Wawerskie czasówki
Moderator: Wiliam
-
- Posty: 5115
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
-
- Posty: 5115
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
Dodac należy , że przy okazji zmian około metrowych zmienia się rozkład linii 125 i 525 teraz koordynacja będzie o wiele lepsza.ZTM pisze:Budowa kolektora W – przywrócenie ruchu na ul. Zwoleńskiej
od 21.07.2012 (sobota)
W związku z kolejnym etapem budowy kolektora W i związanym z tym przywróceniem ruchu na ul. Zwoleńskiej przy jednoczesnym utrzymaniu braku możliwości przejazdu ul. Trakt Lubelski pomiędzy ul. Zwoleńską a Lucerny oraz ciągiem ulic Lucerny-Kadetów w kierunku wschodnim od dnia 21.07 br. (sobota), od początku kursowania linii dziennych wprowadza się następujące zmiany w kursowaniu linii 142, 147, 213, 225, 702 oraz Z19:
linie 142 i 702 skierowane zostaną na poniższą trasę objazdową (w obu kierunkach):
WIATRACZNA – … – Grochowska – Płowiecka – Trakt Lubelski – Lucerny – Szpotańskiego – Zwoleńska – Trakt Lubelski - Wał Miedzeszyński – … – ALEKSANDRÓW/URZĄD MIASTA;
linia 147 skierowana zostanie na poniższą trasę objazdową (w obu kierunkach):
DW. WSCHODNI – … – Fieldorfa – Wał Miedzeszyński – Trakt Lubelski – Zwoleńska – Żegańska – … – WIŚNIOWA GÓRA ;
linia 213 skierowana zostanie na poniższą trasę objazdową:
w kierunku krańca BŁOTA:
GOCŁAW – … – Fieldorfa – Jugosłowiańska – Bora-Komorowskiego – Trasa Siekierkowska – Płowiecka – Trakt Lubelski – Lucerny – … – BŁOTA;
w kierunku krańca GOCŁAW trasa nie ulega zmianie.
Jednocześnie zmienia się przystanek krańcowy linii 213 na krańcu GOCŁAW z przystanku 05 na 02. Przystanek 05 dla linii 213 będzie obowiązywał jako przelotowy. Dla linii 225 w okresie obowiązywania powyższego etapu budowy jako krańcowy będzie obowiązywał przystanek 05 (zamiast 02).;
linia Z19 zostanie skierowana na trasę:
KOMBAJNISTÓW (tymczasowa pętla) – Bronowska – Wał Miedzeszyński – Trakt Lubelski – Borków – Juhasów – Mrówcza – Żegańska – Szpotańskiego - Widoczna – PKP WAWER;
Wznawia się funkcjonowanie przystanków:
PKP WAWER 04
ZWOLEŃSKA 01 i 04;
CYLICHOWSKA 01 i 02;
BORKÓW 02.
WIĄZANA 01 i 02;
MOTYLKOWA 01 i 02;
ŻONKILOWA 01 i 02;
ROGATKOWA 01;
Kursowanie linii 142, 147, 213, 702 oraz Z19 będzie odbywać się wg specjalnych rozkładów jazdy.
Dotychczasowe trasy linii 119, 305, N72 i N75 pozostają bez zmian.
A wracając do zmian około kolektorowych to za 10 dni powinna wrócic na swoją trasę linia 213 w obie kierunki.
Prawie się udało Tylko ten najbardziej interesujący mnie fragment oczywiście się nie udałKrzysiek_S pisze:A wracając do zmian około kolektorowych to za 10 dni powinna wrócic na swoją trasę linia 213 w obie kierunki.
Pogubiłem się w tych harmonogramach: Kiedy oddają rondo na Lucerny i przywracają 119 ?
I kiedy oddają odcinek TL od Zwoleńskiej do Bronowskiej ?
-
- Posty: 5115
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
To co podawałem było według harmonogramu z maja , aktualnie rondo wraz z częścią Kadetów i likwidacją wahadła ma byc otwarte 18 sierpnia [ sobota] . Info od biura koordynacji ....cns80 pisze:Prawie się udało Tylko ten najbardziej interesujący mnie fragment oczywiście się nie udał
Pogubiłem się w tych harmonogramach: Kiedy oddają rondo na Lucerny i przywracają 119 ?
I kiedy oddają odcinek TL od Zwoleńskiej do Bronowskiej ?
Odcinek Zwoleńska - Bronowska nie wiem kiedy otworzą , miał byc 15 sierpnia ale.... nie chciałbym znowu błędnie podac
Co do 119 to zapomnij o tej linii na ulicy Lucerny do końca roku.
213 pojedzie tylko prosto Kadetów i byc może coś jeszcze... ale nie 119.
Jeśli coś się sprawdzi to czekają nas jeszcze inne utrudnienia i byc może wahadła . Mówię ściśle o rejonie Zastów - Wawer.
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36742
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Udostępniam temat wydzielony z ogólnego wawerskiego, który jeszcze poczeka na decyzję, co do swego losu. Have fun!
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
-
- Posty: 5115
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
Dzięki. Myślę , że może warto zamknąc temat "Komunikacja w Wawrze" na wieki[ tylko do wglądu] bo nic dobrego nie przyniósł [ 213 inna historia] . I rozpocząc nową historie na bazie nowego lub jeszcze innego tematu w chwili jakiś konkretów.
Teraz do końca roku raczej innych nowości niż kolektorowych nie będzie.
Może tak byc?
Teraz do końca roku raczej innych nowości niż kolektorowych nie będzie.
Może tak byc?
-
- Posty: 5115
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
Jest jakby więcej osób w 213 , a co do 142 na Lucerny to trudno mi się wypowiedziec , bo rzadko kiedy z niej korzystam na tym odcinku. Za to 305 zyskało pasażerów po przełożeniu na Lucerny.rhemek pisze:Powinna być jakaś Zetka PKP Wawer-Lucerny-Kadetow-Bronowska.
A jak jest na Lucerny? Ludzie wolą 213 czy 142 na Wiatrak?
Co do pomysłu zetki to raczej na Gocław , jeśli wzmocnienie odcinkowe linii 213 nie zrobic?
Jeśli zajdzie taka potrzeba od września.
rhemek pisze:Powinna być jakaś Zetka PKP Wawer-Lucerny-Kadetow-Bronowska.
A jak jest na Lucerny? Ludzie wolą 213 czy 142 na Wiatrak?
Moim zdaniem mimo wszelkich przeciwności 119 powinno pojechać Kadetów. Ewentualnie Siekierkowską, Płowiecką i TL.
Z tego co widzę ludzie wolą 119/213, bo do 142 rzadko ktoś wsiada, a do 305 w ogóle nikt.
Ciekawe gdzie Dziś przy kościele tylko powachlował drzwiami, a przy Pielęgniarek w ogóle się nie zatrzymał i wyprzedził 213.Krzysiek_S pisze:Za to 305 zyskało pasażerów po przełożeniu na Lucerny.
Tylko że na Gocław jest czym dojechać, a na Bronowską jak zauważył rhemek nie. Moim zdanie powinna być zetka z Bronowskiej przez WM - Kadetów - Lucerny - Szpotańskiego i do Międzylesia lub większą pętlą przez Gocław (jeśli ludzie z Bronowskiej tego potrzebują). A za to 119 ewidentnie powinno wrócić na Lucerny, a jeśli by się udała także na Kadetów.Krzysiek_S pisze:Co do pomysłu zetki to raczej na Gocław , jeśli wzmocnienie odcinkowe linii 213 nie zrobic?
-
- Posty: 5115
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
Nie mam obrazu 305 z Lucerny tylko z Traktu , a tu ma wyraźnie lepszą frekwencje przez cały dzień niż miał na poprzedniej trasie stałej.Ciekawe gdzie Dziś przy kościele tylko powachlował drzwiami, a przy Pielęgniarek w ogóle się nie zatrzymał i wyprzedził 213.
Teraz nie wolą 119 bo jej nie ma na Lucerny. 213 z tego co zauważyłem ma teraz lepszą frekwencje niż w poprzednie wakacje. A po wakacjach klientów będzie o połowę więcej . Może byc niezabieralnośc w niektórych kursach , szczególnie rano. Stąd też propozycja wyznaczenia dodatkowych kursów 213 na trasie skróconej .cns80 pisze:Moim zdaniem mimo wszelkich przeciwności 119 powinno pojechać Kadetów. Ewentualnie Siekierkowską, Płowiecką i TL.
Z tego co widzę ludzie wolą 119/213, bo do 142 rzadko ktoś wsiada, a do 305 w ogóle nikt.
Co do 142/702 to trochę osób wysiada , jadąc z bazarków na Grochowie... poza szczytem
Co do dodatkowej zetki , Z19 niestety świeci pustkami , więc podobna linia z Lucerny na Kombajnistów też frekwencją nie powali. Może będzie troszkę więcej osób jak w Z19 bo Biedronkę otworzą i dojazd do Gimnazjum z Zerznia.
Jeśli lokalna konkurencyjna dla mnie prasa nie kłamie słowami Pani z MPWIK to ruch Zwoleńska - Bronowska przywrócą od 1 października , a do Lucerny 1 listopada.
Jak otworzą do Bronowskiej zamykają odcinek do hotelu i Borowieckiej dalej.
Zrobiłem już krok w celu weryfikacji podanych danych i wkrótce podam co i jak. A w przyszłym roku od marca wszystko od nowa Później kopanie Lucerny, Mrówczej...
Myślę , że od listopada lub prędzej od grudnia/ stycznia cały układ wróci do stanu przed budowy. Nikt nie będzie projektował nowego układu jak są plany ponownego rozgrzebania w kolejnym roku oraz zajęcia następnych odcinków i ulic.
Taki stały układ będzie chyba możliwy dopiero koło 2014 roku jak nie później.
Ale jęczą że chcą przywrócenia.Krzysiek_S pisze:Teraz nie wolą 119 bo jej nie ma na Lucerny.
Bo pasażerowie zabranej 119 też czymś jeździć muszą.Krzysiek_S pisze:213 z tego co zauważyłem ma teraz lepszą frekwencje niż w poprzednie wakacje. A po wakacjach klientów będzie o połowę więcej . Może byc niezabieralnośc w niektórych kursach , szczególnie rano.
Zdecydowanie lepsze byłoby tu 119 bo dawałoby więcej możliwości obsługując przy okazji odcinek niezabieralny.Krzysiek_S pisze:Stąd też propozycja wyznaczenia dodatkowych kursów 213 na trasie skróconej .
-
- Posty: 5115
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
Trochę OT w tym akurat temacie. Ale najlepszym docelowym rozwiązaniem byłoby chyba 119 przez Nowozabielską [ żeby zaliczyło rejon pętli Gocław ] oraz dalej po trasie obecnej linii 168. Tylko coś mi się obiło ostatnio o uszy , że ta ulica będzie za wąska na komunikacje... Wtedy takie 119 mogłoby byc silne . A 213 przez Ostrobramską [ luźny pomysł] zamiast 168. OTcns80 pisze:Zdecydowanie lepsze byłoby tu 119 bo dawałoby więcej możliwości obsługując przy okazji odcinek niezabieralny.
Wracając do dnia dzisiejszego. Ja patrze realnie co może byc. I obecnie do końca robót kolektorowych nie ma szans na powrót 119 na Lucerny. Dlatego jak będzie hipotetycznie niezabieralnośc w 213 warto dodac dodatkowe skrócone kursy.
Jak już mówiłem 119 raczej wróci od listopada [ do końca roku] na starą trasę.
W projekcie planu zagospodarowania przestrzennego nie ma możliwości wpuszczenia autobusu na Nowozabielską co moim zdaniem jest potwornym błędem.Krzysiek_S pisze:Ale najlepszym docelowym rozwiązaniem byłoby chyba 119 przez Nowozabielską [ żeby zaliczyło rejon pętli Gocław ] oraz dalej po trasie obecnej linii 168. Tylko coś mi się obiło ostatnio o uszy , że ta ulica będzie za wąska na komunikacje...
-
- Posty: 5115
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
No właśnie , warto zrobic silne 119 , ale bez zaliczenia linii z Gocławia traci dużo na swej wartości. W projekcie planu były zaznaczone przystanki na Nowozabielskiej ale nie na całej ulicy , która zresztą nie dochodziła do Stoczniowców. A obecnie projektowana ulica ma dojśc do ronda przy TS , tylko właśnie ma miec chyba tylko 5 czy 5,5 metra przynajmniej miejscami co dyskwalifikuje ją na zbiorkom...cns80 pisze:W projekcie planu zagospodarowania przestrzennego nie ma możliwości wpuszczenia autobusu na Nowozabielską co moim zdaniem jest potwornym błędem.Krzysiek_S pisze:Ale najlepszym docelowym rozwiązaniem byłoby chyba 119 przez Nowozabielską [ żeby zaliczyło rejon pętli Gocław ] oraz dalej po trasie obecnej linii 168. Tylko coś mi się obiło ostatnio o uszy , że ta ulica będzie za wąska na komunikacje...