Skreślenia ze stanu - kasacje, sprzedaż

Moderatorzy: JacekM, Dantte

beni
Posty: 2741
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 08 sty 2013, 15:35

7765, 7864, 7868, 7906 odstawione jeszcze przed 10.12.2012r na cele szabrownicze i kasację.

6939 i 6970 również przed świętami odstawione.

Nowości póki co brak.

Abacab
Posty: 111
Rejestracja: 18 lut 2009, 8:05

Post autor: Abacab » 08 sty 2013, 20:13

beni pisze:7765, 7864, 7868, 7906 odstawione jeszcze przed 10.12.2012r na cele szabrownicze i kasację.

6939 i 6970 również przed świętami odstawione.

Nowości póki co brak.
Coś masz nie aktualne wiadomości wczoraj wpłynęły papiery kasacyjne dla wozów 5716, 5746, 6347, 6474, 6940. oraz zdjęto ze stanów zajezdni 5 Neoplanów i 1 Ikarusa. Radzę ci częściej zaglądać na Omni-Busa, bo tam chłopaki są na bieżąco i jest to jedyna strona, na której można znaleźć najaktualniejsze informacje.

Awatar użytkownika
Kelly
Posty: 1516
Rejestracja: 14 lis 2011, 18:29

Post autor: Kelly » 12 sty 2013, 11:23

#4340
"Weszliśmy więc we czterech pod wóz- oberwany z mocowania i przestawiony resor piórowy, siłownik teleskopowy (wahacz) wygięty w przysłowiowe chińskie "S" oś oczywiście przez to w poprzek. Panowie stanęli pomyśleli chwilę:
(majster na OC)-ma jeszcze tylko dwa dni dowód, to odpisywać to w ogóle czy nie?
(mistrz zmianowy)-już nie pisz, nie ma po co, kto to będzie robił na jeden wyjazd.
(majster na OC)-dobra to kierowca odstaw go gdzieś na plac i już nie myj nawet bo się w myjkę nie zmieścisz.
W karcie pieczątka "wóz niesprawny"."

Jeżeli to niby było oczko w głowie dyspozytorów i kierownika to kto dopuścił do takich zaniedbań jak rok temu już były problemy z osią?
A, jeżeli go nie przestawili to stoi na rogu Redutowa/Nakielska jako pierwszy.
I taka sprawa, bo niektórzy zaraz zaczną wieszać psy, że to przez jechanie 80km/h. Tyle jechał dwa razy na Wóycickiego, specjalnie na prostym odcinku i środkiem jezdni aby nie zaliczać dziur, a tak to cały czas nie przekraczał 50-60. Bardziej trzeba obstawiać jakąś dziurę przy Dzierżoniowskiej, której nie dało sie uniknąć i puściło próchno przy moście.

SG
Posty: 1974
Rejestracja: 25 lis 2010, 12:39
Lokalizacja: ZEA Woronicza

Post autor: SG » 12 sty 2013, 11:29

Kelly pisze:#4340 :papa:
"Weszliśmy więc we czterech pod wóz- oberwany z mocowania i przestawiony resor piórowy, siłownik teleskopowy (wahacz) wygięty w przysłowiowe chińskie "S" oś oczywiście przez to w poprzek. Panowie stanęli pomyśleli chwilę:
(majster na OC)-ma jeszcze tylko dwa dni dowód, to odpisywać to w ogóle czy nie?
(mistrz zmianowy)-już nie pisz, nie ma po co, kto to będzie robił na jeden wyjazd.
(majster na OC)-dobra to kierowca odstaw go gdzieś na plac i już nie myj nawet bo się w myjkę nie zmieścisz.
W karcie pieczątka "wóz niesprawny"."

Jeżeli to niby było oczko w głowie dyspozytorów i kierownika to kto dopuścił do takich zaniedbań jak rok temu już były problemy z osią?
A, jeżeli go nie przestawili to stoi na rogu Redutowa/Nakielska jako pierwszy.
Po 10:00 stał na Hali i wyjmowali z niego jakieś rzeczy, na zabytek też raczej nie pójdzie. A z ośką to on miał już problemy jak N46 jeździł.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 12 sty 2013, 18:45

Kelly pisze: I taka sprawa, bo niektórzy zaraz zaczną wieszać psy, że to przez jechanie 80km/h.
I będą mieli rację, autobus miejski do tego nie służy - w Warszawie jednak powszechnie się przymyka na to oko i potem różni lobbystonaukowcy (nie ma to jak dwa etaty) opowiadają, jaki to autobus szybciutki jest...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Adam G.
Posty: 5443
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:56
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: Adam G. » 12 sty 2013, 20:13

Glonojad pisze:
Kelly pisze:I taka sprawa, bo niektórzy zaraz zaczną wieszać psy, że to przez jechanie 80km/h.
I będą mieli rację, autobus miejski do tego nie służy - w Warszawie jednak powszechnie się przymyka na to oko i potem różni lobbystonaukowcy (nie ma to jak dwa etaty) opowiadają, jaki to autobus szybciutki jest...
Ogólnie się zgadzam, ale podaj choć jeden powód, dla którego autobus miejski nie może jechać 80km/h np. po Trasie Siekierkowskiej czy Trasie Toruńskiej na odcinku kategorii "S". Dla mnie to tak samo oczywiste, jak to, że tramwaj po moście Północnym też powinien jechać te 80km/h...
noidea

SG
Posty: 1974
Rejestracja: 25 lis 2010, 12:39
Lokalizacja: ZEA Woronicza

Post autor: SG » 12 sty 2013, 20:35

Kelly pisze:Tyle jechał dwa razy na Wóycickiego, specjalnie na prostym odcinku i środkiem jezdni aby nie zaliczać dziur, a tak to cały czas nie przekraczał 50-60. Bardziej trzeba obstawiać jakąś dziurę przy Dzierżoniowskiej, której nie dało sie uniknąć i puściło próchno przy moście.
Możesz mi na PW napisać służbowy tego kierowcy?. De facto na nie jednej eNce też latał po 80km/h widocznie tego dnia nie było mu dane, dojeździć końca zm.

Awatar użytkownika
sprinter
(ziuuu.ex.1205)
Posty: 3549
Rejestracja: 10 sie 2012, 20:49
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: sprinter » 12 sty 2013, 20:43

SG pisze:widocznie tego dnia nie było mu dane, dojeździć końca zm.
A nie dojechał? Na ostatnim polkursie z Pl. Wilsona jeszcze jeździł. :-k
15, 116, 122, 157, 181, 185, 186, 205, 518, N46 :mewa:
Phototrans | Omni-Bus | WGKM

SG
Posty: 1974
Rejestracja: 25 lis 2010, 12:39
Lokalizacja: ZEA Woronicza

Post autor: SG » 12 sty 2013, 20:50

sprinter pisze:
SG pisze:widocznie tego dnia nie było mu dane, dojeździć końca zm.
A nie dojechał? Na ostatnim polkursie z Pl. Wilsona jeszcze jeździł. :-k
Dojechał, i na zakład. Ale już nie w takim stanie w jakim go opuścił.

mateusz1800
Posty: 134
Rejestracja: 14 kwie 2012, 13:04
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: mateusz1800 » 12 sty 2013, 21:02

Szkoda wozu :sad: Czy może Instytut okaże się naszym bohaterem i podejmie się tak gruntowej naprawy? :smile:
Sklep z koszulkami komunikacyjnymi i nie tylko - http://matr-1.cupsell.pl/

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 12 sty 2013, 21:04

Przepisy kodeksu drogowego nie pozwalają autobusom jechać 80 na Trasie Siekierkowskiej. :)

Adam G.
Posty: 5443
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:56
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: Adam G. » 12 sty 2013, 21:38

MichalJ pisze:Przepisy kodeksu drogowego nie pozwalają autobusom jechać 80 na Trasie Siekierkowskiej. :)
Chodziło mi o powód inny niż przepisy. Lub raczej: powód dla którego przepisy nie pozwalają jechać więcej niż 50 :)

Aha, no i po S8 pozwalają, więc tam autobus miejski jadący 80km/h naprawdę powinien być czymś normalnym.
noidea

Awatar użytkownika
Sadek
Posty: 432
Rejestracja: 21 wrz 2006, 20:39
Lokalizacja: Warszawa Młynów oraz R-1 Woronicza

Post autor: Sadek » 16 sty 2013, 17:59

Nie chcę być złym prorokiem , ale nie wiem czy 4348 nie pójdzie zaraz za bratem 4340 na żyletki. Dwa dni temu zjechałem w nocy na "krawacie" bo pogubił biegi. Dziś rano po 2-ch dniach naprawy wyjechał rano na dodatek i dojechał do rondka Krygiera (dla nie zorientowanych Redutowa x Olbrachta) i znów brak biegów. Mistrz już mnie pocieszył , że jak koszty będą za duże , to mogę szukać sobie nowego wozu.

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 16 sty 2013, 18:10

On był reperowany na CWSie czy na Redutowej? Bo może mu jest potrzebna po prostu dłuższa wizyta na Włościańskiej, taką jaką przeszedł 4290 i 4298, po której już bez problemu śmigają po mieście. :-k

Awatar użytkownika
Sadek
Posty: 432
Rejestracja: 21 wrz 2006, 20:39
Lokalizacja: Warszawa Młynów oraz R-1 Woronicza

Post autor: Sadek » 16 sty 2013, 19:09

Na razie na Redutowej. Teraz może pojedzie na Włościańską. Wszystko rozbije się o koszty.

ODPOWIEDZ