Wawerskie czasówki
Moderator: Wiliam
-
- Posty: 5095
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
Mówisz o Nowozabielskiej.? Jeśli tak to dobrze mówiłem, że są przystanki. Nie zobaczę bo mi się cos długo otwiera:)cns80 pisze:Niby są dwa zespoły w okolicach Gułowskiej i Ogrody
W nowszym planie jest to samo, chociaż oficjalnie go jeszcze nie ma.
A 5,5 metra czytałem chyba w opisie do projektu[ jak był przetarg].
Dobra kończmy ten OT, bo nas pogonią
-
- Posty: 5095
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
Jak kolega Paweł wspominał na innym pod forum 147 jest już niezabieralne rano od Bronowskiej, a jak jest z 213 na Lucerny też rano [ tu zwracam się do kolegi Cns80] ? Niestety w tym tygodniu nie mam podglądu na sytuacje
A takie Z19 jeździ z góra 5 osobami na pokładzie [ a zazwyczaj 0-2].
3 brygady jawnie się marnują w chwili gdy na sąsiedniej linii jest niewystarczająca podaż w stosunku do popytu.
119 w czasie wakacji przywoziło na tymczasową pętlę około 15-20 osób . Ciekawe jak teraz?
A takie Z19 jeździ z góra 5 osobami na pokładzie [ a zazwyczaj 0-2].
3 brygady jawnie się marnują w chwili gdy na sąsiedniej linii jest niewystarczająca podaż w stosunku do popytu.
119 w czasie wakacji przywoziło na tymczasową pętlę około 15-20 osób . Ciekawe jak teraz?
-
- Posty: 5095
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
Kolejne zmiany związane z kolektorem mają nastąpic w okolicach 30 września.
Obecnie z różnym stopniem prawdopodobieństwa mogą byc trzy warianty organizacji komunikacji zbiorowej związanej z:
- otwarcie Traktu Lubelskiego na odcinku Zwoleńska - Bronowska
- otwarcie Traktu Lubelskiego na odcinku Zwoleńska - Bronowska wraz zamknięciem odcinka Zwoleńska - Borków.
- zamknięciem Traktu Lubelskiego na odcinku Zwoleńska - Borków bez otwarcia pozostałych odcinków.
Ostatni wariant jest najmniej prawdopodobny.
Odcinek Traktu Lubelskiego Bronowska - Kadetów/ Lucerny otwarcie dopiero pod koniec roku , nie ma w tej chwili konkretnej daty.
Według takiej wstępnej analizy sytuacji według mnie mogą ale muszą byc takie zmiany.
W przypadku pierwszym 119 i 147 do Międzylesia/ WG przez Zwoleńską, Z19 papa.
Resztę bez zmian.
W przypadku drugim 119 i 147 tak jak w wariancie pierwszym + 142/702 Kadetów - Wał +Z19 ze Strzygłowskiej na Gocław. Resztę linii bz.
W przypadku trzecim 119 nadal skrócone do Kombajnistów, 147 przez Kadetów- Lucerny, 142/702 Kadetów - Wał oraz linia Z47 Zwoleńska - PKP Międzylesie [ pod warunkiem , że dałoby się zawrócic] i Z19 Strzygłowska - PKP Wawer.
Obecnie z różnym stopniem prawdopodobieństwa mogą byc trzy warianty organizacji komunikacji zbiorowej związanej z:
- otwarcie Traktu Lubelskiego na odcinku Zwoleńska - Bronowska
- otwarcie Traktu Lubelskiego na odcinku Zwoleńska - Bronowska wraz zamknięciem odcinka Zwoleńska - Borków.
- zamknięciem Traktu Lubelskiego na odcinku Zwoleńska - Borków bez otwarcia pozostałych odcinków.
Ostatni wariant jest najmniej prawdopodobny.
Odcinek Traktu Lubelskiego Bronowska - Kadetów/ Lucerny otwarcie dopiero pod koniec roku , nie ma w tej chwili konkretnej daty.
Według takiej wstępnej analizy sytuacji według mnie mogą ale muszą byc takie zmiany.
W przypadku pierwszym 119 i 147 do Międzylesia/ WG przez Zwoleńską, Z19 papa.
Resztę bez zmian.
W przypadku drugim 119 i 147 tak jak w wariancie pierwszym + 142/702 Kadetów - Wał +Z19 ze Strzygłowskiej na Gocław. Resztę linii bz.
W przypadku trzecim 119 nadal skrócone do Kombajnistów, 147 przez Kadetów- Lucerny, 142/702 Kadetów - Wał oraz linia Z47 Zwoleńska - PKP Międzylesie [ pod warunkiem , że dałoby się zawrócic] i Z19 Strzygłowska - PKP Wawer.
-
- Posty: 5095
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
Umowa z firmą Pol Aqua jest ważna do 31 grudnia 2012 roku .osa pisze:Ile to jeszcze będzie trwało? Wydaje mi się, że ta budowa już dawno miała się skończyć.
W pierwotnej wersji umowa dotyczyła tylko budowy kolektora . Poza przetargiem wybrano tą samą firmę , żeby zbudowano od razu kanały zbiorcze.
Obecnie chyba zakończyła się budowa kolektora jako takiego[ lub w ciągu kilku najbliższych dni] na ostatnim odcinku na północ od Bronowskiej , trwa teraz budowa zbiorówki.
Jedni mówią o zakończeniu prac na odcinku Bronowska - Kadetów/ Lucerny do końca listopada inni , że do końca roku.
Zupełnie inna firma będzie budowac kanał ściekowy od Zwoleńskiej do Borków , a docelowo , aż do ulicy Borowieckiej. W przyszłym roku inna firma zbuduje kanał od Kadetów do Klimontowskiej [ mój odcinek] pod Traktem Lubelskim.
Jeszcze co innego miał/ ma budowac ZDM [ przetarg] . Firma wyłoniona w przetargu ZDM ma/ miała przebudowac Trakt Lubelski na odcinku kolektorowym i Zwoleńską do stanu ostatecznego z kanalizacją deszczową. Cisza coś ostatnio o tym.
No i jeszcze tunel....
-
- Posty: 2852
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
-
- Posty: 5095
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
Ja jednak jestem teraz sceptyczny.Colony pisze:Jak sądzę docelowo Z zmieni się tam w 2.
Kilka razy jechałem Z19 i ludzi jest garstka co wsiadają/ wysiadają na tym odcinku Borków- Juhasów. Po drugie przystanki są tymczasowe i nie ma miejsca na poszerzenie ich już nie mówiąc o zatokach. Po trzecie dzielnica przewiduje tam przywrócenie progów .
Po czwarte już na dniach będzie przetarg na budowę Panny Wodnej do Traktu Lubelskiego i tam bym widział komunikacje. Jak będzie tu i tu komunikacja to wzajemnie będą sobie zabierac pasażerów, efekt linie co 30/40 minut.
Więc dodatkowe ciągi komunikacje ze zbiorkomem to według mnie Przewodowa i Panny Wodnej[ Skalnicowa].
Przydałby się jeszcze jeden ciąg S- N ale infrastruktury nie ma. Jedynie Mozaikowa ale to chyba za blisko Patriotów i torów
Byłem zwolennikiem komunikacji na Borków- Juhasów ale teraz jak już napisałem jestem sceptyczny.
Niewykonalne bo 147 to zwykle takie same lub większe wozy niż 119 więc skoro 119 nie mieści się na Kadetów (prawdopodobnie przez odcinek Nowozabielska-Poprawna i skrzyżowanie z Poprawną) to 147 też tam nie pojedzie.Krzysiek_S pisze:W przypadku trzecim 119 nadal skrócone do Kombajnistów, 147 przez Kadetów- Lucerny, 142/702 Kadetów - Wał oraz linia Z47 Zwoleńska - PKP Międzylesie [ pod warunkiem , że dałoby się zawrócic] i Z19 Strzygłowska - PKP Wawer.
119 do Kombajnistów nadal uważam za debilizm, bo tam powinno być Z19 (a raczej Z47), a 119 powinno iść na TŚ-Płowiecka-TL i dalej starą trasą.
Zamówienie uzupełniające w trybie z wolnej ręki.Krzysiek_S pisze: Poza przetargiem wybrano tą samą firmę , żeby zbudowano od razu kanały zbiorcze.
Ta firma rusza już 1-go października, bo dogadałem się z nimi na odbiór ziemi z wykopu.Krzysiek_S pisze:Zupełnie inna firma będzie budowac kanał ściekowy od Zwoleńskiej do Borków , a docelowo , aż do ulicy Borowieckiej.
Odcinek do pokonania pieszo między tymi ulicami jest dość znaczny więc ja bym był za pozostawieniem jakiejś linii na Borków/Juhasów.Krzysiek_S pisze:Po czwarte już na dniach będzie przetarg na budowę Panny Wodnej do Traktu Lubelskiego i tam bym widział komunikacje. Jak będzie tu i tu komunikacja to wzajemnie będą sobie zabierac pasażerów, efekt linie co 30/40 minut.
Po budowie kolektora ja bym widział 213 jako 4 oddzielne linie co 30/40 min odpowiednio ze soba skoordynowane:
1. jak dotychczas
2.Bysławska - Patriotów - Przewodowa - Zasadowa - Panny Wodnej - TL - Kadetów - WM - TŚ - Gocław (to są małe wozy więc sobie zawrócą na skrzyżowaniu Umińskiego/BK/Jugosławiańska albo mogą robić pętlę przez BK -Fieldorfa - Umińskiego co da więcej przesiadek)
3. Aleksandrów - jak dotychczas - Przewodowa - WM - jak dotychczas Gocław
4. Bysławska - Patriotów Panny Wodnej Mrówcza -Juhasów - Borków - TL - Bronowska - WM - TŚ -Gocław
Do tego wzmocnione 147 i 119 wyprostowane przez Kadetów, a reszta po starej trasie.
-
- Posty: 5095
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
A pamiętasz propozycje z linią 115 , miały byc tam autobusy 12m. Więc nie chodzi o te skrzyżowanie, chociaż fakt problematyczne. A 119 to już mówiłem z jakiego powodu nie jest na Kadetów[ chociaż się z tym nie zgadzasz]. Chyba , że wiesz coś więcej?cns80 pisze:Niewykonalne bo 147 to zwykle takie same lub większe wozy niż 119 więc skoro 119 nie mieści się na Kadetów (prawdopodobnie przez odcinek Nowozabielska-Poprawna i skrzyżowanie z Poprawną) to 147 też tam nie pojedzie.
119 do Kombajnistów nadal uważam za debilizm, bo tam powinno być Z19 (a raczej Z47), a 119 powinno iść na TŚ-Płowiecka-TL i dalej starą trasą.
Tak chyba do 50% wartości zamówienia głównego.cns80 pisze:Zamówienie uzupełniające w trybie z wolnej ręki.
Czyli realizowany będzie wariant numer dwa[ chyba że będzie ruch wahadłowy].cns80 pisze:Ta firma rusza już 1-go października, bo dogadałem się z nimi na odbiór ziemi z wykopu.
[ Dodano: |25 Wrz 2012|, 2012 11:59 ]
Najpierw to trzeba przekonac dzielnice na dołożenie się do inwestycji komunikacyjnych[zbiorkomu] , bo strasznie są oni oporni. Fakt kasy mało.cns80 pisze:Po budowie kolektora ja bym widział 213 jako 4 oddzielne linie co 30/40 min odpowiednio ze soba skoordynowane
Bez tego nie będzie zbiorkomu na Borków - Juhasów, Przewodowej itp.