I tu pełna zgodność. Tylko nie ma cudów, jak 17-dojedzie do Dewajtis to już tylko na Młocinach może zakręcić. Identyczna sytuacja jest na końcu 33. Tylko, że ją chcesz wzmacniać a 17 ciąć. I tego (jak widać nie tylko ja) nie możemy zrozumieć.osa pisze:Pierwszy spory odpływ pasażerów z 17-ki jest przy AWF-ie, drugi - przy Szpitalu Bielańskim, trzeci - w zależności od pory dnia - przy Dewajtis. Reszta niezbyt już licznych pasażerów wysiada na kolejnych przystankach do Przy Agorze. Przy Cm. Włoskim - pojedynczy. Dalej to już podróżuje głównie powietrze.
(!) Dyskusje o sieci linii tramwajowych
Moderator: Wiliam
Może jakiś patent na dematerializację co 2 tramwaju?Paweł D. pisze:Tylko, że ją chcesz wzmacniać a 17 ciąć. I tego (jak widać nie tylko ja) nie możemy zrozumieć.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
Zdaje się, że ciężko Wam zrozumieć jeden drobiazg: ja wcale nie chcę likwidować 17-ki na Bielanach, tylko proponuję dostosować częstotliwość jej kursów do popytu na nie. Albo przynajmniej nie dublować 17-ki na tym najmniej uczęszczanym odcinku 6-ką. To już by było coś.
Rozumiem, że lekką ręką można by tworzyć silne linie na peryferyjnych trasach, tylko w końcu przyjdzie za to zapłacić rachunek. Np. przypominam sobie, jak Glonojad proponował silną 15-kę na Marymont-Potok (byłem przeciw), podczas gdy tramwaje na Żoliborzu wożą garstkę pasażerów nawet co 10 minut, a niedługo potem pomstował, bo ZTM pociął rozkład silnej 1-ki.
Rozumiem, że lekką ręką można by tworzyć silne linie na peryferyjnych trasach, tylko w końcu przyjdzie za to zapłacić rachunek. Np. przypominam sobie, jak Glonojad proponował silną 15-kę na Marymont-Potok (byłem przeciw), podczas gdy tramwaje na Żoliborzu wożą garstkę pasażerów nawet co 10 minut, a niedługo potem pomstował, bo ZTM pociął rozkład silnej 1-ki.
Zdaje się, że nam (tzn mi na pewno, dołączam się do opinii większości chyba ) trudno zrozumieć taki drobiazg, że podobna sytuacja jest na końcówkach żerań-fsowskich, górczewskich, młocińskich-od-żeromskiego i pewnie coś jeszcze, natomiast Ty się uparłeś ciąć tą jedną jedyną 17, jakby od tego niewiemco zależało.
No ale co ma być efektem tego przeglądu? Pocięcie podaży? No załóżmy, że nawet. Jedyną metodą jest więc zakrańcowanie linii wcześniej. To wcześniej to zazwyczaj niebardzojestgdzie. Żerańska - gdzie masz najbliższą inną czynną pętlę? Annopol czy krzaki vel ZOO?
Zaczynam się poważnie obawiać, że zaraz wykluje się tu wniosek, że trzeba ze 2-3 linie połączyć w jakiś jeden pokręcony obwód, bo na końcówkach puste, a w centrum podaż jest potrzebna. A w ramach implikacji objawi się jakiś pomysł racjonalizatorski typu ostatniego 40, tylko całotygodniowo i z wykrojenia brygad czegoś silnego...
Zaczynam się poważnie obawiać, że zaraz wykluje się tu wniosek, że trzeba ze 2-3 linie połączyć w jakiś jeden pokręcony obwód, bo na końcówkach puste, a w centrum podaż jest potrzebna. A w ramach implikacji objawi się jakiś pomysł racjonalizatorski typu ostatniego 40, tylko całotygodniowo i z wykrojenia brygad czegoś silnego...
W k0ońcu zaczynacie pieprzyć do rzeczy, towarzyszu!osa pisze: ja wcale nie chcę likwidować 17-ki na Bielanach, tylko proponuję dostosować częstotliwość jej kursów do popytu na nie. Albo przynajmniej nie dublować 17-ki na tym najmniej uczęszczanym odcinku 6-ką. To już by było coś.
To 6 jest tam zbędna, nie 17.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Tylko kto tę 6-kę utworzył? Wystarczył jeden tekst w śp. ”ŻW”, że na odbudowanym wiadukcie przy Dworcu Gdańskim będzie tylko jedna linia tramwajowa, a ZTM w te pędy reanimował zakręconego muchowoza.
A jeśli chodzi o końcówki, to akurat ta na Żeraniu Wschodnim została rozwiązana w miarę przyzwoicie. Tzn. wystarczyłaby tam 4-ka co 10 min. Tak zdaje się było rok temu, gdy zaczęły się zmiany na Pradze i do Żerania Wsch. ZTM dorzucił - chyba jednak niepotrzebnie - 28.
Końcówka żerańska - było już wałkowane, że 16-ka niepotrzebnie przejeżdża przez most Gdański, więc niekoniecznie o skracaniu jest mowa. ZTM trzyma pewnie 16-kę w krzakach, żeby lekkim ruchem dołożyć ją do stada żerańskich muchowozów, jak tylko przybędzie torów na pętli Żerań FSO.
A jeśli chodzi o końcówki, to akurat ta na Żeraniu Wschodnim została rozwiązana w miarę przyzwoicie. Tzn. wystarczyłaby tam 4-ka co 10 min. Tak zdaje się było rok temu, gdy zaczęły się zmiany na Pradze i do Żerania Wsch. ZTM dorzucił - chyba jednak niepotrzebnie - 28.
Końcówka żerańska - było już wałkowane, że 16-ka niepotrzebnie przejeżdża przez most Gdański, więc niekoniecznie o skracaniu jest mowa. ZTM trzyma pewnie 16-kę w krzakach, żeby lekkim ruchem dołożyć ją do stada żerańskich muchowozów, jak tylko przybędzie torów na pętli Żerań FSO.
-
- Posty: 868
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:12
Przestancie kombinowac. Wystarczy 6 wycofac z Marymonckiej.
17 musi jezdzic co 5 minut w szczycie inaczej ludzie nie bede czekac i podejda do metra. Wysoka czestotliwosc przyciaga pasazerow, zmniejszysz do 10/15 to bedziesz mogl tory na Marymonckiej zaorac. Trzeba te 5 minut utrzymac rowniez ze wzgledu Tarchodworow w przyszlosci. Teraz obnizysz, ludzie odejda potem moze ich sie nie da spowrotem przyciagnac. Jak przyzwyczaisz ludzi do slabej podazy to juz nie wroca.
17 musi jezdzic co 5 minut w szczycie inaczej ludzie nie bede czekac i podejda do metra. Wysoka czestotliwosc przyciaga pasazerow, zmniejszysz do 10/15 to bedziesz mogl tory na Marymonckiej zaorac. Trzeba te 5 minut utrzymac rowniez ze wzgledu Tarchodworow w przyszlosci. Teraz obnizysz, ludzie odejda potem moze ich sie nie da spowrotem przyciagnac. Jak przyzwyczaisz ludzi do slabej podazy to juz nie wroca.
A czy nie zauwazylesz ze jest tam petla Annopol co pozwala obsluzyc wielkie osiedle bez koniecznosci jechania az na ZWsch? A teraz, spojrz na Marymoncka: widzisz tam cos podobnego? Nie. Nie wiem po co bijesz piane o dwa przystanki od petli.osa pisze:A jeśli chodzi o końcówki, to akurat ta na Żeraniu Wschodnim została rozwiązana w miarę przyzwoicie.