Praga Północ i jej problemy komunikacyjne
Moderator: Wiliam
Na trasie linii 509 jest właśnie o ten jeden przystanek za dużo - Dyrekcja FSO. Tak poza tym faktycznie można to nazwać linią przyśpieszoną, która spełnia swoją rolę, bo przez cały dzień wozi duże ilości pasażerów w każdym kierunku, więc ją trzeba zostawić już w spokoju. Poruszę dalej temat innych linii - czy 135 musi w ogóle w takiej postaci istnieć? Z dw. Wileńskiego w miejsca, gdzie kursuje, dojedzie się spokojnie innymi liniami, a obsługę Szwedzkiej mógłby zapewnić jakiś krótki, mniej brygadożerny socjal z kryterium ulicznym np. przy przystanku Dw. Wileński 56?
Pewnie taki jak ten w Wólce Orłowskiej http://wikimapia.org/20812621/pl/MostBastian pisze:Łukasz pisze:wiadukt pod torami
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
135 to moim zdaniem jednak socjal. Dopóki tramwaje na Targową nie wrócą, to nie ma jak tego ruszyć. Jedyne co bym rozważył, to puszczenie tego 135 w taki sposób, żeby szpital na Szaserów zaliczało (z Chłopickiego przez Szaserów na Wiatrak może?). Socjal to socjal.Domas pisze:Poruszę dalej temat innych linii - czy 135 musi w ogóle w takiej postaci istnieć? Z dw. Wileńskiego w miejsca, gdzie kursuje, dojedzie się spokojnie innymi liniami, a obsługę Szwedzkiej mógłby zapewnić jakiś krótki, mniej brygadożerny socjal z kryterium ulicznym np. przy przystanku Dw. Wileński 56?
Według mnie 135 jest nie do ruszenia na trasie Olszynka - Wileński. Dojazd do bazarków, dojazd do Urzędu Dzielnicy z większości Pragi Płd., kilka szkół po drodze, do szpitala Grochowskiego, czy w pobliże Praskiego, jeździ dobrze od lat i naprawdę nie jest to linia do zmiany trasy(na wymienionym odcinku).135 to moim zdaniem jednak socjal. Dopóki tramwaje na Targową nie wrócą, to nie ma jak tego ruszyć. Jedyne co bym rozważył, to puszczenie tego 135 w taki sposób, żeby szpital na Szaserów zaliczało (z Chłopickiego przez Szaserów na Wiatrak może?). Socjal to socjal.
Inna sprawa, iż dobrym pomysłem było by skonfigurowanie rozkładu z SKM na Olszynce, tego w mojej ocenie bardzo brakuje...
A moim zdaniem 135 powinno być do ruszenia, gdy tramwaje wrócą na Grochowską - Targową. Odcinek pl. Hallera - Szwedzka jest obsługiwany przez 212. Odcinek Szwedzka - al. ”Solidarności” można obsłużyć, zmieniając trasę 176 (niech zawraca przy stacji metra a nie na pl. Hallera). Odcinek pl. Wileński - Grochowska tramwaje. Odcinek: Zamieniecka - Chłopickiego np. 168 przekierowane z Witolina. Zostaje odcinek Ostrobramska - Grenadierów w okolice urzędu Pragi-Płd. tu można by przekierować którąś z linii z Grochowskiej (może 115?).