Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości

Moderatorzy: JacekM, Dantte

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 23 sty 2013, 16:54

fik pisze:Przetarg na Soliny był podobno ustawiony tak, że nic innego wybrać nie mogli.
Inna sprawa, że przetargu Mobilis robić nie musiał (toć to prywaciarz)... :-k
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27433
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 23 sty 2013, 18:58

Wolfchen pisze:
fik pisze:Przetarg na Soliny był podobno ustawiony tak, że nic innego wybrać nie mogli.
Inna sprawa, że przetargu Mobilis robić nie musiał (toć to prywaciarz)... :-k
Przetarg robił ZTM przecież. #-o
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 23 sty 2013, 19:07

Chodzi o wymagania ZTM-u odnośnie taboru, jakim ma jeździć prywaciarz.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Michalk001
Posty: 1222
Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
Lokalizacja: Piastów

Post autor: Michalk001 » 23 sty 2013, 20:03

To tak ode mnie na poprawę wizerunku ajentów - nie sądziłem że kiedyś pochwalę Grodzia ale jednak wczoraj 1 raz jechałem Scanią na 191 do której naprawdę nie dało się przyczepić. Na tej linii jeżdżą Scanie z 1 kontraktu - jednak wczoraj chyba awaryjnie trafiła się A598. Największym pozytywnym zaskoczeniem było to że ten egzemplarz w ogóle nie wpada w wibracje nawet na postoju, były na tyle niewyczuwalne że było nawet lepiej od Solarisa. :shock: Tak więc po raz pierwszy dało się przyjemnie jechać tym autobusem. :-)

px33
Posty: 1592
Rejestracja: 07 lut 2011, 17:43

Post autor: px33 » 23 sty 2013, 20:58

fik pisze: Przetarg na Soliny był podobno ustawiony tak, że nic innego wybrać nie mogli.
Nic innego czy nic innego w rozsądnej cenie? Bo już wcześniej istniały ciekawe krótkie autobusy, np MB O100 City, w 100% niskopodłogowy

Awatar użytkownika
Pawel_
Sierściuch
Posty: 8295
Rejestracja: 01 maja 2007, 18:08
Lokalizacja: Zagłębie Szklane :-)

Post autor: Pawel_ » 23 sty 2013, 22:34

driving_lajsens pisze:Co masz kolego na myśli, że nie może sobie pozwolić na styl ajenta?
Serio pytasz?

driving_lajsens
Posty: 18
Rejestracja: 21 sty 2013, 11:03

Post autor: driving_lajsens » 23 sty 2013, 23:25

Pawel_ pisze:
driving_lajsens pisze:Co masz kolego na myśli, że nie może sobie pozwolić na styl ajenta?
Serio pytasz?

Chodzi Ci o brak rezerwy wozów, o marne warunki zatrudnienia ludzi, brak dbałości o tabor i całą resztę związaną z przewozami (m.in. ilością brygad które nie wyjechały na miasto z powodów m.in. usterek albo braku ludzi), o nieprzestrzeganiu czasu pracy, a dokładniej odpoczynku, kierowców, niedbałośc?
No to się zgodzę, na taki styl nie może sobie MZA pozwolić :)

Awatar użytkownika
MJ
(Jachim)
Posty: 2236
Rejestracja: 24 lut 2012, 14:57

Post autor: MJ » 24 sty 2013, 7:36

Michalk001 pisze:To tak ode mnie na poprawę wizerunku ajentów - nie sądziłem że kiedyś pochwalę Grodzia ale jednak wczoraj 1 raz jechałem Scanią na 191 do której naprawdę nie dało się przyczepić. Na tej linii jeżdżą Scanie z 1 kontraktu - jednak wczoraj chyba awaryjnie trafiła się A598. Największym pozytywnym zaskoczeniem było to że ten egzemplarz w ogóle nie wpada w wibracje nawet na postoju, były na tyle niewyczuwalne że było nawet lepiej od Solarisa. :shock: Tak więc po raz pierwszy dało się przyjemnie jechać tym autobusem. :-)
A598 przeważnie na 102 i faktycznie on wygląda z zewnątrz na autobus, a nie prostokąt na kółkach.

Kabaciarz
Posty: 482
Rejestracja: 01 kwie 2007, 12:41
Lokalizacja: Kabaty

Post autor: Kabaciarz » 24 sty 2013, 8:47

Jachim pisze:
Michalk001 pisze:To tak ode mnie na poprawę wizerunku ajentów - nie sądziłem że kiedyś pochwalę Grodzia ale jednak wczoraj 1 raz jechałem Scanią na 191 do której naprawdę nie dało się przyczepić. Na tej linii jeżdżą Scanie z 1 kontraktu - jednak wczoraj chyba awaryjnie trafiła się A598. Największym pozytywnym zaskoczeniem było to że ten egzemplarz w ogóle nie wpada w wibracje nawet na postoju, były na tyle niewyczuwalne że było nawet lepiej od Solarisa. :shock: Tak więc po raz pierwszy dało się przyjemnie jechać tym autobusem. :-)
A598 przeważnie na 102 i faktycznie on wygląda z zewnątrz na autobus, a nie prostokąt na kółkach.
A598 od 3 tygodni na 010A+B/166

Dziś też jechałem nim

Awatar użytkownika
marcus
Posty: 612
Rejestracja: 20 wrz 2008, 23:24
Lokalizacja: Ursus

Post autor: marcus » 24 sty 2013, 9:35

Kabaciarz pisze: A598 od 3 tygodni na 010A+B/166
Od 3 tygodni to PKS ze 3 razy wysłał na trasę 010/166 :P
BP, MSPANC

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7375
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 24 sty 2013, 18:44

marcus pisze:Od 3 tygodni to PKS ze 3 razy wysłał na trasę 010/166 :P
BP, MSPANC
Za co tu przepraszać? Może warto pomyśleć o przeniesieniu tej brygady na R-4? :-s

Awatar użytkownika
Pawel_
Sierściuch
Posty: 8295
Rejestracja: 01 maja 2007, 18:08
Lokalizacja: Zagłębie Szklane :-)

Post autor: Pawel_ » 24 sty 2013, 19:53

Jakaś dziwna Scania (tak, Scania, dziwna) w napisem PKS Grodzisk Maz. widziana przy Centralnym... Posiłki do obsługi KupiecBusa? :-k

alojz
Posty: 2664
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:34

Post autor: alojz » 24 sty 2013, 20:10

Taka?
Obrazek

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 26 sty 2013, 9:03

driving_lajsens pisze: Chodzi Ci o brak rezerwy wozów, o marne warunki zatrudnienia ludzi, brak dbałości o tabor i całą resztę związaną z przewozami (m.in. ilością brygad które nie wyjechały na miasto z powodów m.in. usterek albo braku ludzi), o nieprzestrzeganiu czasu pracy, a dokładniej odpoczynku, kierowców, niedbałośc?
A także np. zakup taboru w większych partiach z rezerwą minimalną uzasadnioną ekonomicznie tudzież przeniesienie centralnych warsztatów na przedmieścia, spyliwszy grunt w środku Żoliborza (z obowiązującym planem!) deweloperowi za ciężkie pieniądze...

Niestety na to MZA, mimo wieloletniej umowy i zapewnionego kredytowania, też nie chce sobie "pozwolić".
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Pawel_
Sierściuch
Posty: 8295
Rejestracja: 01 maja 2007, 18:08
Lokalizacja: Zagłębie Szklane :-)

Post autor: Pawel_ » 26 sty 2013, 10:12


ODPOWIEDZ