![Razz :p](./images/smilies/tongue.gif)
(no i szkoda, że ZTM nic o priorytetach na Marymonckiej czy -mniej zaawansowanych - na Broniewskiego nie napisał)
Moderator: Wiliam
Prędzej 181 z pl. Wilsona. Jeśli nie 121, to 103. Do tego pierwszego wespół z 197.Paweł D. pisze:Jeżeli proponujesz aby do AWF czy UKSW na Dewajtis wozić ludzi przez Metro Młociny to mi się ten pomysł średnio podoba, ale może czegoś nie zrozumiałem.
Jednemu Pawłowi może nie, ale 2144 osoby lubią to na fb. Naprawdę zaskakuje mnie, jak wiele.Glonojad pisze:Wątpię, by to Pawłowi z Przasnyskiej wystarczyło
116/122/195Glonojad pisze:116/174/122
Dopisywałem zdanie, że "Może 510 do Dzikiej do spółki z 511 nie jest takie złe?", ale najwyraźniej błąd 2006 lub 2003 nie pozwolił go dodać.Glonojad pisze:Odepnij Tarchomin od JPII, to zobaczysz kasację 510 jak świnia niebo.
A czego jak nie wzkm? Pisałem, że duet 6+27 to solówki, czyli jednak wzkm oszczędza.Glonojad pisze:Skąd pomysł, że problem z weekendowym 1 dotyczy akurat wozokilometrów? Zresztą skrócenie 17 i tak go nie rozwiąże, zwłaszcza, jeśli w zamian coś innego na Marymoncką trzeba będzie wydłużyć.
Problem w tym, że Starzyńskiego oraz Wola (103, 197) są niezbyt ciekawe.Glonojad pisze:Dwie słabe linie dowiozą w więcej miejsc...
Nie z wozokilometrów, a z brygad zgłoszonych do ruchu. Wozokilometry to raczej wymuszają szczyt sobotni do 17 niż słabą jedynkę.KwZ pisze:A czego jak nie wzkm? Pisałem, że duet 6+27 to solówki, czyli jednak wzkm oszczędza.Glonojad pisze:Skąd pomysł, że problem z weekendowym 1 dotyczy akurat wozokilometrów? Zresztą skrócenie 17 i tak go nie rozwiąże, zwłaszcza, jeśli w zamian coś innego na Marymoncką trzeba będzie wydłużyć.
I dlatego proponujesz w te "niezbyt ciekawe" miejsca 6 i 27.KwZ pisze:Problem w tym, że Starzyńskiego oraz Wola (103, 197) są niezbyt ciekawe.
Wożenia powietrza, do cholery jasnej na od pewnego czasu odnoszę wrażenie czytając to forum że autobus jest święty i nie do tknięcia, a tramwaje są straszne bo wszystkie wożą powietrze.Jaka ma być rola tramwajów na Marymonckiej?
Ok skrócić, ale do którego miejsca? masz tam jakąś dużą pętlę? Co do 145 nie skomentuje, może w niedziele wozi powietrze, rano w tygodniu autobus jest wypełniony w 3/4 na Żółkiewskiego, czyli 3 przystanki za pętlą!by powiedzieć o 145, 704 i całej reszcie radosnego przybytku przyjeżdżającego na pętle Wiatraczna, w 80% przypadków przywożą tam powietrze, i jakoś nikt nie chce ich skracać
ale ja użyłem argumentu zapełnienia w kierunku pętli Wiatraczna celowo, 17 chce się skrócić bo na krótkim odcinku wozi powietrze, nikt nie bierze poprawki na to ze w stronę PDPS napełnienie jest o niebo lepszeKosiniak pisze:Ok skrócić, ale do którego miejsca? masz tam jakąś dużą pętlę? Co do 145 nie skomentuje, może w niedziele wozi powietrze, rano w tygodniu autobus jest wypełniony w 3/4 na Żółkiewskiego, czyli 3 przystanki za pętlą!by powiedzieć o 145, 704 i całej reszcie radosnego przybytku przyjeżdżającego na pętle Wiatraczna, w 80% przypadków przywożą tam powietrze, i jakoś nikt nie chce ich skracać