Komunikacja miejska w czasie budowy II linii metra
Moderator: Wiliam
Nie rozumiem tego wydłużania 125. I tak nikt sprzed Wiatracznej na Bankowy tak nie jeździ. Szybciej jest na politechnike i metrem. 125 wracam z centrum tylko jak naprawde mi się nie spieszy i chce sobie w spokoju poczytać e-booka.
- ZaciszaniN
- Posty: 4434
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
- Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
- Kontakt:
Ktoś pytał o częstotliwość Z60 - co 20 minut o każdej porze dnia we wszystkie dni tygodnia. Natomiast Z12 - co 2.5 minuty w szczycie, 10 poza i w weekendy, a Z90 - co 5 minut w szczycie, 10 poza i w weekendy. 527 będzie kursować rzadziej tylko w szczycie - co 8 minut, zaś 190 w obu szczytach co 5 minut. Pozostałe linie nie zmieniają częstotliwości.
A ja w drodze do pracy przesiadam się na rower, nie ryzykując czekaniem na 120
I jeszcze mała ciekawostka - żeby trasa Z60 nie była taka prosta, wobec zakazu lewoskrętu od strony Mostu Śląsko-Dąbrowskiego w Jagiellońską, Z60 pojedzie Sierakowskiego, Okrzei i Jagiellońską
A rozpoczęcie oficjalnej akcji informacyjnej od jutra.
A ja w drodze do pracy przesiadam się na rower, nie ryzykując czekaniem na 120
I jeszcze mała ciekawostka - żeby trasa Z60 nie była taka prosta, wobec zakazu lewoskrętu od strony Mostu Śląsko-Dąbrowskiego w Jagiellońską, Z60 pojedzie Sierakowskiego, Okrzei i Jagiellońską
A rozpoczęcie oficjalnej akcji informacyjnej od jutra.
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.
- ZaciszaniN
- Posty: 4434
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
- Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
- Kontakt:
Zgadza się. Identycznie, jak (nie)miała 500 podczas przekierowania na Most Śląsko-Dąbrowski.
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.
Co z obsługą np. 160,162,Z60 czy 527?ZaciszaniN pisze:Ktoś pytał o częstotliwość Z60 - co 20 minut o każdej porze dnia we wszystkie dni tygodnia. Natomiast Z12 - co 2.5 minuty w szczycie, 10 poza i w weekendy, a Z90 - co 5 minut w szczycie, 10 poza i w weekendy. 527 będzie kursować rzadziej tylko w szczycie - co 8 minut, zaś 190 w obu szczytach co 5 minut. Pozostałe linie nie zmieniają częstotliwości.
A ja w drodze do pracy przesiadam się na rower, nie ryzykując czekaniem na 120
I jeszcze mała ciekawostka - żeby trasa Z60 nie była taka prosta, wobec zakazu lewoskrętu od strony Mostu Śląsko-Dąbrowskiego w Jagiellońską, Z60 pojedzie Sierakowskiego, Okrzei i Jagiellońską
A rozpoczęcie oficjalnej akcji informacyjnej od jutra.
Dopiero teraz można stwierdzić że projekt organizacji ruchu jest na finiszu zatwierdzania. Jeszcze ze trzy tygodnie temu wg projektanta wszystkie autobusy miały być kierowane na objazd, a o zawrotkach nie było mowy. Na Jagiellońskiej i Ratuszowej byśmy mieli ładny koreczek autobusowy.MichalJ pisze:Co innego data zmian, a co innego trasy. Trasy można podać z dopiskiem "termin podamy później".
Polityka złym doradcą w pracy!
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36658
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
A co się tam niby udrażnia? Bo mam wrażenie, że raczej wręcz przeciwnie. Odpowiedź odmowna
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Generalnie ktoś tu w pena poleciał, gdyż rok temu zapewniano na każdym kroku, że przejazd przez Wileniak będzie dla zbiorkomu stale otwarty. A tu taki klops.
Boże! Widzisz, a już nie grzmisz!
W przypadku pierwszeństwa na tym śmiesznym skrzyzowaniu, to obecne rozwiązanie jest najlepszym z możliwych przy tym układzie drogowym. Najważniejsze, by ci skręcający z głównej Radzymińskiej w lewo mieli pierwszeństwo oraz by po swojej prawej nie mieli drugiej drogi z pierwszeństwem, których musieliby przepuszczać. Oni muszą jak najszybciej zjechać z przejazdu kolejowego i nie mogą blokować jezdni al. Solidarności Wileniak->Marki. Rzucanie kłód pod nogi szczęśliwcom, którym po odstaniu swojego w kolejce udało się wreszcie przeciąć al. Solidarności, można podciągnąć pod sadyzm.
Puszczanie kolejnej linii starą Radymińską i Zabkowską to strzał w drugie kolano. To jest jedyny bliski objazd placu Wileńskiego. Na dodatek w ch.. wąski. W szczycie porannym tam wszystko stało jeszcze przed budową stacji.
Nie sądzę. Rondo Starzyńskiego jest zbyt ważnym punktem przesiadkowym.ashir pisze:Powrót na starą trasę, ciekawe czy będzie nadal jeździła górą wiaduktem nad Rondem Starzyńskiego?5280 pisze:527 Skarbka Ch Arkadia
Domyslam się, że to już ostatnie zamknięcie. Stacja Nowy Świat będzie ulokowana na zachód od Traktu Królewskiego - nie ma potrzeby zamykania. Na JPII cały ruch kołowy przejdzie zachodnimi obrzeżami dawnego ronda jak tylko zrobią i zasypią korytarze. A z Wisłostradą to już zbyt daleko idąca szydera Kopią pod. I podobno to ma być dosyć trudna operacja.MichalJ pisze:Rozumiem, że następne w kolejce są zamknięcia (bez otwierania czegokolwiek ) Nowego Światu, JPII i Wisłostrady (gdzieś czytałem , że tunel metra pod tunelem Wisłostrady będzie wykopany 'ręcznie i odkrywkowo' ) ...
Dantte pisze:TAK! Wreszcie 527 ląduje tam, gdzie powinno.
A tak w ogóle to powinno nie istnieć.
Boże! Widzisz, a już nie grzmisz!
Może aż takim ekspertem w dziedzinie zarządzania ruchem kołowym to nie jestem, ale w takiej sytuacji dałbym łatwiejszy dostęp dojeżdzającym rano do pracy. A taki kierunek to jest od al. Solidarności do Starzyńskiego. Poranny dojazd zawsze powinien być traktowany priorytetowo, popołudniowy powrót już niekoniecznie. Na taką sytuację, jaką mieliśmy parę lat temu w al. Solidarności przy stawianiu wiaduktu torów linii gdańskiej (rano 2 pasy do centrum, 1 do Marek, po południu odwrotnie), to na Szwedzkiej liczyć nie możemy.Szeregowy_Równoległy pisze:Natomiast mam wrażenie, że ten trzeci pas dołożono w niewłaściwym kierunku. Dwa do Al. Solidarności byłyby sensowniejsze.
Jest mniej więcej jak mówisz. No, może od początku lipca trochę luźniej, bo z początkiem wakacji ogonek nie wystaje już poza Gorzykowska, ale nadal współczuję tym skręcającym. Wrzucanie zbiorkomu w skręt w lewo z "starą Radzymińską" to strzał w kolano. Chyba że zrobią 2 pasy do skrętu w lewo, z czego ten prawy będzie buspasem z pierwszeństwem nad osobówkami.Szeregowy_Równoległy pisze:Co do 517: czy ktoś, kto to wymyślił, kiedykolwiek widział, jak z Radzymińskiej (jadąc od Gorzykowskiej) skręca się w lewo, w stronę Kauflanda? Korek do skrętu, pomimo wakacji, potrafi wystawać za Gorzykowską. Plus przejazd kolejowy i idiotyczne zasady pierwszeństwa na skrzyżowaniu małej Radzymińskiej i Naczelnikowskiej, trwające od czasów sprzed zamknięcia okolic Wileniaka, będące bezpośrednią przyczyną korków na Radzymińskiej i Ząbkowskiej.
W przypadku pierwszeństwa na tym śmiesznym skrzyzowaniu, to obecne rozwiązanie jest najlepszym z możliwych przy tym układzie drogowym. Najważniejsze, by ci skręcający z głównej Radzymińskiej w lewo mieli pierwszeństwo oraz by po swojej prawej nie mieli drugiej drogi z pierwszeństwem, których musieliby przepuszczać. Oni muszą jak najszybciej zjechać z przejazdu kolejowego i nie mogą blokować jezdni al. Solidarności Wileniak->Marki. Rzucanie kłód pod nogi szczęśliwcom, którym po odstaniu swojego w kolejce udało się wreszcie przeciąć al. Solidarności, można podciągnąć pod sadyzm.
Puszczanie kolejnej linii starą Radymińską i Zabkowską to strzał w drugie kolano. To jest jedyny bliski objazd placu Wileńskiego. Na dodatek w ch.. wąski. W szczycie porannym tam wszystko stało jeszcze przed budową stacji.
No to może jak skończą się wszelkie zawirowania z budową metra, puścić 512 na swoją właściwą trasę Szczęśliwice?ARTUR P pisze:527 mogłoby zostać na moście Gdańskim, a 512 max do Esperanto?
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36658
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Nie mają drugiej, "mała" Radzymińska jest podporządkowana, może właśnie dlatego. Tylko to z kolei uderza w kierunek przeciwny.Kracho pisze:Najważniejsze, by ci skręcający z głównej Radzymińskiej w lewo mieli pierwszeństwo oraz by po swojej prawej nie mieli drugiej drogi z pierwszeństwem
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow