Komunikacja cmentarna 2012

Moderator: Wiliam

bartoni722
Posty: 12174
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 01 lis 2012, 17:46

I były, ściągnęli A744 np.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 01 lis 2012, 19:43

Na Północnym ostatnio jeździłem trzy lata temu. Wtedy wszystko było w miarę zorganizowane, każdy z grubsza wiedział gdzie ma podjechać, na Palisadowej ktoś nadjeżdżające autobusy kierował. Dzisiaj był burdel. Totalna wolna amerykanka, łącznie z autobusami wypuszczającymi pasażerów na środku jezdni, na lewym pasie, wszędzie. Nikt nie informował o tym, gdzie jechać, dzięki czemu władowałem się za C13, który akurat szedł na postój i zapomniał awaryjnych włączyć. Za mną utknęło parę kolejnych wozów, bo nikt nad tym nie panował, mam wątpliwości, czy w ogóle ktokolwiek próbował.
No i, nie jestem pewien, czy to właściwy temat... Czy przenajświętsza barierka straży miejskiej przy skrzyżowaniu Conrada/Wólczyńska, przez którą autobusy jadące w stronę Przybyszewskiego nie miały możliwości przejazdu, to celowe? Jeden pas do jazdy w dwie strony przy takim natężeniu ruchu to nie jest najszczęśliwsze rozwiązanie.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

5556
Posty: 2594
Rejestracja: 24 sie 2006, 11:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: 5556 » 01 lis 2012, 19:48

A jak było dziś z napełnieniem? C09 i C40 podobno miały najlepszą frekwencję przez cały dzień. Ja przed 16tą widziałem kilka wozów z C56 i wszystkie wiozły tylko po kilka osób, tak samo 181 jeżdżace co kilka minut...
185 - najlepsza linia w mieście!

Awatar użytkownika
R-9 Chełmska
Posty: 7820
Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
Lokalizacja: Tarchomin/Rakowiec

Post autor: R-9 Chełmska » 01 lis 2012, 19:51

Chyba wszystko miało dobrą frekwencję, sam kilkukrotnie widziałem solidnie zapełnione C56 . Dziki tłum jeździł w C88.
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 3, 6, 17, 26, 136, 141, 172, 186, 188, 509, 518, N01, N32

bartoni722
Posty: 12174
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 01 lis 2012, 19:54

Ja jeździłem pustym C50 i zawalonym C40 i C84 (nawet jako czwarte w stadzie). Choć dużo i tak zależy od tego, kiedy był poprzedni. :P
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3487
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 01 lis 2012, 19:59

183 bywało zawalone po dach (szczególnie, kiedy przez 25 minut nie było w stanie żadne przyjechać na Wiatraczną), 215 i 216 tradycyjnie też. C13 tradycyjnie przepełnione. O 1, 4, 26, 28, C1 i C6 nie wspomnę.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 01 lis 2012, 20:05

Widziałem ok. 10:55 dwa C84 jeden za drugim na RZS kierunek Dw. Zachodni - w pierwszym może 10 osób, drugi pusty. Ale może to przeciwpotok.

alojz
Posty: 2706
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:34

Post autor: alojz » 01 lis 2012, 20:47

Szeregowy_Równoległy pisze:Na Północnym ostatnio jeździłem trzy lata temu. Wtedy wszystko było w miarę zorganizowane, .... Dzisiaj był burdel.
Panowie na Północnym nie ogarniali.
Takie C09 wypuszczano "prawie puste", a po chwili "zarządzano" przerwy nawet do 10 minut. Po takiej luce tłum nie mieścił się do trzech wozów.
W godzinach szczytu (13-14) bywały momenty że na stanowiskach odjazdowych nie było ani jednego wozu jakiejkolwiek linii - czekały na "niewiadomonaco" w rejonie dla wysiadających.

Tranzystor

Post autor: Tranzystor » 01 lis 2012, 21:44

Dantte pisze:183 bywało zawalone po dach
Tak jak i 185 od Goraszewskiej. Ludzie to prawie że na kierowcy jechali. Błędem było upychać tu solówki, a jak już solówki to zasilenia by się przydały.

dzidek
Posty: 7761
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 01 lis 2012, 21:53

Szeregowy_Równoległy pisze:Na Północnym ostatnio jeździłem trzy lata temu. Wtedy wszystko było w miarę zorganizowane, każdy z grubsza wiedział gdzie ma podjechać, na Palisadowej ktoś nadjeżdżające autobusy kierował. Dzisiaj był burdel. Totalna wolna amerykanka, łącznie z autobusami wypuszczającymi pasażerów na środku jezdni, na lewym pasie, wszędzie. Nikt nie informował o tym, gdzie jechać, dzięki czemu władowałem się za C13, który akurat szedł na postój i zapomniał awaryjnych włączyć. Za mną utknęło parę kolejnych wozów, bo nikt nad tym nie panował, mam wątpliwości, czy w ogóle ktokolwiek próbował.
No i, nie jestem pewien, czy to właściwy temat... Czy przenajświętsza barierka straży miejskiej przy skrzyżowaniu Conrada/Wólczyńska, przez którą autobusy jadące w stronę Przybyszewskiego nie miały możliwości przejazdu, to celowe? Jeden pas do jazdy w dwie strony przy takim natężeniu ruchu to nie jest najszczęśliwsze rozwiązanie.
Ja co roku jestem na Północnym i faktycznie w tym był wyjątkowy bałagan. Okupowanie przez zwykłych obywateli toi-toi przeznaczonych dla kierowców i pracowników NR też było porażką i co roku się zastanawiam czy któryś z stojących/siedzących policjantów przy Arkuszowej/Wólczyńskiej nie mógłby pokierować ruchem by autobusy na Wólczyńskiej nie stały w kilometrowych korkach jak dziś? Co do Conrada/Wólczyńska jak piszesz burdel nie z tej ziemi. Skoro policjant/strażnik sobie stoją radiowozem to po co ta barierka blokująca całkowicie skrzyżowanie? a jeśli już musi tam stać to ruchem na skrzyżowaniu powinny kierować odpowiednie służby aby uniknąć jazdy "na czołowe" autobusów! Podobno z C42 też chcieli trochę wozów zabrać na inne linie ale nie było na to zgody ;)

paszym
Posty: 159
Rejestracja: 22 wrz 2011, 20:11
Lokalizacja: Opypy

Post autor: paszym » 01 lis 2012, 21:57

Obserwacje mam mocno szczątkowe, ale C30 z Bródna (Odrowąża/Pożarowa) jechało puściutkie całą trasę, a było to przed 14:00 kiedy wyjscie z cmentarza wymagało 15 minut solidnego rozpychania się łokciami, a żaden tramwaj w stronę Żaby nie zabierał wszystkich chętnych. Nawet z Pożarowej.
Będę oryginalny i zostawię bez podpisu.

ikarus
Posty: 2400
Rejestracja: 22 mar 2006, 13:21
Lokalizacja: Warszawa--->Gocław
Kontakt:

Post autor: ikarus » 01 lis 2012, 22:02

Problem podobny jak ze 185, jedzie linia 148 z Wiatracznej rozkład jazdy świąteczny co 25 minut na solówkę dojeżdzamy w okolice Doliny Służewieckiej dużo osób z Pragi jedzie na na Stary i Nowy cmentarz Służewski. Jeśli muszą być tu autobusy krótkie to potrzeba zasilenia linii może nie na całej trasie , a w kierunku popularnym Wiatraczna cmentarz przy ulicy Fosa i relacji powrotnej, widać że ludzie w takie dni wybierają połączenia bezpośrednie i bez przesiadek nawet kosztem paru minut oczekiwania na przystanku.
Pozdrawiam. Szerokiej drogi.
Ikarus

Awatar użytkownika
MJ
(Jachim)
Posty: 2268
Rejestracja: 24 lut 2012, 14:57

Post autor: MJ » 01 lis 2012, 22:13

Ja widziałem deskorolki na C63 załadowane w całości, a w C11 były luzy, że wystarczyłyby zamiast przegubów, 15-ski, a na tej pierwszej dać 18-ski. ;-)

Awatar użytkownika
Matrix2441
Posty: 1885
Rejestracja: 08 lip 2010, 17:27

Post autor: Matrix2441 » 01 lis 2012, 22:15

W ciągu dnia owszem, ale jak z Szumacherem koło 16.30 jechałem na tym C63, to wkurzony był ostro, że nikt tym nie jeździ (przez półkurs może z 30 osób).

Awatar użytkownika
sprinter
(ziuuu.ex.1205)
Posty: 3559
Rejestracja: 10 sie 2012, 20:49
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: sprinter » 01 lis 2012, 22:18

Dobrym pomysłem byłoby dorzucenie 2-3 brygad na C40 np. z C42, albo C09. Ludzie się na Młocinach nie mieścili.
15, 116, 122, 157, 181, 185, 186, 205, 518, N46 :mewa:
Phototrans | Omni-Bus | WGKM

ODPOWIEDZ