Zmiany obsługowe - styczeń 2013

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Awatar użytkownika
kukuryk12
Posty: 599
Rejestracja: 12 wrz 2010, 16:11
Lokalizacja: Stalowa

Post autor: kukuryk12 » 31 gru 2012, 17:12

Ma obowiązek znajomości linii ze swojego zakładu.
eNki

Tranzystor

Post autor: Tranzystor » 31 gru 2012, 17:12

"Ostrobramska" cały czas zahacza o powiat wołomiński.

bepe
Posty: 3516
Rejestracja: 04 wrz 2010, 15:33
Lokalizacja: Gocław

Post autor: bepe » 31 gru 2012, 17:22

kukuryk12 pisze:Ma obowiązek znajomości linii ze swojego zakładu.
No to jak od dzisiaj zakład A obsługuje linię X, to od dzisiaj kierowca ma obowiązek znać jej trasę. I nie ma prawa odmówić wyjazdu z powodu nieznajomości linii.

ITS A 218
Posty: 3163
Rejestracja: 30 cze 2006, 16:29
Lokalizacja: stąd

Post autor: ITS A 218 » 31 gru 2012, 17:25

Przeważnie kierowca w przeddzień obsługi "nowej" dla niego linii wybiera się na nią i jedzie kółko w celach krajoznawczych (trasoznawczych). Więc wpadnie Ostrobram w przednoc do Wołomina, zrobi kółeczko i looz. :)
RELOBUS A38 ESTRADY

Awatar użytkownika
eM
Posty: 686
Rejestracja: 30 sty 2009, 18:00
Lokalizacja: ZET R-5 Uuk

Post autor: eM » 31 gru 2012, 17:36

Domas pisze:
eM pisze:Żadna z brygad N62 nie dojeżdża ani nie zjeżdża na pusto z Wołomina (pierwszy z Wołomina wraca kurs ruszający z DwC o 23:45, R-10 dostało N62+N12/127, które też zaczyna z DwC - bodajże o 0:45).
Ja mówię o przypadku np. zjazdu awaryjnego - lepiej z N62 z Wołomina, niż z N03 z Nowodworów moim zdaniem.
Rozumiem, że w Markach i Wołominie mieszka wielu hobbystów wybijania szyb w nocnych i bójek z nocnymi kierowcami, rozumiem też kierowców lubiących psuć wozy na dalszych od zajezdni krańcach. Ale w praktyce jak często się taki zjazd awaryjny z daleka zdarza, nawet zimą? Raz na trzy miesiące? Nie sądzę, że na tyle często, by miało to znaczenie.

Co do nieznajomości tras - nic chyba nie przebije dwugodzinnego błądzenia pewnego kierowcy na dłuższym wariancie 733. :kekeke:
Linię obsługuje zakład R-7 „Woronicza”
128 131 192 195 210 501 502 510 514 727 N01 N13 N22 N31 N33 N34 N35 N36 N37 N41 N44 N63 N83 N85 N95

Awatar użytkownika
Sadek
Posty: 432
Rejestracja: 21 wrz 2006, 20:39
Lokalizacja: Warszawa Młynów oraz R-1 Woronicza

Post autor: Sadek » 31 gru 2012, 17:50

eM pisze:Co do nieznajomości tras - nic chyba nie przebije dwugodzinnego błądzenia pewnego kierowcy na dłuższym wariancie 733. :kekeke:
Nie wiem ile w tym prawdy ,ale słyszałem że nie zorientowany kierowca z Ostrobramskiej wylądował na 720 prawie pod Garwolinem.
Jeżeli chodzi o znajomość linii nocnych , przez kierowców jeźdezących na stałe na zm.C to na każdej zajezdni jest 2-3 kierowców którzy znają wszystkie linie. Muszą tacy być aby móc wyjechać na rezerwe nocną. Na początku po dostaniu nowej linii to oni jadą w pierwszej kolejności na te linie (w takich przypadkach dyspozytorzy nie robią problemu z zamianą). Po paru dniach reszta się orientuje jaka jest trasa z mapy , opowiadania innych kierowców lub robią objazd nowej trasy.

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7375
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 31 gru 2012, 17:53

eM pisze:Rozumiem, że w Markach i Wołominie mieszka wielu hobbystów wybijania szyb w nocnych i bójek z nocnymi kierowcami, rozumiem też kierowców lubiących psuć wozy na dalszych od zajezdni krańcach. Ale w praktyce jak często się taki zjazd awaryjny z daleka zdarza, nawet zimą? Raz na trzy miesiące? Nie sądzę, że na tyle często, by miało to znaczenie.
Mimo wszystko - nawet jeśli różnice w dojeździe na to 127/N62+N12 między R-3 a R-4 są niewielkie, a R-4 ma bliżej na to 3/N03 to manewr był w miarę przemyślany, prawda?

Awatar użytkownika
eM
Posty: 686
Rejestracja: 30 sty 2009, 18:00
Lokalizacja: ZET R-5 Uuk

Post autor: eM » 31 gru 2012, 18:01

Sadek pisze:Jeżeli chodzi o znajomość linii nocnych , przez kierowców jeźdezących na stałe na zm.C to na każdej zajezdni jest 2-3 kierowców którzy znają wszystkie linie. Muszą tacy być aby móc wyjechać na rezerwe nocną.Na początku po dostaniu nowej linii to oni jadą w pierwszej kolejności na te linie (w takich przypadkach dyspozytorzy nie robią problemu z zamianą). Po paru dniach reszta się orientuje jaka jest trasa z mapy , opowiadania innych kierowców lub robią objazd nowej trasy.
I chyba rezerwa jest przypisana w miarę możliwości do jednego kierowcy, tzn. jeden konkretny robi rezerwy zawsze lub prawie zawsze gdy wypada kolej na rezerwę z danego zakładu, a reszta tylko na wszelki wypadek musi znać wszystkie trasy - czy prawda to do dzisiaj? ;)

O czymś takim słyszałam w przypadku Stalowej (KILLER4739 - choć obecnie już nie, IMHO _niestety_ już nie, pozdrawiam :) ) i Ostrobramskiej - ale to stare dane, z ok. 2010 roku...
Linię obsługuje zakład R-7 „Woronicza”
128 131 192 195 210 501 502 510 514 727 N01 N13 N22 N31 N33 N34 N35 N36 N37 N41 N44 N63 N83 N85 N95

5280
Posty: 1798
Rejestracja: 02 sty 2006, 21:25

Post autor: 5280 » 31 gru 2012, 18:23

kukuryk12 pisze:Ma obowiązek znajomości linii ze swojego zakładu.
chyba żartujesz
5280

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 01 sty 2013, 10:20

Także od stycznia 016/112 staje się przegubowe, a na 1 i 3/121 w DP pojawią się osiołki.

Awatar użytkownika
Lukasz436
Posty: 2276
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:22
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Post autor: Lukasz436 » 01 sty 2013, 10:42

Czy ja dobrze widziałem - dzisiaj na 179 rozbija się jakiś Solbus?

man1956
Posty: 1574
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Post autor: man1956 » 01 sty 2013, 12:10

ashir pisze:Także od stycznia 016/112 staje się przegubowe, a na 1 i 3/121 w DP pojawią się osiołki. Stalowa traci również w DŚ 2/121, ciekawe na rzecz kogo? :-k
Kto obsługuje 016/112?

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3480
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 01 sty 2013, 12:10

Stalowa (obsługiwała gniotami).
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17

tompop2
Posty: 55
Rejestracja: 03 paź 2009, 12:28

Post autor: tompop2 » 01 sty 2013, 13:55

jak to tam była tylko 1 brygada solo na 112 w zm b

Awatar użytkownika
eustachu
Posty: 354
Rejestracja: 22 lip 2012, 23:06
Lokalizacja: Ursynów

Post autor: eustachu » 01 sty 2013, 14:14

Lukasz436 pisze:Czy ja dobrze widziałem - dzisiaj na 179 rozbija się jakiś Solbus?
Sam w to nie mogę uwierzyć! 1221->6/179

Zablokowany