O to to.MichalJ pisze:Co innego data zmian, a co innego trasy. Trasy można podać z dopiskiem "termin podamy później".
Komunikacja miejska w czasie budowy II linii metra
Moderator: Wiliam
I Z12ashir pisze:Pętla nie będzie pusta. Krańcuje tam nadal 226 i dojdzie jeszcze do tego 125.tomkrt pisze:Czyli pętla przy Bankowym będzie pustawa przez drugą połowę wakacji.
[ Dodano: |14 Lip 2012|, 2012 09:04 ]
Może przerzucą się na Gdański, krańcując np. przy Arkadii, i zachowując w ten sposób bezpośredni dowóz do metra?tomkrt pisze:Ciekawe co z prywaciarzami i PKS-ami ?
Wschodni też nie jest z gumy więc tam raczej się nie przeniosą
Nie wiem kto planował te objazdy, ale pomysł ze skróceniem 160, a nie wysłaniem na objazd jest IMHO niezbyt trafiony. To samo z pchaniem 517 na Ząbkowską - potworek to już jest, a będzie jeszcze większy przy wpuszczaniu tej linii na w/w ulicę, która w szczycie jest kompletnie zakorkowana. Jeszcze mam wątpliwości co do 125 - czy przy założeniu, że 190, 226 i Z12 będą jeździły na tyle często, żeby zapewnić podaż miejsc przybliżoną do obecnej to czy wyciąganie linii z Międzylesia jest konieczne?
Przecież ta linia straci pół życia najpierw na Ratuszowej, potem na Szwedzkiej. Klasyczny socjal dla tych, co muszą.Domas pisze:Nie wiem kto planował te objazdy, ale pomysł ze skróceniem 160, a nie wysłaniem na objazd jest IMHO niezbyt trafiony.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Ja się głowię po co 120 przez Starzyńskiego? Nie może jak Z60?
[ Dodano: |15 Lip 2012|, 2012 16:47 ]
[ Dodano: |15 Lip 2012|, 2012 16:47 ]
Skoro 160 straci życie na Ratuszowej, to co tam robi 169? Znowu Bródno dostanie po dupie w takim razie?pawcio pisze:Przecież ta linia straci pół życia najpierw na Ratuszowej, potem na Szwedzkiej. Klasyczny socjal dla tych, co muszą.Domas pisze:Nie wiem kto planował te objazdy, ale pomysł ze skróceniem 160, a nie wysłaniem na objazd jest IMHO niezbyt trafiony.
Międzylesie też dostanie po dupie. Nie bardzo rozumiem sens pchania 125 przez Most na Metro Ratusz. Lepsze byłoby skrócenie do Wiatraka. Nawet bez postoju na Wiatraku linia byłaby punktualniejsza niż jak pojedzie objazdami do Metra Ratusz. Identyczną trasę ma przecież 226. A z Międzylesia szybciej do metra 525.