Obiegi i obsługa połączeń SKM

Moderator: JacekM

Lonik
Posty: 491
Rejestracja: 30 cze 2010, 16:34
Lokalizacja: Otwock

Post autor: Lonik » 26 sie 2012, 20:20

Nastąpi roszada na wszystkich obiegach S2 i S3.

Planowane rozdysponowanie taboru od 3 IX.
Załączniki
Zestawienie SKM od 3 IX..GIF
Planowane rozdysponowanie taboru od 3 IX.
Zestawienie SKM od 3 IX..GIF (9.29 KiB) Przejrzano 2198 razy

kubaS1
Posty: 72
Rejestracja: 14 sie 2012, 19:49

Post autor: kubaS1 » 26 sie 2012, 21:46

żenada....
na S9 wpuszczają najnowszy tabor 3x35we które było kupione cytując władze "głównie do obsługi linii S1"
Tymczasem na S1 wpuszczają raptem 2 impulsy i niestety 2 podwójne 14we, które za pewne nie raz się rozkraczą.
Super, brawo -.-

w dodatku jeden impuls będzie w rezerwie... bez sensu. 14we powinno być rezerwą

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 26 sie 2012, 21:57

A w przypadku SKMki to nie działa zasada, że jak gorszy skład wyjedzie za lepszy (nowocześniejszy) to należy się kara ze strony ZTMu? ;-) Bo wtedy rezerwa Impulsowa i planowe wpuszczanie do ruchu 14WE byłoby sensowne.

kubaS1
Posty: 72
Rejestracja: 14 sie 2012, 19:49

Post autor: kubaS1 » 26 sie 2012, 22:29

jeśli tak jest to zasada ta jest zupełnie bez sensu. No ale cóż...

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 26 sie 2012, 22:42

ashir pisze:Bo wtedy rezerwa Impulsowa i planowe wpuszczanie do ruchu 14WE byłoby sensowne.
Ale jeśli obieg jest na 14WE, to przecież SKM nie będzie płacić kary za wysyłanie cały czas lepszego składu...
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

kubaS1
Posty: 72
Rejestracja: 14 sie 2012, 19:49

Post autor: kubaS1 » 26 sie 2012, 23:13

Idąc tym tropem SKM mogłoby 'planowo' dać 7x 14we na S1 żeby nie zapłacić nigdy żadnej kary, ale to przecież bez sensu. Po coś się te obiegi układa.

Ale powiedzcie, czy stan rzeczywisty obiegów pokrywa się z planem?

VLnt7
Posty: 743
Rejestracja: 15 maja 2012, 11:57

Post autor: VLnt7 » 27 sie 2012, 0:48

kubaS1 pisze:żenada....
na S9 wpuszczają najnowszy tabor 3x35we które było kupione cytując władze "głównie do obsługi linii S1"
Tymczasem na S1 wpuszczają raptem 2 impulsy i niestety 2 podwójne 14we, które za pewne nie raz się rozkraczą.
Super, brawo -.-

w dodatku jeden impuls będzie w rezerwie... bez sensu. 14we powinno być rezerwą
Dwa słowa: ... no dobra, pięć. Szybka Kolej Miejska w Warszawie.
2 lata temu: S1 - 1*EN57, S2 - 14WE, 2*19WE, S9 - obsługa KM
Rok temu: S1 - EN57, 14WE, rzadziej 19WE, S2 - 27WE, 19WE, S9 - 27WE
Dostrzegam schemat priorytetów. Odwrotnie proporcjonalny do... a, nieważne.

kubaS1
Posty: 72
Rejestracja: 14 sie 2012, 19:49

Post autor: kubaS1 » 27 sie 2012, 6:54

Rzeczywiście ciężko tego nie zauważyć.
Ale w sumie 2x14we i tak jest dłuższe niż Impuls. Gorzej jak podstawią skład pojedynczy....

Awatar użytkownika
marcin89
Posty: 832
Rejestracja: 13 paź 2008, 16:03
Lokalizacja: Sulejówek

Post autor: marcin89 » 27 sie 2012, 14:22

Patrząc na wysokość peronów nawet ma to sens ;p
Na S1 są tylko wysokie wiec tam nadają sie 14 i 19we ;)

VLnt7
Posty: 743
Rejestracja: 15 maja 2012, 11:57

Post autor: VLnt7 » 27 sie 2012, 15:18

marcin89 pisze:Patrząc na wysokość peronów nawet ma to sens ;p
Na S1 są tylko wysokie wiec tam nadają sie 14 i 19we ;)
No, cholernie wysokie te perony. Aż potrzebna jest drabina, żeby zejść do elfa, bo jeśli ot tak wskoczymy, to połamiemy sobie wszystkie kości.

A tak przy okazji:
Obrazek

Nxo
Posty: 651
Rejestracja: 22 lut 2011, 10:42
Lokalizacja: Otwock Mały

Post autor: Nxo » 27 sie 2012, 15:37

marcin89 pisze:Patrząc na wysokość peronów nawet ma to sens ;p
Na S1 są tylko wysokie wiec tam nadają sie 14 i 19we ;)
szczególnie w Falenicy gdzie do podłoga elfa jest niewiele niżej niż peron :(
a do 14 i 19 trzeba drabiny /tak jak to napisał kolega VLnt7/ żeby wejść


VLnt7 z kiedy to zdjęcie ??

VLnt7
Posty: 743
Rejestracja: 15 maja 2012, 11:57

Post autor: VLnt7 » 27 sie 2012, 16:18

27 października 2011.
sauce

Nxo
Posty: 651
Rejestracja: 22 lut 2011, 10:42
Lokalizacja: Otwock Mały

Post autor: Nxo » 28 sie 2012, 10:45

Dzis coś w obiegach na S1 się pozmieniało

Albo jakaś awaria albo planowe przesunięcie

Codziennie jeżdżę 27 we o 8:16 z otwocka
późniejsze obiegi to
2x19WE
1x35WE
1x27WE
2x14WE
XXX
XXX

a dziś
o 9:16 z otwocka było 27 WE
a później to
2x19WE
1x27WE
1x27WE
1x27WE
i reszty nie widziałem

VLnt7
Posty: 743
Rejestracja: 15 maja 2012, 11:57

Post autor: VLnt7 » 28 sie 2012, 12:05

Dzisiaj po trójce elfików jest prawdopodobnie 107+108.
Ostatni z tej trójki zaliczył opóźnienie, dopiero wyjechał. Około 16 minut.

kubaS1
Posty: 72
Rejestracja: 14 sie 2012, 19:49

Post autor: kubaS1 » 28 sie 2012, 13:48

widziałem 505 jadące do Otwocka

ODPOWIEDZ