Flixbus (d. PolskiBus)
Moderator: JacekM
Większość podróży biznesowych tak się odbywa, jedziesz, załatwiasz, podpisujesz umowę, wracasz. I o lie ze Szczecina do Warszawy można tak pojechać, o tyle w przeciwnym kierunku musisz jechać nocnym pociągiem, bo w dzień najwcześniej się da dotrzeć do Szczecina na 14... a ostatni dzienny pociąg jest o 15:30. I potem dopiero o 23.JacekM pisze:I ci ludzie, którzy zaludniają pociągi z/do Szczecina jadą tam/do Warszawy na jeden dzień, bo można wrócić tego samego dnia?
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27486
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Nie wiem, skąd to wziąłeś, ale pierwszy dzienny pociąg z Warszawy przyjeżdża do Szczecina o 12, ostatni pociąg ze Szczecina do Warszawy odjeżdża o 17.Piottr pisze:o tyle w przeciwnym kierunku musisz jechać nocnym pociągiem, bo w dzień najwcześniej się da dotrzeć do Szczecina na 14... a ostatni dzienny pociąg jest o 15:30
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
W poprzednim rozkładzie pociąg o którym mówisz, kursował tylko w wybrane dni tygodnia , akurat nie te, kiedy podróżowałem.fik pisze:Nie wiem, skąd to wziąłeś, ale pierwszy dzienny pociąg z Warszawy przyjeżdża do Szczecina o 12, ostatni pociąg ze Szczecina do Warszawy odjeżdża o 17.Piottr pisze:o tyle w przeciwnym kierunku musisz jechać nocnym pociągiem, bo w dzień najwcześniej się da dotrzeć do Szczecina na 14... a ostatni dzienny pociąg jest o 15:30
- R-9 Chełmska
- Posty: 7794
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec
http://lublin.com.pl/artykuly/pokaz/235 ... pasazerow/PolskiBus.com przewiózł już 2 miliony pasażerów
Dziś, tj. 19 grudnia 2012 r. PolskiBus.com świętuje przewiezienie 2 milionowego pasażera. Ten rekordowy wynik został osiągnięty w ciągu 19 miesięcy od momentu wejścia firmy na polski rynek w czerwcu 2011 r. Jest to niezaprzeczalny dowód na to, że Polacy pokochali PolskiBus.com.
PolskiBus.com, którego ceny biletów zaczynają się od 1 zł i 1 zł opłaty za rezerwację, ma dzisiaj przyjemność poinformować o przewiezieniu 2 milionowego pasażera. Taka liczba osób mogłaby aż 34-krotnie wypełnić Stadion Narodowy. Piotr Bezulski, Dyrektor Zarządzający PolskiBus.com komentuje: „Ten wspaniały wynik udało się osiągnąć szybciej niż zakładaliśmy. Uważam, że następny milion pasażerów przewieziemy w jeszcze krótszym czasie, gdyż nasze usługi stają się coraz bardziej popularne.”
Widac że przyspieszyli bo przewieziemie milionowego pasażera świętowali 31 lipca czyli po 13 miesiącach od rozpoczęcia działalnosci, przewiezienie drugiego miliona zajelo im już tylko ok 4.5 miesiąca.
- vernalisadonis
- Posty: 3164
- Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12
Najtrudniej jest na początku, potem ludzie powoli się przyzwyczaili. Po nowym roku będzie dalszy rozwój PB, to kolejne rocznice będą kwestią kilku miesięcy.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
Ty naprawdę wierzysz w te 2 zł za bilet? Lol.
Najpierw mamy okres początkowy, kiedy PB rzeczywiście jest tańszy, podbiera klientów, a konkurencja plajtuje (albo przynajmniej zmienia zainteresowanie). Potem PB podnosi cenę i sobie odbija (?). Oczywiście do takiej strategii trzeba być odpowiednio dużym graczem. Wydaje się, że PKP jest większe, ale mnóstwo PKSów -- nie.
Najpierw mamy okres początkowy, kiedy PB rzeczywiście jest tańszy, podbiera klientów, a konkurencja plajtuje (albo przynajmniej zmienia zainteresowanie). Potem PB podnosi cenę i sobie odbija (?). Oczywiście do takiej strategii trzeba być odpowiednio dużym graczem. Wydaje się, że PKP jest większe, ale mnóstwo PKSów -- nie.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Przy takim systemie sprzedaży biletów PB ma świetne narzędzie do elastycznego kształtowania podaży.
Jeżeli jakiś kurs jest wyprzedany już na miesiąc przed wykonaniem, wtedy podstawiają drugi autobus i kurs jest wykonywany "w podwójnej trakcji". Jeżeli jakiś kurs nie ma zapełnienia powyżej progu rentowności, to w kolejnym okresie po prostu go nie będzie (patrz Szczecin).
Jeżeli jakiś kurs jest wyprzedany już na miesiąc przed wykonaniem, wtedy podstawiają drugi autobus i kurs jest wykonywany "w podwójnej trakcji". Jeżeli jakiś kurs nie ma zapełnienia powyżej progu rentowności, to w kolejnym okresie po prostu go nie będzie (patrz Szczecin).
I myślę, że będą zawsze. To jest najlepsza metoda na ruch wzbudzony, który stanowi najlepsze źródło marketingu szeptanego, o czym już pisałem.Ależ pierwsze 2 bilety każdym kursie za 2 zł mogą być na zawsze.
Nie będąPiottr pisze:I myślę, że będą zawsze. To jest najlepsza metoda na ruch wzbudzony, który stanowi najlepsze źródło marketingu szeptanego, o czym już pisałem.Ależ pierwsze 2 bilety każdym kursie za 2 zł mogą być na zawsze.
Jak w ostatniej "wyprzedaży" kupowałem bilety na powrót do Warszawy w niedzielę o 18 (czyli chyba jeden z najpopularniejszych kursów) to za bilety o numerach 1/2 czyli 2 pierwsze zaplaciłem 10 zł (+2 zł opłaty za rezerwcję) więc na najpopularniejsze kursy z pewnościa juz nie sprzedają 2 biletów za złotówkę. I z pewnościa nie narzekam bo te 5 czy nawet 10 zl za bilet to i tak jest cena wybitnie promocyjną. Z kolei więcej niż 2 bilety za zlotowke sa na kursy słabo się sprzedające. Powoduje to że bilety za złotówkę nie rozchodza się w godzinę i jak ktos się spyta czy rzeczywiście cos takiego jest to zawsze moga napisac że owszem, na ten i na ten kurs jeszcze można takie coś kupić.