Flixbus (d. PolskiBus)
Moderator: JacekM
Oczywistą oczywistością jest, że zawsze i wszystko jest łatwiejsze jeśli jest w jednym miejscu, ale powtarzam, że pętla przy Wilanowskiej z gumy nie jest, a Polski Bus z miesiąca na miesiąc dokłada nowe kierunki i zwiększa liczbę kursów na liniach już istniejących.
Jednak patrząc na możliwości komunikacyjne w Warszawie i zakładając, że koniecznie jest rozbicie na 2 huby to chyba przyznacie, że bezpośrednie połączenie między oboma hubami jedyną istniejącą w tym mieście linią metra to i tak rozwiązanie najlepsze z możliwych.
Jednak patrząc na możliwości komunikacyjne w Warszawie i zakładając, że koniecznie jest rozbicie na 2 huby to chyba przyznacie, że bezpośrednie połączenie między oboma hubami jedyną istniejącą w tym mieście linią metra to i tak rozwiązanie najlepsze z możliwych.
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
I tak i tak muszą latać z bagażami. Chyba że mieszkają przy dworcu autobusowym i poodróżują do celu tuż przy dworcu na miejscu. Ale co to zmienia wobec obiektywnych przesłanek o braku miejsca itp.?reserved pisze:Ale zauważ, że na metro trzeba bilet kupić, nie zawsze się ludziom chce latać z bagażami
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
Ze względu na dynamiczny rozwój siatki połączeń, coraz bardziej pilna wydaje się potrzeba wynajęcia lub kupna przez PolskiegoBusa jakiegoś placu, na którym można byłoby urządzić własny dworzec autobusowy wraz z placem postojowym. W sobotę jechałem kursem linii P9 o 14:00 z Metra Wilanowska. Trzy autokary zabierające ludzi plus jeden po skończonej podróży zajęły całą długość peronu. Na przystanku był natomiast taki tłok, że ciężko było się przecisnąć. Rozbijanie pętli na różne miejsca stolicy jest bezcelowe - muszą być przesiadki.
Ale mówimy o przesiadkach.MeWa pisze:Chyba że mieszkają przy dworcu autobusowym i poodróżują do celu tuż przy dworcu na miejscu.
To, że...MeWa pisze:Ale co to zmienia wobec obiektywnych przesłanek o braku miejsca itp.?
MZ pisze:coraz bardziej pilna wydaje się potrzeba wynajęcia lub kupna przez PolskiegoBusa jakiegoś placu, na którym można byłoby urządzić własny dworzec autobusowy wraz z placem postojowym.
To zależy, skąd. Bo na Wilanowską dojazd z Dworca Zachodniego lub z Okęcia (z lotniska) też taki prosty nie jest. A przesiadki w tych relacjach też są częste.Rosa pisze:Dobrze że wykorzystuja to co jest i to wykorzystują tereny przy metrze a nie np Dw Zachodni do ktorego dojazd jest kiepski.
Nigdzie nie da się znaleźć dobrego miejsca z dobrym dojazdem zewsząd.
Skąd wziąć dodatkowe przystanki?reserved pisze:Może po prostu należy jakoś porządniej zorganizować postoje przy M Wilanowska a nie tak na zasadzie jednego przystanku gdzie podjeżdżają wszystkie autobusy?
Wystarczy, że PB właściwie poinformuje swoich pasażerów o sposobie dotarcia z MM na MW i odwrotnie oraz właściwie ustawi skomunikowania. Wybrali chyba najlepsze lokalizacje z możliwych.