O spółce PKP Intercity
Moderator: JacekM
- Solaris U10
- Posty: 2713
- Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26
Wystarczą 2 przesiadki w jedną stronę i już masz 9 złotych. A to nie jest odosobniony przypadek przy obecnej siatce połączeń. Nie wspomnę o tym, że jak ktoś jeździ częściej, niż incydentalnie (czyli 2-3 razy w roku), to taki dodatek ekstra, stanowiący 10 - 15% ceny przejazdu to już zaczyna być odczuwalne.BJ pisze:Nie sądziłem, że 3 PLN mogą wzbudzić takie emocje.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
A choćby Rzeszów - Olsztyn. Da się pojechać i z jedną przesiadką, ale chyba rozmawiamy na temat tego, co się zdarza dość często, a nie na temat tego, jak jechać z najmniejszą liczbą przesiadek?fik pisze:Podaj, proszę, jakieś przykłady.
Przy jednej przesiadce koszt rezerwacji wychodzi w obie strony 12 złotych, co również daje koszty na poziomie ok. 10 - 15% ceny biletu. W przypadku ulg, odsetek ten jest jeszcze wyższy.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Widzisz, dla kogoś, kto chce pojechać o konkretnej godzinie będzie to istotne (pomijam już powody, ale może to być choćby kwestia zgrania pociągu z autobusem). W ten sposób możesz spokojnie uwalić każdy przykład "bo przecież raz na dobę jest połączenie z jedną przesiadką"fik pisze:Przykład nieważny, czekam na następne.
Przykładem takiej relacji niech będzie Ostrowiec Świętokrzyski - Częstochowa. Jest połączenie z jedną przesiadką (z Ostrowca o 1:40, w Częstochowie na 10:32). Tylko kto z niego skorzysta? Obawiam się, że nikt, bo dzienne są z dwoma przesiadkami.
Zaś "czyste" połączenie z dwoma przesiadkami: Tomaszów Mazowiecki - Sandomierz.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27562
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Jak pojadę z jedną, to ile wódki stawiasz?Wolfchen pisze:Tomaszów Mazowiecki - Sandomierz
Also: to jest klasyczna relacja, którą powinno się realizować R+D+D.
Zdecydowana większość pasażerów podróżuje co najwyżej dwoma pociągami międzywojewódzkimi dziennie.
A gdyby miejscówka była darmowa?
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
Wyłącznie TLK? Bo jak jest dowolność, to ja pojadę bezpośrednim PKSem, o ile jeszcze kursujefik pisze:Jak pojadę z jedną, to ile wódki stawiasz?
Dwoma lub czterema. Zależy, czy mają bezpośredni (dajmy na to relację Radom - Poznań cz Radom - Białystok). Generalnie jak jedziesz z/do Warszawy to jest luksus, ale jak do Warszawy dojeżdżasz, to już trochę gorzej.fik pisze:Zdecydowana większość pasażerów podróżuje co najwyżej dwoma pociągami międzywojewódzkimi dziennie.
To byłby cud, ale to mało realne. Zresztą o czymś takim zdaje się dawno już mówiłem (ogólnie dla rezerwacji TAK, ale w cenie biletu).fik pisze:A gdyby miejscówka była darmowa?
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Oidp to było za czasów, jak TLK była w PKP IC, a pospieszne w (ówczesnych) PKP PR.Wolfchen pisze:Kiedyś w TLK były obowiązkowe miejscówki, ale równolegle istniały pośpieszne bez rezerwacji.
9h?? Ile tam jest kilometrów, ze 200? Googlemaps mówi samochodem 198 km, czas 3:08. Kto ma jechać takimi pociągami (i to pewnie jeszcze 5h przesiadka nad ranem)?Wolfchen pisze: (z Ostrowca o 1:40, w Częstochowie na 10:32)
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Dokładnie. I chyba bardzo krótko po przejęciu OPMów.KwZ pisze:Oidp to było za czasów, jak TLK była w PKP IC, a pospieszne w (ówczesnych) PKP PR.
Dookoła świata to jakieś połaczenie jest.KwZ pisze:Ile tam jest kilometrów, ze 200?
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43