Obiegi i obsługa połączeń SKM
Moderator: JacekM
żenada....
na S9 wpuszczają najnowszy tabor 3x35we które było kupione cytując władze "głównie do obsługi linii S1"
Tymczasem na S1 wpuszczają raptem 2 impulsy i niestety 2 podwójne 14we, które za pewne nie raz się rozkraczą.
Super, brawo -.-
w dodatku jeden impuls będzie w rezerwie... bez sensu. 14we powinno być rezerwą
na S9 wpuszczają najnowszy tabor 3x35we które było kupione cytując władze "głównie do obsługi linii S1"
Tymczasem na S1 wpuszczają raptem 2 impulsy i niestety 2 podwójne 14we, które za pewne nie raz się rozkraczą.
Super, brawo -.-
w dodatku jeden impuls będzie w rezerwie... bez sensu. 14we powinno być rezerwą
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
Ale jeśli obieg jest na 14WE, to przecież SKM nie będzie płacić kary za wysyłanie cały czas lepszego składu...ashir pisze:Bo wtedy rezerwa Impulsowa i planowe wpuszczanie do ruchu 14WE byłoby sensowne.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
Dwa słowa: ... no dobra, pięć. Szybka Kolej Miejska w Warszawie.kubaS1 pisze:żenada....
na S9 wpuszczają najnowszy tabor 3x35we które było kupione cytując władze "głównie do obsługi linii S1"
Tymczasem na S1 wpuszczają raptem 2 impulsy i niestety 2 podwójne 14we, które za pewne nie raz się rozkraczą.
Super, brawo -.-
w dodatku jeden impuls będzie w rezerwie... bez sensu. 14we powinno być rezerwą
2 lata temu: S1 - 1*EN57, S2 - 14WE, 2*19WE, S9 - obsługa KM
Rok temu: S1 - EN57, 14WE, rzadziej 19WE, S2 - 27WE, 19WE, S9 - 27WE
Dostrzegam schemat priorytetów. Odwrotnie proporcjonalny do... a, nieważne.