Dokładnie a za IK280 dostają 8850-8879.Patryk2222 pisze:W sumie to sensownie wygląda, rozumiem że na R-4 nie będzie starych jelczy i Ikarusy 260 kończą karierę w MZA? A jak z 280?
[ Dodano: |22 Lip 2012|, 2012 18:03 ]
Po za tym jeszcze takie małe podsumowanie:
R-1
U12 - 10
U15 - 45
U18 - 157
SM10 - 20
SM12 - 25
Razem 257 sztuk do ruchu 220 sztuk rezerwa 37 sztuk.
R-2
N4020 - 69
U10 - 20
U12 - 40
U15 - 66
Conecto - 60
Razem 255 sztuk do ruchu 210 sztuk rezerwa 45 sztuk (rezerwa wyższa niż R-1 w związku ze starszym taborem)
R-3
U10 - 16
U12 - 64
U15 - 54
U18 - 154
Razem 288 sztuk do ruchu 250 sztuk rezerwa 38 sztuk
R-4
M121/4 - 54
NG313 - 103
NG363 - 70
NM223 - 15
U12 - 30
U18 - 30
Razem 302 sztuk do ruchu 260 sztuk rezerwa 42 sztuk
R-5
120MM/S - 4
M121 - 33
M121M - 34
M181M - 14
U12 - 12
U18 - 92
Razem 189 sztuk do ruchu 150 sztuk rezerwa 39 sztuk
W sumie MZA 1291 sztuk, do ruchu 1090 rezerwa 201 wozów.
Tak to ma wyglądać od 01.2013. Po za tym od 2013 roku kasacje mają dotyczyć tylko w przypadku zakupów nowych wozów lub spadku zadań przewozowych. Czyli jak kupią w 2013 roku 100 sztuk to 100 sztuk skasują najstarszych wozów.