Prawde Ty piszesz? Pamietm je jako takie tam, niepuste-niepelne.TGM pisze:Pewnie dlatego, że nieraz w DS 501 i 519 razem co 10 minut to było ciut przymało,mw158979 pisze:Czy wiadomo juz po co?
Komunikacja miejska w Wilanowie i Powsinie
Moderator: Wiliam
Za czasów częste 501+słabe 519 to już tak było. Za czasów duetu słabe 501+słabe 519 to i ja pamiętam, że były kłopoty z zabieralnością.mw158979 pisze:Prawde Ty piszesz? Pamietm je jako takie tam, niepuste-niepelne.TGM pisze:Pewnie dlatego, że nieraz w DS 501 i 519 razem co 10 minut to było ciut przymało,
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Tym bardziej nakładanie na linie sobiesko-wilanowskie pasażerów "tranzytowych" do Powsina jest nonsensem...TGM pisze:Dramatu może i nie było, ale dlaczego niby komfort na Sobieskiego ma być sporo niższy niż w innych rejonach miasta gdzie np. 1 tramwaj w DS jeździ co 7-8 minut?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- R-9 Chełmska
- Posty: 7780
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec
Zwłaszcza, że wielu spacerowiczów z Powsina mieszka w okolicach Sobieskiego. Dalsze dzielnice mają swoje tereny zielone.Glonojad pisze: Tym bardziej nakładanie na linie sobiesko-wilanowskie pasażerów "tranzytowych" do Powsina jest nonsensem...
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Toż to podobno na wojewódzką skalę atrakcja, wszak z centralnego "musi" mieć własną linię...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- R-9 Chełmska
- Posty: 7780
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec
Mi to wygląda na łączenie potoków DWC-Sobieskiego-Wilanów i Sobieskiego-Powsin (choć pewnie trochę ludzi jeździ też do Powsina z innych dzielnic, miejscowości ), zamiast dwóch linii co 20 w różne miejsca lepsza jest jedna co 10... Choć akurat 439/501/519 w pełnej koordynacji co 20 wyglądało naprawdę nieźle.Glonojad pisze:Toż to podobno na wojewódzką skalę atrakcja, wszak z centralnego "musi" mieć własną linię...
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27449
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Jakieś przykłady takich miejsc?TGM pisze:Dramatu może i nie było, ale dlaczego niby komfort na Sobieskiego ma być sporo niższy niż w innych rejonach miasta gdzie np. 1 tramwaj w DS jeździ co 7-8 minut?
[ Dodano: |14 Maj 2012|, 2012 22:05 ]
Jak tak, to tym bardziej trzeba było skorzystać ze 130...R-9 Chełmska pisze:
Zwłaszcza, że wielu spacerowiczów z Powsina mieszka w okolicach Sobieskiego. Dalsze dzielnice mają swoje tereny zielone.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
Bemowo, 23. Jelonki, 26.fik pisze:Jakieś przykłady takich miejsc?TGM pisze:Dramatu może i nie było, ale dlaczego niby komfort na Sobieskiego ma być sporo niższy niż w innych rejonach miasta gdzie np. 1 tramwaj w DS jeździ co 7-8 minut?
[ Komentarz dodany przez: Bastian: |15 Maj 2012|, 2012 01:19 ]
Korekta cytowania.
Na ogniska ściągam znajomych z całego kraju, więc nawet krajowa - tyle, że najczęściej jedziemy przez Kabaty - zaopatrzenie przy pętliGlonojad pisze:Toż to podobno na wojewódzką skalę atrakcja, wszak z centralnego "musi" mieć własną linię...
NMSP
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Niestety, hordy dresiarzy zasłoniły
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Można pojechać następnym i się przesiąść.Georg pisze:Od ostatniej zmiany (tj. od skrócenia 519 do Centrum).MichalJ pisze:A przy okazji - od kiedy jest tak mało kursów przez Stare Kabaty (wiem, mogę sam poszukać)?
A tak jak już poruszyłeś temat podjazdów do Starych Kabat to czemu nie można zrobić tam normalnego krańca, tak, żeby wybrane kursy tam kończyły. Osoby chcące tam dojechać najpierw muszą odsiedzieć swoje na pętli w Powsinie. Po co?
Ale teraz tych kursów jest tak mało, że może lepiej całkiem skasować, co to za linia w mieście co 2 godziny. Duchnów ma więcej kursów.