Sieci komórkowe

Moderatorzy: Tyrystor, Szeregowy_Równoległy

ashir
Posty: 27747
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 04 sie 2012, 18:57

R-9 Chełmska pisze:A jak to jest z tymi 4 groszami za sprawdzenie stanu konta? Żadnej takiej informacji od ery nie dostałem, a to chyba od dzisiaj miało działać?
Ja też nie dostałem takiej informacji, ale spokojnie nic nie pobiera, bo przed chwilą sprawdziłem. ;-)

Awatar użytkownika
R-9 Chełmska
Posty: 7780
Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec

Post autor: R-9 Chełmska » 04 sie 2012, 19:41

Akurat wczoraj chcieli, bym podpisał z nimi umowę na 36 miesięcy, więc byłem pewny, że od dzisiaj wprowadzą tę opłatę :P
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32

Awatar użytkownika
sprinter
(ziuuu.ex.1205)
Posty: 3551
Rejestracja: 10 sie 2012, 20:49
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: sprinter » 18 sie 2012, 23:48

R-9 Chełmska pisze:A jak to jest z tymi 4 groszami za sprawdzenie stanu konta? Żadnej takiej informacji od ery nie dostałem, a to chyba od dzisiaj miało działać?
t-mobile to już zdziera za wszystko
15, 116, 122, 157, 181, 185, 186, 205, 518, N46 :mewa:
Phototrans | Omni-Bus | WGKM

ashir
Posty: 27747
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 19 sie 2012, 7:32

Jakoś od 1,5 tygodnia pobierają te 4 groszy za jednorazowe sprawdzenie konta. A wcześniej nie przypominam sobie, żeby przysłali taką informację (może dlatego, że większość takich informqcji od T-Mobile traktuję jako spam), tylko tego dnia przysłali SMSa z stanem mojego konta i tylko tyle.

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 19 sie 2012, 10:11

R-9 Chełmska pisze:Akurat wczoraj chcieli, bym podpisał z nimi umowę na 36 miesięcy, więc byłem pewny, że od dzisiaj wprowadzą tę opłatę :P
Nikt z was się z żadnym UKE czy inną federacją konsumentów nie kontaktował, nawet telefonicznie, żeby się upewnić, czy wprowadzanie opłat za coś, co było darmowe, jest zgodne z prawem? Znaczy czy nie jest to wystarczający powód do nabycia przez abonenta T-Mobile prawa do wypowiedzenia umowy bez płacenia jakichkolwiek kar? Taryfa nie była żadnym załącznikiem do umowy o świadczenie usług?
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

bepe
Posty: 3516
Rejestracja: 04 wrz 2010, 15:33
Lokalizacja: Gocław

Post autor: bepe » 19 sie 2012, 13:05

Szeregowy_Równoległy pisze: Znaczy czy nie jest to wystarczający powód do nabycia przez abonenta T-Mobile prawa do wypowiedzenia umowy bez płacenia jakichkolwiek kar?
Jest wystarczającym powodem.
Szeregowy_Równoległy pisze:Taryfa nie była żadnym załącznikiem do umowy o świadczenie usług?
Taryfa zawsze jest częścią wzorca umownego.

Dziwna sprawa z tym T-Mobilem - media powinny kipieć z oburzenia, a tu cisza.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 19 sie 2012, 13:19

Szeregowy_Równoległy pisze:Znaczy czy nie jest to wystarczający powód do nabycia przez abonenta T-Mobile prawa do wypowiedzenia umowy bez płacenia jakichkolwiek kar?
Jest, dlatego abonenci Mixa czy TakTak fona do skończenia bieżącej umowy nie płacą za sprawdzenie stanu konta ;)
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 19 sie 2012, 16:53

W mediach było. Nie jest to najważniejszy problem ludzkości.

reserved
Posty: 14654
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 04 lis 2012, 8:33

Mam problem. Zachciało mi się telewizji w internecie. Oczywiście trzeba było wysłać SMS. 30 zł zapłaciłem, oczywiście nie zauważyłem tego, że jest ta cena w regulaminie małym druczkiem na samym dole mimo zapewnień w reklamie, że to jest darmowe ale mniejsza z tym. To pół biedy, trudno. Natomiast problem jest taki, że teraz z konta ciągle schodzą mi grosze. Co chwila sprawdzam stan konta i parę groszy mi znika. Mieliście coś takiego? Co w takiej sytuacji robić? Czy operator (w tym przypadku T-Mobile) może takie coś zatrzymać? No bo niby ma dostęp do tego co mam zamówione w telefonie ale ta usługa nie jest w ogóle związana z T-Mobile.

Awatar użytkownika
R-9 Chełmska
Posty: 7780
Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec

Post autor: R-9 Chełmska » 04 lis 2012, 8:48

Przeczytaj regulamin tego syfu, powinni podać sposób na odłączenie się, jakiś sms o treści "stop", czy coś takiego. Jak nie, to zadzwoń do operatora usługi, jeśli to nie poskutkuje, to zadzwoń do BOA T-Mobile, ale ci raczej umyją ręce, bo oni nic z tym wspólnego nie mają...

[ Dodano: Nie 04 Lis, 2012 08:48 ]
reserved pisze: Co chwila sprawdzam stan konta i parę groszy mi znika
A może dlatego, że sprawdzenie stanu konta w T-mobile kosztuje/miało kosztować 4 grosze? :P
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32

reserved
Posty: 14654
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 04 lis 2012, 9:09

R-9 Chełmska pisze:A może dlatego, że sprawdzenie stanu konta w T-mobile kosztuje/miało kosztować 4 grosze? :P
No właśnie... kolega pracujący w T-Mobile przed chwilą mi powiedział, że to dlatego. ](*,) Nic nie informowali, ze od września nastąpiła taka zmiana. Podobno masę ludzi pisze w tej sprawie reklamacje. No nic, uspokoiłem się przynajmniej.

Awatar użytkownika
R-9 Chełmska
Posty: 7780
Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec

Post autor: R-9 Chełmska » 04 lis 2012, 9:30

Mieli wprowadzać, ale mi i znajomym z T-mobile nie pobierają tych 4 groszy. Znajomym w Heyah pobierają. Zresztą - nic nie informowali, a mają taki obowiązek.
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32

px33
Posty: 1596
Rejestracja: 07 lut 2011, 17:43

Post autor: px33 » 04 lis 2012, 10:18

A po każdym połączeniu przychodzi sms ze stanem konta jak w innych sieciach? Bo wtedy chyba taniej zadzwonić na jakąś stacjonarną infolinię i się od razu rozłączyć

reserved
Posty: 14654
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 04 lis 2012, 10:22

Wpisuję specjalny nr tak samo jak się wybiera numer połączenia, jest na ekranie "łączenie" i pojawia się informacja o stanie konta.

sajbeer
Posty: 1078
Rejestracja: 06 maja 2008, 21:06
Lokalizacja: Warszawa-Bielany

Post autor: sajbeer » 04 lis 2012, 11:26

reserved pisze:Wpisuję specjalny nr tak samo jak się wybiera numer połączenia, jest na ekranie "łączenie" i pojawia się informacja o stanie konta.
*101#

ODPOWIEDZ