Flixbus (d. PolskiBus)
Moderator: JacekM
Wiadomo coś o biletach po nowym roku?
Dobrze mi sie wydaje, że czas na gdańskim połączeniu zmniejszył się z 6 do 5 godzin? Czy to tak zawsze było?
Dobrze mi sie wydaje, że czas na gdańskim połączeniu zmniejszył się z 6 do 5 godzin? Czy to tak zawsze było?
Jak jechałem do Gdańska czy do Torunia jeszcze z Dw. Południowego, to sam przejazd przez Warszawę to było 40-50 minut...ashir pisze:Trasa się skróciła to i czas przejazdu się skrócił.Michał W. pisze:Wiadomo coś o biletach po nowym roku?
Dobrze mi sie wydaje, że czas na gdańskim połączeniu zmniejszył się z 6 do 5 godzin? Czy to tak zawsze było?
Tak, ja, i zgodnie z odgrażaniem się - nie jeżdżę, ostatnio w Toruniu byłem pociągiem.MichalJ pisze:To nie ty protestowałeś, że z Młocin to jeździć nie będziesz?
Wolę spędzić te 40 minut w pojeździe docelowym, niż przetłuc się przez pół miasta z bagażem, żeby 20 minut zaoszczędzić. Pewnie z punktu widzenia mieszkających na północy jest identycznie w stosunku do Metra Wilanowska.
Rozwiązaniem idealnym byłoby dwa przystanki w Warszawie, ale to by kosztowo raczej się nie obroniło.
O tym, czy metro jest środkiem "najwygodniejszym" nie będziemy tutaj dyskutować, bo się zrobi offtopic.MichalJ pisze:Pojedynczy przejazd najwygodniejszym i najszybszym środkiem komunikacji, jakim jest metro, trudno nazwać 'tłuczeniem się przez pół miasta z bagażem'.
Prawda jest taka - wraz z przeniesieniem kursów PB na Młociny, znacząco spadła ich funkcja użyteczności dla kryteriów, jakimi się posługuję wybierając środek transportu, mieszkając w bezpośredniej bliskości komunikacyjnej Dworca Południowego ale poza bezpośrednią strefą dojścia do metra
Kiedy dojeżdżam do pociągu, na szczęście pomijam w ogóle metro bo mam bezpośredni autobus na DC, i dzienny i nocny jak trzeba. Żeby dojechać na Młociny, muszę dotrzeć do metra, bo 116 tam .MichalJ pisze:Łatwiej ci dojechać z Metro Wilanowska do pociągu niż do Metro Młociny?
To już było. Czy jest jakaś różnica w dojeździe z Centrum/Pl.Bankowego do Młocin w stosunku do Wilanowskiej? NIE. Tzn. tak, 50 minut dłużej się jedzie z Wilanowskiej.Piottr pisze:Tak, ja, i zgodnie z odgrażaniem się - nie jeżdżę, ostatnio w Toruniu byłem pociągiem.MichalJ pisze:To nie ty protestowałeś, że z Młocin to jeździć nie będziesz?
Wolę spędzić te 40 minut w pojeździe docelowym, niż przetłuc się przez pół miasta z bagażem, żeby 20 minut zaoszczędzić. Pewnie z punktu widzenia mieszkających na północy jest identycznie w stosunku do Metra Wilanowska.
Rozwiązaniem idealnym byłoby dwa przystanki w Warszawie, ale to by kosztowo raczej się nie obroniło.
Przy Wilanowskiej nikt nie mieszka, a właściwie jedyna grupa, która dojeżdża tam bezpośrednio, to jest piaseczyńsko-wilanowska część. Większość i tak musi dojechać tam metrem, co widać jest, jak przyjedzie autobus: 90% ludzi wędruje na stację. Jaka to różnica, czy jadą tym metrem 10 minut, czy 30?
ŁK
Jak robisz przesiadkę pomiędzy poszczególnymi liniami, np. P9 P1, to jest to cholernie duża różnica.Łukasz pisze:Czy jest jakaś różnica w dojeździe z Centrum/Pl.Bankowego do Młocin w stosunku do Wilanowskiej?
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
PB po prostu wie, że jest tak tani, że ludzie i tak będą nim jeździć i się przesiadać przy pomocy metra, co naprawdę nie jest specjalną niedogodnością.person pisze:PB najwyraźniej nie zależy na przesiadkach (jak na lowcostowego przewoźnika przystało), skoro nie bronił ich do śmierci.
Metro jeździ szybko, o każdej porze czas przejazdu jest mniej więcej taki sam. No i są windy, do tego działające, co w Polsce jest niespotykane.