Ja też nie dostałem takiej informacji, ale spokojnie nic nie pobiera, bo przed chwilą sprawdziłem.R-9 Chełmska pisze:A jak to jest z tymi 4 groszami za sprawdzenie stanu konta? Żadnej takiej informacji od ery nie dostałem, a to chyba od dzisiaj miało działać?
Sieci komórkowe
Moderatorzy: Tyrystor, Szeregowy_Równoległy
- R-9 Chełmska
- Posty: 7780
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec
t-mobile to już zdziera za wszystkoR-9 Chełmska pisze:A jak to jest z tymi 4 groszami za sprawdzenie stanu konta? Żadnej takiej informacji od ery nie dostałem, a to chyba od dzisiaj miało działać?
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Nikt z was się z żadnym UKE czy inną federacją konsumentów nie kontaktował, nawet telefonicznie, żeby się upewnić, czy wprowadzanie opłat za coś, co było darmowe, jest zgodne z prawem? Znaczy czy nie jest to wystarczający powód do nabycia przez abonenta T-Mobile prawa do wypowiedzenia umowy bez płacenia jakichkolwiek kar? Taryfa nie była żadnym załącznikiem do umowy o świadczenie usług?R-9 Chełmska pisze:Akurat wczoraj chcieli, bym podpisał z nimi umowę na 36 miesięcy, więc byłem pewny, że od dzisiaj wprowadzą tę opłatę
Jest wystarczającym powodem.Szeregowy_Równoległy pisze: Znaczy czy nie jest to wystarczający powód do nabycia przez abonenta T-Mobile prawa do wypowiedzenia umowy bez płacenia jakichkolwiek kar?
Taryfa zawsze jest częścią wzorca umownego.Szeregowy_Równoległy pisze:Taryfa nie była żadnym załącznikiem do umowy o świadczenie usług?
Dziwna sprawa z tym T-Mobilem - media powinny kipieć z oburzenia, a tu cisza.
Jest, dlatego abonenci Mixa czy TakTak fona do skończenia bieżącej umowy nie płacą za sprawdzenie stanu kontaSzeregowy_Równoległy pisze:Znaczy czy nie jest to wystarczający powód do nabycia przez abonenta T-Mobile prawa do wypowiedzenia umowy bez płacenia jakichkolwiek kar?
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Mam problem. Zachciało mi się telewizji w internecie. Oczywiście trzeba było wysłać SMS. 30 zł zapłaciłem, oczywiście nie zauważyłem tego, że jest ta cena w regulaminie małym druczkiem na samym dole mimo zapewnień w reklamie, że to jest darmowe ale mniejsza z tym. To pół biedy, trudno. Natomiast problem jest taki, że teraz z konta ciągle schodzą mi grosze. Co chwila sprawdzam stan konta i parę groszy mi znika. Mieliście coś takiego? Co w takiej sytuacji robić? Czy operator (w tym przypadku T-Mobile) może takie coś zatrzymać? No bo niby ma dostęp do tego co mam zamówione w telefonie ale ta usługa nie jest w ogóle związana z T-Mobile.
- R-9 Chełmska
- Posty: 7780
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec
Przeczytaj regulamin tego syfu, powinni podać sposób na odłączenie się, jakiś sms o treści "stop", czy coś takiego. Jak nie, to zadzwoń do operatora usługi, jeśli to nie poskutkuje, to zadzwoń do BOA T-Mobile, ale ci raczej umyją ręce, bo oni nic z tym wspólnego nie mają...
[ Dodano: Nie 04 Lis, 2012 08:48 ]
[ Dodano: Nie 04 Lis, 2012 08:48 ]
A może dlatego, że sprawdzenie stanu konta w T-mobile kosztuje/miało kosztować 4 grosze?reserved pisze: Co chwila sprawdzam stan konta i parę groszy mi znika
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32
No właśnie... kolega pracujący w T-Mobile przed chwilą mi powiedział, że to dlatego. Nic nie informowali, ze od września nastąpiła taka zmiana. Podobno masę ludzi pisze w tej sprawie reklamacje. No nic, uspokoiłem się przynajmniej.R-9 Chełmska pisze:A może dlatego, że sprawdzenie stanu konta w T-mobile kosztuje/miało kosztować 4 grosze?
- R-9 Chełmska
- Posty: 7780
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec