Chyba ze 114 raczej?Matrix2441 pisze:wydłużyć z Chomiczówki do Wilsona przez Broniewskiego (ale tu z 303 się trochę dubluje)
KM na Bielanach (II)
Moderator: Wiliam
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36626
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
- Matrix2441
- Posty: 1885
- Rejestracja: 08 lip 2010, 17:27
Co ma do tego 121 (swoją drogą średnio potrzebne poza nielicznymi godzinami w dniach szkolnych)? Myślałem o wycofaniu 156 z prawego brzegu Wisły, co i tak nastąpi po rozpoczęciu remontu mostu Grota, i połączeniu z linią 303 w całotygodniową: Cm Płn. - Młociny - Pułkowa - Marymoncka - Przy Agorze - Kasprowicza - al. Zjednoczenia - Żeromskiego - Perzyńskiego - Broniewskiego i tu nie mam pomysłu na końcówkę, natomiast uważam, że nie powinien nią być pl. Wilsona. Może przez Elbląską na Powązki? A może przez nowe osiedla na Żoliborzu Płd.?
Przecież 303 ma swoją klientelę. Do tego stopnia, że to sam ZTM zaczął swego czasu wspominać o ucałotygodniowieniu tej linii. Ona załatwia b. dobrą relację Marymoncka - Przy Agorze - Metro Wawrzyszew. Dzięki temu ludzie ze sporej części Wrzeciona po pierwsze mają dojazd na obleśny bazar przy Wolumenie, a po drugie do metra - tak, że nie muszą się cofać (jak w 103).
Natomiast zgadzam się, że na Młocinach UKSW linii jest zbyt dużo. A czy 181 w obecnej postaci powinna docelowo zostać, to mam od dłuższego czasu duże wątpliwości - jest zbyt nierównomiernie wykorzystana.
Natomiast zgadzam się, że na Młocinach UKSW linii jest zbyt dużo. A czy 181 w obecnej postaci powinna docelowo zostać, to mam od dłuższego czasu duże wątpliwości - jest zbyt nierównomiernie wykorzystana.
Łojesu - ile protestów na hałas zaraz będzie!osa pisze:Może przez Elbląską na Powązki?
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
Jestem przekonany, że pewien stały pasażer linii 103 dodałby propozycję puszczenia jej Broniewskiego - Rondo Babka i na Dw. Wschodni (Kijowska).osa pisze:Myślałem o wycofaniu 156 z prawego brzegu Wisły, co i tak nastąpi po rozpoczęciu remontu mostu Grota, i połączeniu z linią 303 w całotygodniową: Cm Płn. - Młociny - Pułkowa - Marymoncka - Przy Agorze - Kasprowicza - al. Zjednoczenia - Żeromskiego - Perzyńskiego - Broniewskiego i tu nie mam pomysłu na końcówkę
Obecnie jest 114, 181, 303, (Ł, Ł bis). Nie wiem, jak ty się doliczasz dwóch Liczba tarczek nie świadczy o jakości komunikacji.Paweł D. pisze:Aż dwie? No faktycznie, miejsca leżące gwarantowane...
[ Dodano: Pią 10 Sie, 2012 10:13 ]
Moim zdaniem osie chodziło o to, że wywalenie 156 z Grota pozwoliłoby tę relację podbić.Moim zdaniem linia obsługująca nowe osiedle co 30/30/- to rozwiązanie na miarę Kielc albo Koszalina.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Masz rację nie świadczy.KwZ pisze:Obecnie jest 114, 181, 303, (Ł, Ł bis). Nie wiem, jak ty się doliczasz dwóch Liczba tarczek nie świadczy o jakości komunikacji.Paweł D. pisze:Aż dwie? No faktycznie, miejsca leżące gwarantowane...
303 powiadasz? Komentarz Jacka "Moim zdaniem linia obsługująca nowe osiedle co 30/30/- to rozwiązanie na miarę Kielc albo Koszalina." wyjątkowo dobrze to określa.
Ł i Łbis nie są liniami ZTM-u, nie obowiązują w nich wszystkie bilety ZTM-u i kursujące krótkie wozy już są wystarczająco zapchane pasażerami Łomianek, aby wciskać w nie studentów UKSW. Kwestię umiejscowienia przystanków już pominę.
No to zdecyduj się. Albo zabranie 303 ci przeszkadza, bo to potrzebna linia, albo nie, bo to linia a la Kielce.Paweł D. pisze:Masz rację nie świadczy.
303 powiadasz? Komentarz Jacka "Moim zdaniem linia obsługująca nowe osiedle co 30/30/- to rozwiązanie na miarę Kielc albo Koszalina." wyjątkowo dobrze to określa.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Witam. Mieszkam na Elbląskiej i jakoś nie widzę powodu do narzekania, że będzie hałas od autobusu, pozwolę sobie na więcej przemyśleń:
Narzekać mogą tylko stare babcie, co siedzą w oknie cały dzień - ale czy z tego powodu mają nie jeździć autobusy, nie latać samoloty? Od tego jest życie na wsi, nie miasto.
A odnośnie planów komunikacji - nie widzę sensu kierowania z Bielan 156 - co mieszkańcom po takiej linii? Tu potrzeba przede wszystkim linii do metra lub do centrum. A jeśli to ma być komunikacja lokalna, to do metra, a nie gdzieś na peryferia, takie coś nie będzie miało zainteresowania.
Strzałem w dziesiątkę byłoby połączenie Marymontu i Gdańskiego: po pierwsze z Elbląskiej, Włościańskiej, Przasnyskiej szybciej dojadę do metra Marymont, z kolei odwrotnie mieszkańcy np. Rydygiera, okolic Zajączka, Pl.Grunwaldzkiego, co zapewni ruch pasażerów w obie strony. Dodatkowo dojdzie dojazd do tramwajów na Mickiewicza i pętli na Włościańskiej/budek kupieckich. Nie wspominając, że w ten sposób Żoliborz zyska cenne połączenie do pociągów do Modlina.
Wczoraj rodzina jechała na lotnisko, jedyne wyjście to tłuc się daleko z walizkami do 28, które z roku na rok coraz gorzej jeździ w coraz gorszych godzinach. Późnym wieczorem nie ma jak z Gdańskiego dostać się na osiedla w okolice Powązek, więc tym bardziej wydaje się potrzebne takie połączenie. Jeśli chodzi o przeszkody to jest jeden jedyny próg zwalniający, znajduje się on na Przasnyskiej obok szkoły. Nie powinien być usuwany z uwagi na liczne dzieciaki (które nomen omen nie mają komunikacji). Kolejna bariera to skręt z Włościańskiej w lewo, ale co za problem zrobić linię jednokierunkową lub ostatecznie z zawrotką na rondzie? O komunikację tutaj zabiega się od wielu lat i moim zdaniem przeszkody takie jak jeden próg zwalniający są dla urzędników wygodnymi wymówkami. Jak się naprawdę chciało zrobić komunikację gdzieś indziej, to próg dostosowano dla autobusów (przykład z ul. Stawki).
Co do kwestii 303 i 114 to warto zauważyć, że są różne koncepcje ograniczania dojazdu do Pl.Wilsona. Mieszkańcy Żoliborza z Broniewskiego z pewnością będą "wniebowzięci", jeśli zatarasuje się dwupasmowy obecnie dojazd autobusów do Pl.Wilsona, tym bardziej przyda się dojazd do Marymontu i Gdańskiego. Uważam, że 181 powinno z Chomiczówki jeździć do Pl.Wilsona i tym samym mieć tu pętlę w obie strony, obecnie z Broniewskiego nie ma dobrego dojazdu na Marymoncką i Podleśną.
Narzekać mogą tylko stare babcie, co siedzą w oknie cały dzień - ale czy z tego powodu mają nie jeździć autobusy, nie latać samoloty? Od tego jest życie na wsi, nie miasto.
A odnośnie planów komunikacji - nie widzę sensu kierowania z Bielan 156 - co mieszkańcom po takiej linii? Tu potrzeba przede wszystkim linii do metra lub do centrum. A jeśli to ma być komunikacja lokalna, to do metra, a nie gdzieś na peryferia, takie coś nie będzie miało zainteresowania.
Strzałem w dziesiątkę byłoby połączenie Marymontu i Gdańskiego: po pierwsze z Elbląskiej, Włościańskiej, Przasnyskiej szybciej dojadę do metra Marymont, z kolei odwrotnie mieszkańcy np. Rydygiera, okolic Zajączka, Pl.Grunwaldzkiego, co zapewni ruch pasażerów w obie strony. Dodatkowo dojdzie dojazd do tramwajów na Mickiewicza i pętli na Włościańskiej/budek kupieckich. Nie wspominając, że w ten sposób Żoliborz zyska cenne połączenie do pociągów do Modlina.
Wczoraj rodzina jechała na lotnisko, jedyne wyjście to tłuc się daleko z walizkami do 28, które z roku na rok coraz gorzej jeździ w coraz gorszych godzinach. Późnym wieczorem nie ma jak z Gdańskiego dostać się na osiedla w okolice Powązek, więc tym bardziej wydaje się potrzebne takie połączenie. Jeśli chodzi o przeszkody to jest jeden jedyny próg zwalniający, znajduje się on na Przasnyskiej obok szkoły. Nie powinien być usuwany z uwagi na liczne dzieciaki (które nomen omen nie mają komunikacji). Kolejna bariera to skręt z Włościańskiej w lewo, ale co za problem zrobić linię jednokierunkową lub ostatecznie z zawrotką na rondzie? O komunikację tutaj zabiega się od wielu lat i moim zdaniem przeszkody takie jak jeden próg zwalniający są dla urzędników wygodnymi wymówkami. Jak się naprawdę chciało zrobić komunikację gdzieś indziej, to próg dostosowano dla autobusów (przykład z ul. Stawki).
Co do kwestii 303 i 114 to warto zauważyć, że są różne koncepcje ograniczania dojazdu do Pl.Wilsona. Mieszkańcy Żoliborza z Broniewskiego z pewnością będą "wniebowzięci", jeśli zatarasuje się dwupasmowy obecnie dojazd autobusów do Pl.Wilsona, tym bardziej przyda się dojazd do Marymontu i Gdańskiego. Uważam, że 181 powinno z Chomiczówki jeździć do Pl.Wilsona i tym samym mieć tu pętlę w obie strony, obecnie z Broniewskiego nie ma dobrego dojazdu na Marymoncką i Podleśną.