KM w Ząbkach
Moderator: Wiliam
-
- Posty: 2847
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Schemat był taki: 308michael112 pisze:To 199 na Hallera to było za 308.
![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
308 to swój żywot zakończyło w 2004 roku, dawno przed powstaniem 199 - 2007 rok.
Wiem, ale z przegubem planowym mogą być problemy. Jako dziwadło to i w innych miejsach wozy sobie świetnie radziły (np. Groty), ale przeguby nie są dopuszczone.Pawel_ pisze:E, deskorolki dawały radę, to i przeguby dałyby radę.
O ile pamietam, jak R13 miała brygadę na 199, to zdażał się przegubowy MAN O SU15 z R10 nie wspomnę. Skoro wczesniej bywały autobusy przegubowe, to czemu teraz, wytypowane brygady nie mogą być na przeguba lub SU15?Pawel_ pisze:E, deskorolki dawały radę, to i przeguby dałyby radę.ashir pisze:Nie za bardzo mogłyby się pojawiać planowo przeguby na 199, część uliczek w Ząbkach jest dosyć wąska.
Może jakaś BWL z R10 na SU 15, np.:
077/199
4:45 Rembertów AON
![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
5:30 Targówek
![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
6:15 Rembertów AON
![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
077/212
7:10 Targówek
![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
7:30 pl. Hallera
![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
7:50 Targówek
![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
077/135
8:20 pl. Hallera
![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
14:15 PKP Olszynka Grochowska
![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
077/212
15:00 pl. Hallera
![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
077/199
15:30 Targówek
![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
16:15 Rembertów AON
![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
17:05 Targówek
![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
17:50 zjazd na R10
Wówczas na 212 zostają 2c+1d /+bwl077/ w dp i 2c w święto
Ponieważ brakowało taboru, poza tym, gdyby miały jeździć na stałe to by musiał zgodę wyrazić ZTM, wszelkie komisje przy organizacji ruchu, Ząbki by chyba musiała dopłacić za większy autobus. Poza Stalowa to nie jest dobry przykład, pamiętam, że kiedyś też dla odmiany puścili osiołka.ARTUR P pisze:O ile pamietam, jak R13 miała brygadę na 199, to zdażał się przegubowy MAN O SU15 z R10 nie wspomnę. Skoro wczesniej bywały autobusy przegubowe, to czemu teraz, wytypowane brygady nie mogą być na przeguba lub SU15?
![:D](./images/smilies/mg.gif)
Zastanawia mnie częstotliwość kursowania 199, po skróceniu lini do Targówka. Może 20/30/30?
[ Dodano: |7 Paź 2012|, 2012 12:33 ]![:-? :-?](./images/smilies/icon_confused.gif)
[ Dodano: |7 Paź 2012|, 2012 12:33 ]
Co nie zmienia faktu, że R13 mogłaby przejąć od PKS GM jakieś brygady, w zamian dając brygady na 516. Lepsze dziwadło w postaci przeguba na 199, niż na 516ashir pisze:Ponieważ brakowało taboru, poza tym, gdyby miały jeździć na stałe to by musiał zgodę wyrazić ZTM, wszelkie komisje przy organizacji ruchu, Ząbki by chyba musiała dopłacić za większy autobus. Poza Stalowa to nie jest dobry przykład, pamiętam, że kiedyś też dla odmiany puścili osiołka.ARTUR P pisze:O ile pamietam, jak R13 miała brygadę na 199, to zdażał się przegubowy MAN O SU15 z R10 nie wspomnę. Skoro wczesniej bywały autobusy przegubowe, to czemu teraz, wytypowane brygady nie mogą być na przeguba lub SU15?
![:-? :-?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Moim zdaniem na skróconym 199 powinna być częstotliwość 15/20/20. Dlaczego? Po pierwsze powyżej tych 20 minut nie jest to jakkolwiek atrakcyjne połączenie, według nawet tego prawa, którego nazwy nie pamiętam. Jaką rolę poza tym pełni ta linia po stronie Rembertowskiej? Czy to kwestia tego, że tak jak 145 krańce musi mieć poza Ząbkami?
O połowę więcej dla częstotliwości 20 i dwa razy więcej dla częstotliwości 15. Dopłaty są za odcinek na terenie gminy w tym przypadku.Domas pisze:Raczej niewiele będą musieli dopłacić do skróconego 199 z taką częstotliwością.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43