KM w Ząbkach
Moderator: Wiliam
199 może zamiast do Rembertowa zawracać na rondzie u zbiegu Al. Piłsudskiego i ul. Skorupki. Jeśli miasto chce zainwestować to można tam wybudować zatoczkę przystankową i niech tam 199 ma postoje zamiast w Rembertowie. A jeśli idziemy tańszym wariantem to niech tylko na tym rondzie zawraca i przystankiem krańcowym może być Pułaskiego.
Tak, ale 199 ładnie pracuje, aż do Placu Hallera. A już częste 212 (w szczycie porannym nawet co 5 minut) przerabialiśmy i taki stan utrzymał się od kwietnia 2010 do czerwca 2010.Domas pisze:Na tym odcinku masz 212, któremu można śmiało podbić częstotliwość.PiotrekP pisze:Dlaczego do Targówka? Na odcinku od Trockiej do Żaby radzi sobie równie dobrze, więc dla mnie raczej tu powinien kończyć.
Nie, 199 nie pracuje ładnie - jestem częstym użytkownikiem tego odcinka i tłumów w tym 199 nie ma. Jak już coś trzeba puszczać bezpośrednie z Targówka na plac Hallera to można wydłużyć 212 - nie twórzmy kolejnego potworka w stylu 166. Lepiej rozbić jedną linię na dwie (tak jak ma się to na przykład z 127 i 227), a odcinek który jest najbardziej obciążony trzeba zasilić.ashir pisze:Tak, ale 199 ładnie pracuje, aż do Placu Hallera. A już częste 212 (w szczycie porannym nawet co 5 minut) przerabialiśmy i taki stan utrzymał się od kwietnia 2010 do czerwca 2010.
Mimo to ma swoich pasażerów mimo częstszego 212. Swoją drogą nie rozumiem ścieżki jaką wytycza ZTM. 199 miało kiedyś powiedzmy dostateczną częstotliwość, pasażerów nie ubyło, wręcz przeciwnie, szczyty są mocno oblegane praktycznie na całej trasie, a skrojono cały tydzień do linii co pół godziny. Jak dla mnie błąd.Domas pisze:Na tym odcinku masz 212, któremu można śmiało podbić częstotliwość.PiotrekP pisze:Dlaczego do Targówka? Na odcinku od Trockiej do Żaby radzi sobie równie dobrze, więc dla mnie raczej tu powinien kończyć.
Tobie już podziękuję, widać jak znasz wykorzystanie obsługiwanych przez 199 przystanków. Przynajmniej 3 główne już ominąłeś.199 może zamiast do Rembertowa zawracać na rondzie u zbiegu Al. Piłsudskiego i ul. Skorupki...
A 212 nie ma tam postojów wyrównawczych? Więcej mógłby odstać przy AONie. Myślałem, że są bardziej absurdalne linie na Targówku, co by zrobić z nimi porządek, ale jeśli nie to wydaje mi się że wątpliwości zostały już rozwiane.Gdzie na Żabie jest pętla? 212 jadące tylko z Targówka może po prostu zawracać na rondzie. 199 aż z Rembertowa już nie.
212 praktycznie nie ma postojów wyrównawczych, tak samo jak np. na 228.PiotrekP pisze:A 212 nie ma tam postojów wyrównawczych? Więcej mógłby odstać przy AONie. Myślałem, że są bardziej absurdalne linie na Targówku, co by zrobić z nimi porządek, ale jeśli nie to wydaje mi się że wątpliwości zostały już rozwiane.
Moje wątpliwości nie zostały rozwiązane przez tyleż prosty, co niepraktyczny pomysł wydłużenia postojów na jednym krańcu. W ten sposób nie zapewniasz punktualności linii.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Jak dla mnie to ładnie pracuje, rzadko kiedy w kierunku Placu Hallera mam przyjemność usiąść, a wsiadam dopiero na Myszkowskiej, nie raz to naprawdę potrafi być tłok. Chyba, że jadę o 6 czy 19, to wtedy faktycznie z miejscem siedzącym nie ma żadnego problemu. Z powrotem też bardzo ładnie pracuje, bo w DP ruch jest do przychodni i Urzędu Skarbowego, a w DŚ na bazar i giełdę. A jeżdżę tą linią na tym odcinku dosyć często. Kiedyś też o takim skróceniu myślałem i puszczeniu 212 do Placu Hallera, ale nie można zapominać o pasażerach, którzy wsiadają na odcinku Plac Hallera - Handlowa i jadą dalej niż do przystanku Pratulińska, wcale nie jest ich tak mało, a dla nich to byłaby dodatkowa przesiadka.Domas pisze:Nie, 199 nie pracuje ładnie - jestem częstym użytkownikiem tego odcinka i tłumów w tym 199 nie ma. Jak już coś trzeba puszczać bezpośrednie z Targówka na plac Hallera to można wydłużyć 212 - nie twórzmy kolejnego potworka w stylu 166. Lepiej rozbić jedną linię na dwie (tak jak ma się to na przykład z 127 i 227), a odcinek który jest najbardziej obciążony trzeba zasilić.
A pamiętacie jak 103 jeździło przez Pl.Hallera?
Normalne raczej jest, że połączenie Targówek - Pl.Hallera powinien obsługiwać socjal, a nie linia Rembertów-Ząbki-Targówek-Pl.Hallera. Oczywiście, że najlepszym rozwiązaniem byłoby 212. Ale z kolei wydaje mi się, że co 10 w tej relacji nie ma potrzeby, a brygad potrzeba by pewnie ze 3 więcej (w szczycie) - za to na pewno rozwiązałby się problem "pętli" na Rondzie Żaba. A ogólnie to ta relacja to pewnie znowu tylko dni powszednie - może zatem... 302 Potwór by wyszedł, częstotliwość też potworowata (potworna?) - ale za to pasuje, żeby nie jeździło na Wschodni przy silnym 509.
A no i nie można też zapominać, że do Żaby jest teraz dokładnie tędy... 176.
Normalne raczej jest, że połączenie Targówek - Pl.Hallera powinien obsługiwać socjal, a nie linia Rembertów-Ząbki-Targówek-Pl.Hallera. Oczywiście, że najlepszym rozwiązaniem byłoby 212. Ale z kolei wydaje mi się, że co 10 w tej relacji nie ma potrzeby, a brygad potrzeba by pewnie ze 3 więcej (w szczycie) - za to na pewno rozwiązałby się problem "pętli" na Rondzie Żaba. A ogólnie to ta relacja to pewnie znowu tylko dni powszednie - może zatem... 302 Potwór by wyszedł, częstotliwość też potworowata (potworna?) - ale za to pasuje, żeby nie jeździło na Wschodni przy silnym 509.
A no i nie można też zapominać, że do Żaby jest teraz dokładnie tędy... 176.
ŁK
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Pamiętam. Okulary zacząłem przez to nosić na stałe, bo jadąc do szkoły z Dąbrowszczaków miałem prawie codziennie jednocześnie 101 i 103 na przystanku, oba w postaci solowych ikarusów. Raz trafił się deszczowy dzień, dechy nie były tak wyraźne jak zwykle. Wysiadając przy Pimocie stwierdziłem, że jednak okulary są OK i trzeba je nosićŁukasz pisze:A pamiętacie jak 103 jeździło przez Pl.Hallera?
Zważywszy na to ile ludzi jeździ:Łukasz pisze:A ogólnie to ta relacja to pewnie znowu tylko dni powszednie - może zatem... 302
a co za tym idzie, zapełnieniem pomiędzy "zajętymi wszystkimi siedzącymi", a niezabieralnością, w godzinach 8-14 w DŚ, w 199 pomiędzy ZP Darwina, a Targówkiem, śmiem twierdzić, że nie jest to najlepszy pomysł.ashir pisze:w DŚ na bazar i giełdę
Tyle tylko, że w żaden sposób nie obsługuje ona Targówka (nawet przesiadki do niej są beznadziejne).Łukasz pisze: A no i nie można też zapominać, że do Żaby jest teraz dokładnie tędy... 176.
Dla 212 to nie problem. Dla 199 jadącego z daleka - owszem.Łukasz pisze:za to na pewno rozwiązałby się problem "pętli" na Rondzie Żaba.
Lepiej coś na miejsce 156. Ale Targówek - Hallera to nie Ząbki.Łukasz pisze:A ogólnie to ta relacja to pewnie znowu tylko dni powszednie - może zatem... 302 Potwór by wyszedł, częstotliwość też potworowata (potworna?) - ale za to pasuje, żeby nie jeździło na Wschodni przy silnym 509.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
No to współczuję. Moje nie były wieśniackie, po prostu młodzieńcze "Fuck the system" sprawiało, że nie odczuwałem potrzeby ich nosić. Dla zasady, bo nie.primoż pisze:Nie przejmuj się, też kiedyś miałem wieśniackie okularySzeregowy_Równoległy pisze:Wysiadając przy Pimocie stwierdziłem, że jednak okulary są OK i trzeba je nosić
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 6946
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
Taka linia już istnieje. Kursuje tunelem metra. Remont mostu Grota powinien raczej posłużyć za pretekst do wykoszenia 156 z Bielan.256 Metro Młociny - Plac Willsona
Moim zdaniem, 199 powinno dojeżdżać tylko do pętli najbliżej Ząbek, a ponieważ takiej w zasadzie nie ma, to niech zawraca kryterium przez Tarnogórską (fajnie by było, żeby w miejsce zlikwidowanego 202 - w perspektywie przerobienia i skrócenia 156 i 140 rzecz jasna). 212 wydłużyć na Zacisze po trasie 512, a z drugiej strony na Pl. Hallera przez Namysłowską. Tym sposobem z Zacisza (i w ogóle całkiem) można wykosić 512 wzmacniając za to 190, do którego Codzienna zostałaby dowieziona 212. Nawet numerki się zgadzają, no proszę. Cholera, to nie ten temat
Wg mnie taki "socjal" : 256 Metro Młociny - Plac Willsona jest potrzebny, chocby dla ludzi starszych, aby dojechac na bazarek.emyl pisze:Taka linia już istnieje. Kursuje tunelem metra. Remont mostu Grota powinien raczej posłużyć za pretekst do wykoszenia 156 z Bielan.256 Metro Młociny - Plac Willsona
Moim zdaniem, 199 powinno dojeżdżać tylko do pętli najbliżej Ząbek, a ponieważ takiej w zasadzie nie ma, to niech zawraca kryterium przez Tarnogórską (fajnie by było, żeby w miejsce zlikwidowanego 202 - w perspektywie przerobienia i skrócenia 156 i 140 rzecz jasna). 212 wydłużyć na Zacisze po trasie 512, a z drugiej strony na Pl. Hallera przez Namysłowską. Tym sposobem z Zacisza (i w ogóle całkiem) można wykosić 512 wzmacniając za to 190, do którego Codzienna zostałaby dowieziona 212. Nawet numerki się zgadzają, no proszę. Cholera, to nie ten temat
Remont mostu Grota może posłużyć jako pretekst do podziału lini 156 na dwie, ale też ZTM może stworzyć "potworka":
156 TARGÓWEK -trasa 199 do pl. Hallera- dalej przez most Gdański -Rondo "Radosława"-Al.Jana Pawła II-Pl.Grunwaldzki-Słowackiego-Żeromskiego-Kasprowicza-Metro Młociny 15/20/30