Na 512 jeździły przez całe lata i dawały radę. Na Rakowcu nic się przecież nie zmieniło. Zostaje prawoskręt w Świętokrzyską, aczkolwiek tam teraz spokojnie można się łamać na dwa pasy.Glonojad pisze:A te sztywniaki na 128 to dadzą sobie radę? Skręt z Pawińskiego w lewo jest dość ciasny, ze Świętokrzyskiej od Tamki w Nowy Świat i z powrotem też wiele miejsca nie ma...
Poprawa komunikacji na Ochocie
Moderator: Wiliam
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
512 jakoś sobie dawało radę.Glonojad pisze:A te sztywniaki na 128 to dadzą sobie radę? Skręt z Pawińskiego w lewo jest dość ciasny, ze Świętokrzyskiej od Tamki w Nowy Świat i z powrotem też wiele miejsca nie ma...
![;-) ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
128 to jest jednak linia na częste solówki. Więc wolałbym, żeby jeździła częściej na krótszych wozach. Jednak daje sobie radę na SU12, zwłaszcza jeśli chodzi o ciasne uliczki i miejsce na Mariensztacie.
[ Dodano: |29 Sie 2012|, 2012 10:54 ]
O, niechcący zdublowałem Twój post z tym 512.pawcio pisze:Zostaje prawoskręt w Świętokrzyską
![;-) ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![chtry :>](./images/smilies/chytry.gif)
Tylko jak taka solówka nie wpasowała się w koordynację z 175 i 504 na Zawiszy to mogła pęknąć w spawach.reserved pisze:128 to jest jednak linia na częste solówki. Więc wolałbym, żeby jeździła częściej na krótszych wozach. Jednak daje sobie radę na SU12, zwłaszcza jeśli chodzi o ciasne uliczki i miejsce na Mariensztacie.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Mam nadzieję bo jednak założenia projektu łączenia 157 i 512 w 128 były takie, że linia będzie jeździć w szczycie co 8 minut.Glonojad pisze:Uczelnie wracają od października - może wówczas 128, bez wątpienia uczelniana, się wzmocni. Zwłaszcza, że zejdzie remont Marszałkowskiej.
Jak już wspomniano 512 sobie radziło, 157 też a i przez jakiś czas część brygad na 128 równieżGlonojad pisze:A te sztywniaki na 128 to dadzą sobie radę? Skręt z Pawińskiego w lewo jest dość ciasny, ze Świętokrzyskiej od Tamki w Nowy Świat i z powrotem też wiele miejsca nie ma...
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Tylko to większe skądś trzeba było wziąć. Dawcą (nie wprost, oczywiście) okazało się 175. No i można teraz dywagować, która opcja jest lepsza.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Tyle, że wielkopojemne 128 miałoby sens gdyby nie jeździło na Szczęśliwice gdzie długi wóz jest zbędny a solówka wystarczy. Gdyby 128 jeździło do Żwirki i Wigury a później w Pruszkowską, Pawińskiego, Korotyńskiego i Mołdawską , Racławicką do Śródmieścia to wielkopojemne na 128 miałbyby sens. Tylko wtedy 228 musiałoby zostać wzmocnione by zastąpić 128 w relacji Szczęśliwice-Rakowiec.pawcio pisze:Tak. Ale to nie rozwiązuje problemu niezabieralnej na Zawiszy solówki, która się źle podpasowała pod 175 i 504.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27425
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
No ale moment - nowe 128 nie obsłużyłoby żadnego nowego przystanku, więc nie miałoby więcej pasażerów niż obecne, ergo - jeśli na starej trasie solówki są wystarczające, to na nowej też by musiały.reserved pisze:Dłuższe wozy by nie marnowały się tam gdzie są niepotrzebne.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Skrócenie miałoby zmniejszyć wozokilometry robione długim wozem na odcinku gdzie solówka wystarczy.fik pisze:Skrócenie trasy miałoby zwiększyć popyt?dzidek pisze:Gdyby 128 jeździło do Żwirki i Wigury a później w Pruszkowską, Pawińskiego, Korotyńskiego i Mołdawską , Racławicką do Śródmieścia to wielkopojemne na 128 miałbyby sens.