006, 12:00

inż. Glonojad pisze:do Paryżewa wydłużyć...
Bardzo by mi się przydał taki pociąg. Ale tutaj potrzeba by lokomotywy trójsystemowej, bo we Francji dominuje napięcie 25kV/~50Hz AC.
Dodam tylko, że obstawiam zakup lokomotyw BOMBARDIER TRAXX P200MSP. Pudła lokomotyw z rodziny TRAXX produkowane są we wrocławskich zakładach d. Pafawagu.
15/12/2005-12/7/2019

Andrzej
Posty: 1519
Rejestracja: 15 gru 2005, 22:11

Post autor: Andrzej » 29 lip 2006, 12:54

Co sądzicie o letnich promocyjnych połączeniach PKP?
Niedawno jadąc nad morze, nie zastanawiając się wybrałem tańsze połączenia.
Z tym, że dla pociągu Bikini zawsze wykupione są już miejsca (2-misięczna przedsprzedaż - bilet dla wszystkich za 16 zł), zaś pociąg Słoneczny nie ma limitu, więc ścisk był maksymalny (bilet ogółem za 26/16zł).

Ta w ogóle to są one tylko z Warszawy nad morze czy gdzieś jeszcze?
R1+R2
R3+R7
R8+R9

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 29 lip 2006, 13:16

tylko nad morze.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Andrzej
Posty: 1519
Rejestracja: 15 gru 2005, 22:11

Post autor: Andrzej » 29 lip 2006, 14:37

I tylko z Warszawy?
Za co taki przywilej dla stolicy?
R1+R2
R3+R7
R8+R9

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8879
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 29 lip 2006, 14:45

Andrzej pisze:I tylko z Warszawy?
Za co taki przywilej dla stolicy?
O Jezusiemaryjo, z choinki sie urwał.
A widział kiedyś choćby mapę połączeń Inter City, połączeń wewnątrzkrajowych LOT? Dane dotyczące inwestycji, ale i bezrobocia i średnich zarobków?
Z jednej strony Wawa jest faworyzowana, ale z drugiej nie da się zaprzeczyć, że jest największym rynkiem miejskim/aglomeracyjnym, generuje największe potoki pasażerskie itp. itd. Słowem: tu są pieniądze, a inne miasta dopiero zaczynają walczyć o swoje.

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 29 lip 2006, 15:11

Andrzej pisze:I tylko z Warszawy?
Za co taki przywilej dla stolicy?
proste: Koleje Mazowieckie są podmiotem działającym na terenie województwa mazowieckiego, stąd też uruchamiają pociąg "Słoneczny" z warszawy, natomiast "Bikini" to tegoroczna oferta IC mająca stanowić konkurencję dla "Słonecznego" (jednak odebrał trochę klientów IC)

Temat o "Słonecznym": viewtopic.php?t=66
Temat o ofercie "Bikini": viewtopic.php?t=1261
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26938
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 02 sie 2006, 11:51

Czy "P" w "MSP" nie oznacza głowicy napędowej, a więc czoła dla zespołu trakcyjnego?
Dodam, że włoskie E464, "jednokierunkowe" (do składów ze sterowaniem w ostatnim wagonie, włoski push&pull) maja właśnie oznaczenie TRAXX P160DCP.
bombardier.com pisze: The Bombardier TRAXX family consists of the following locomotive types:

* AC locomotives
* Multi-system locomotives (MS)
* DC locomotives
* Diesel-electric locomotives (DE)

The locomotives of the Bombardier TRAXX family are classified as follows:
Product name: TRAXX
Application: F for Freight
H for Heavy Haul
P for Passenger services (Regio/Intercity trains)
S for High Speed
Speed: km/h
Propulsion type: AC, DC, MS, DE
Differentiation: 1 for version 1, 2 for version 2
P for powerhead

Product name, application and speed classify the respective locomotive family.
Examples:
TRAXX F140 AC1 TRAXX P200 MSP
TRAXX F140 DC TRAXX S350 AC
TRAXX F140 DE TRAXX H80 AC
TRAXX P 160 AC
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

luka
Posty: 5
Rejestracja: 02 lip 2006, 10:07
Lokalizacja: Wawa/Ursus/Płock

Post autor: luka » 04 sie 2006, 8:35

Wszystko byłoby okey z "Bikini" gdyby nie to, że biletów na niego nie ma już do końca sezonu. Próbowałem miesiąc przed planowanym wyjazdem kupić (czyli w połowie lipca na weekend sierpniowy) to się dowiedziałem, że od dawna już nie ma biletów. A "Słoneczny" hmmm nawet całkiem całkiem. Jedynie co to współczułem ludziom którzy te 6 godzin stali wracając do wawy.

Awatar użytkownika
bohunu
Posty: 5755
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
Lokalizacja: dolina absurdu

Post autor: bohunu » 10 sie 2006, 22:53

oferta 'Bikini' obejmuje także TLK Wolin rel. Poznań - Świnoujście Port
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!

ODPOWIEDZ