(!) Dyskusje o sieci linii tramwajowych

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26878
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 04 paź 2012, 22:13

Georg pisze: Jedna linia jechałaby do Górczewskiej, druga do Cm. Wolskiego, zamiast w wybranych godzinach skracać 8.
I to ma być niby "lepsze" rozwiązanie?! Rżnięcie magistrali, żeby linię relacyjną przedłużać? Absurd.

[ Dodano: |4 Paź 2012|, 2012 22:16 ]
Georg pisze:To może rozwiązaniem byłoby podzielenie 17 na dwie linie: jedna kursująca do Młocin, druga na Marymont.
Czyli de facto zawieszenie ruchu na Marymonckiej w bliskiej perspektywie, tzw. wygaszanie popytu. Było to już omawiane... taka linia w sąsiedztwie metra to jest właśnie sztuka dla sztuki, a nie żadne "uzupełnienie'.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10664
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 05 paź 2012, 0:30

Rzeczywiście cięcie tramwajów na Marymonckiej należałoby zacząć od 6. Naprawdę 121 nie może wozić tych pasażerów?

Pytałem się o porównanie czasu przejazdu 6 bezpośrednio oraz 17+28. Nikt nie sprawdził?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
R-9 Chełmska
Posty: 7798
Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec

Post autor: R-9 Chełmska » 05 paź 2012, 1:05

A nie można zamienić krańców 17 i 27, jak proponował Georg?
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26878
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 05 paź 2012, 5:58

R-9 Chełmska pisze:A nie można zamienić krańców 17 i 27, jak proponował Georg?
Czyli de facto zawieszenie ruchu na Marymonckiej w bliskiej perspektywie, tzw. wygaszanie popytu. Było to już omawiane... taka linia w sąsiedztwie metra to jest właśnie sztuka dla sztuki, a nie żadne "uzupełnienie'.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Paweł D.
Posty: 5476
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 05 paź 2012, 10:16

KwZ pisze:Rzeczywiście cięcie tramwajów na Marymonckiej należałoby zacząć od 6. Naprawdę 121 nie może wozić tych pasażerów?
A to 121 jeździ do metra?
R-9 Chełmska pisze:A nie można zamienić krańców 17 i 27, jak proponował Georg?
Jasne, i wpakuj studentów UKSW i AWF oraz ludzi ze Szpitala Bielańskiego i resztę do solówek i zafunduj im kolejną przesiadkę ](*,)

Awatar użytkownika
R-9 Chełmska
Posty: 7798
Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec

Post autor: R-9 Chełmska » 05 paź 2012, 10:49

Glonojad pisze: Czyli de facto zawieszenie ruchu na Marymonckiej w bliskiej perspektywie, tzw. wygaszanie popytu. Było to już omawiane... taka linia w sąsiedztwie metra to jest właśnie sztuka dla sztuki, a nie żadne "uzupełnienie'.
27 i 6 w koordynacji dałyby przyzwoitą częstotliwość :-k
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32

Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 2962
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Jarek » 05 paź 2012, 12:43

I jakie wspaniałe trasy oraz jaką rewelacyjną podaż miejsc.

Awatar użytkownika
R-9 Chełmska
Posty: 7798
Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec

Post autor: R-9 Chełmska » 05 paź 2012, 12:56

SGGW, gdzie (chyba) studiuje więcej ludzi, niż na UKSW wisi praktycznie jedynie na 193 dowożącym do najbliższej stacji metra. 27 i 6 też by dowoziły do najbliższej stacji metra zapewniając porównywalną podaż miejsc...
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32

Paweł D.
Posty: 5476
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 05 paź 2012, 15:45

R-9 Chełmska pisze:SGGW, gdzie (chyba) studiuje więcej ludzi, niż na UKSW wisi praktycznie jedynie na 193 dowożącym do najbliższej stacji metra. 27 i 6 też by dowoziły do najbliższej stacji metra zapewniając porównywalną podaż miejsc...
A ludzie z AWF-u, Szpitala Bielańskiego i mieszkańcy bloków wzdłuż Marymonckiej? Też niech sobie dojeżdżają do metra i dalej radzą? To może zaorać tory na Marszałkowskiej - przecież wszędzie można metrem dojechać... Żeby chociaż kursowało dawne E vel 511 to jeszcze bym zrozumiał, że jest jakieś (he, he co 20-30 minut) zastępstwo. Tak nie możecie zdzierżyć, że jest bezpośrednie połączenie Marymonckiej z centrum? To może całe 17 zrobić na solówki? Służewiec ma do metra częste 31 i 18 na dokładkę, a na JPII analogiczne 33 i 16. I w ogóle polikwidujmy ciągi równoległe do św. metra.

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3481
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 05 paź 2012, 15:51

6 to powstać nie powinna (a przynajmniej do czasu otwarcia Wileńskiego), toteż ja nie wiem, czemu ktokolwiek podnosi łapę na 17/kto komu coś zrobił na Marymonckiej, że ten ktoś chce tam zaorać tory. Prędzej wywaliłbym stamtąd 103 i zrobił porządną dowozówkę do metra (dla ZP Przy Agorze i Wrzeciono), najlepiej to do Wawrzyszewa, no ale wiadomo, św. Młociny.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26878
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 05 paź 2012, 17:06

27 i 6 dalyby razem istotnie niezla czestotliwosc - taka, jak daje samo 17. Wiec moze jednak zostawmy to 17? Tym bardziej, ze wydaje mi sie, ze jednak dla pasazerow atrakcyjniejszy bedzie bezposredni dojazd na JPII, niz na peryferia Pragi (jeden plac Hallera z waznych miejsc ma to 6) tudziez na okolo na Wole... Skoro to i tak kwestia dwoch slotow bezposrednio i dwoch z przesiadka, to czemu przesiadke organizowac slotom bardziej obciazonym?!
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10664
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 05 paź 2012, 18:32

Paweł D. pisze:A to 121 jeździ do metra?
Mogłoby. A poza tym do metra byłoby 17. #-o
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Paweł D.
Posty: 5476
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 05 paź 2012, 19:18

KwZ pisze:
Paweł D. pisze:A to 121 jeździ do metra?
Mogłoby. A poza tym do metra byłoby 17. #-o
Jeżeli proponujesz aby do AWF czy UKSW na Dewajtis wozić ludzi przez Metro Młociny to mi się ten pomysł średnio podoba, ale może czegoś nie zrozumiałem.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 05 paź 2012, 19:26

Nic już nie rozumiem. Była mowa o wycięciu 6...

ashir
Posty: 27802
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 05 paź 2012, 19:35


ODPOWIEDZ